Η νέα ευρωπαϊκή πλατφόρμα εμπορίου: Agroemporium.com

Σε μία νέα καινοτόμα εποχή περνάει η διασύνδεση των επαγγελματιών αγροτών, παραγωγών αλλά και συσκευαστών με τους εμπόρους της λιανικής και τους αγοραστές, με τη χρήση της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας agroemporium.

Η νέα ευρωπαϊκή πλατφόρμα εμπορίου: Agroemporium.com

Σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργήθηκε και λανσαρίστηκε από την Warply, το ecommerce site agroemporium.com, μέσα από το οποίο οι εμπλεκόμενοι μπορούν να πουλήσουν ή να αγοράσουν αγροτικά προϊόντα χωρίς μεσάζοντες, ενώ συγχρόνως επιτυγχάνονται οικονομίες κλίμακας και διευκολύνσεις σε όλα τα στάδια της συναλλαγής, συμπεριλαμβανομένων νομικών εγγράφων, όπως το ηλεκτρονικό συμβόλαιο πώλησης.

Πώς λειτουργεί

Για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής τιμής, η πλατφόρμα λειτουργεί κυρίως μέσω δημοπρασίας. Ο παραγωγός ανεβάζει μια αρχική τιμή πώλησης που, ανάλογα με τη ζήτηση, αλλάζει (real-time bidding). Ο πελάτης-έμπορος λιανικής, αντίστοιχα, μπορεί να βρει αγροτικά προϊόντα από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα, να κλείσει τις συμφωνίες του τόσο με τους παραγωγούς όσο και με τους μεταφορείς των προϊόντων και να πληρώσει με την παραλαβή. Σημειώνεται ότι όλα τα προϊόντα ακολουθούν την προσυμφωνημένη λίστα ποιότητας του agroemporium.com.

Γνωρίστε την στη Detrop Boutique

Η νέα ευρωπαϊκή πλατφόρμα εμπορίου: Agroemporium.com - εικόνα 1

Στο πλαίσιο προώθησης της πλατφόρμας, η Warply συμμετέχει στην 26η διεθνή έκθεση τροφίμων Detrop Boutique, η οποία πραγματοποιείται από τις 26 έως τις 29 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, στο Περίπτερο 13, stand 54a. Αξίζει να το επισκεφθείτε και να λύσετε όλες τις απορίες σας.

Η βραβευμένη Warply

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Warply ασχολείται με την υψηλή τεχνολογία και εξειδικεύεται στο mobile marketing και crm, ενώ βραβεύτηκε ως η πιο “Innovative Mobile Company” για το 2015. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρέχοντας μέσω της πλατφόρμας “Warply Engage 2.0” υπηρεσίες διαφήμισης, crm και πληρωμών σε συσκευές κινητών. Στη Warply ανήκει και το “Warply Ad Network”, ένα premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε Mobile Ads, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα και την Κύπρο, με πάνω από 80 mobile apps και mobile sites.

www.agroemporium.com

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Εστιατόρια

"1600 Raki Ba Raki": Ρεθυμνιώτικη καλοφαγία σε μοντέρνο τέμπο

Στην καρδιά του Ρεθύμνου το "1600 Raki Ba Raki" φέρνει τη χαρά της κρητικής παρέας σε ένα σύγχρονο bistro.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
09/12/2025

"Άργ(η)ισσα": Στην αγκαλιά της Θεσσαλικής φύσης με άρωμα γιορτής

Σε ένα καταπράσινο τοπίο που ημερεύει την ψυχή, το ομώνυμο εστιατόριο και οι ιδιοκτήτες του Νάνσυ Τζάρτζα και Αστέριος Καρατζολίτης προσφέρουν μια εμπειρία αυθεντικής γεύσης και φιλοξενίας.

Το νέο 'Artisanal' του Γιάννη Παρίκου είναι εδώ

Ανοίγει ξανά αυτή την Παρασκευή το σημαντικό κηφισιώτικο σποτ, με ανανεωμένο χώρο, κάρτα και αίσθηση.

Video walkthrough: Η Ναταλία Δραγούμη απολαμβάνει εκλεκτές γεύσεις και κοκτέιλ στο "Azimouthio"

Η ηθοποιός και δεινή foodie στρέφει το γαστρονομικό της ραντάρ σε μια από τις πιο ζεστές γωνιές της Αμφιάλης με εκλεκτές γευστικές προτάσεις και ενδιαφέρουσα μπάρα.

Symposio at Ark: Το Kaliya έφερε τον αέρα της Καλντέρας στη Γλυφάδα

Ο Δήμος Μπαλόπουλος και ο Στέφανος Παλιόπουλος έφεραν μαζί τους για μια βραδιά στο Ark τον αέρα της Σαντορίνης, τις τεχνικές τους και το σύμπαν των γεύσεών τους.

Δημήτρη Μουδιέ, πώς είναι να σερβίρεις το ακριβότερο tasting menu της Μπανγκόκ;

Συναντήσαμε τον σεφ του "Ore" στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης, νικητή του βραβείου ΑΡΓΩ για τη γαστρονομία το 2025 αλλά και βραβευμένο με 1 Μαχαίρι στα Best Chef Awards, και μιλήσαμε μαζί του για το εστιατόριο με το ελληνικό όνομα, τα δεινά των γαστρονομικών trends, τη δημιουργικότητα στην ακραία αφαίρεση, και την αξία των διακρίσεων.

Κωνσταντίνος Φιλιππόπουλος: H γεύση πρέπει να σέβεται τον οργανισμό

Ο αναγνωρισμένος σεφ χαρτογραφεί μια πορεία που συνδυάζει τεχνική ακρίβεια, διεθνείς εμπειρίες και την αδιαπραγμάτευτη ανάγκη για πιάτα υψηλής θρεπτικής αξίας.