© Λεωνίδας Τούμπανος
Οι περισσότεροι τον γνωρίσαμε από την περιπετειώδη θητεία του στο MasterChef πριν από αρκετά χρόνια, όμως ο Ηλίας Κιαζόλι είχε γράψει αρκετά μαγειρικά χιλιόμετρα πριν ξεκινήσει την τηλεοπτική του διαδρομή. Εστιατόρια όπως το "Jordnær" στη Δανία (3* Michelin σήμερα), αλλά και τουρνέ στα ελληνικά νησιά είχαν σφυρηλατήσει το μαγειρικό του στιλ πολύ προτού το ξεδιπλώσει στις οθόνες.
Η δε μετέπειτα πορεία του, διακριτική και χαμηλότονη (σε αντίθεση με την περσόνα που παρουσίασε στο μαγειρικό ριάλιτι, δηλαδή), τον πέρασε από τις κεφαλές κουζινών όπως αυτή του κοσμοπολίτικου "Poseidonion Grand Hotel" στις Σπέτσες, μεταξύ άλλων.


Φέτος, ο νεαρός σεφ αποφάσισε να ρίξει άγκυρα στην καρδιά της Αθήνας, ως σεφ και συνιδιοκτήτης του "Nonnas", στην καρδιά της Πλάκας – και μάλιστα σε σημείο με σημαντικό εστιατορικό pedigree. Σ’ αυτήν εδώ τη γωνία της πλατείας Φιλομούσου Εταιρείας είναι που είχε κάνει τα πρώτα του solo βήματα ο Τάσος Στεφάτος, ως σεφ του "Seven Food Sins" (σήμερα επί κεφαλής των πολυβραβευμένων εστιατορίων του ομίλου Canaves στη Σαντορίνη). Τον διαδέχθηκε ο Δήμος Σαμουράκης (πλέον με έδρα του το χρυσοσκουφάτο "Seeds" στα Ιλίσια), ενώ εδώ είχε μεγαλουργήσει και ο Alain Parodi με το "L’Audrion", πριν μετακομίσει βόρεια με το βραβευμένο "Veri Table".


Η αμέσως προηγούμενη ταυτότητα του ακινήτου ήταν ως "Samanos Radio Restaurant" του Λεωνίδα Κουτσόπουλου, και το πέρασμα στα χέρια του Κιαζόλι φέρει μια κάποια καρμική συνέχεια, όμως μην ψάχνετε ομοιότητες πέρα απ’ αυτό.


Τα τραπεζάκια έξω, με την όμορφα φωτισμένη πλατεία και τη ζωηράδα της για σκηνικό, είναι βέβαια ιδανικό καθιστικό όσο ο καιρός βοηθά (κι είναι θαύμα που βοηθά ακόμη, Δεκέμβριο μήνα), όμως δική του γοητεία έχει και ο χώρος μέσα, με τα τραπεζάκια παραταγμένα στη μια μεριά και για κεντρικό θέμα την ανοιχτή κουζίνα απέναντι, που απλώνεται κατά μήκος της μακρόστενης σάλας, οδηγώντας το βλέμμα στη μεγάλη τοιχογραφία με τη ροκ γιαγιά, στην οποία χρωστά το όνομά του το μαγαζί. Ή μάλλον, όχι μόνο το όνομα, αλλά και τη φιλοσοφία του.
> Διάβασε την αναλυτική κριτική του 'α' εδώ.
