Σε ένα τριήμερο με χαμηλότερη τιμή εισιτηρίων μας προσκαλεί η ομάδα Νοσταλγία με αφορμή την επέτειο 12 χρόνων λειτουργίας του θεάτρου.
Η Στέγη Ιδρύματος Ωνάση παραμένει κλειστή λόγω εθνικού πένθους μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη της Λάρισας και όλες οι παραγωγές του καθιερωμένου φεστιβάλ χορού θα παρουσιαστούν το Σαββατοκύριακο.
Η Δανάη Ρούσσου μοιράζεται μαζί μας σκέψεις για το όμορφο αλλά και δύσκολο σκηνοθετικό εγχείρημα που παρουσιάζεται στο Θέατρο Καλλιρόης.
Δυο "Άγιοι" της Ελληνικής μουσική παράδοσης θα ανέβουν στο θεατρικό σανίδι στην παράσταση "Τα κατά μάρκον, μια ρεμπέτικη λειτουργία".
Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Θεάτρου Τέχνης Μαριάννα Κάλμπαρη απαντά στην επιστολή του Γιάννη Λιγνάδη που αυτόματα τον έθεσε εκτός του καθηγητικού προσωπικού της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου.
Η ομάδα "Όχι Παίζουμε / UrbanDig Project" επικεντρώνεται στο στοιχείο του νερού και δημιουργεί μια μουσικοχορευτική παράσταση μετά από έρευνα, βασισμένη στην αληθινή ιστορία μιας οικογένειας στο Αιγαίο του πρόσφατου παρελθόντος.
Η ομάδα του ΟΧΤΩ μας καλεί στη δημόσια συζήτηση "Δημόσιες διαδικασίες. Το φαντασιακό και το τώρα των παραστατικών τεχνών" για να μιλήσουμε με αφορμή την παρούσα κρίση στο πολιτιστικό τοπίο.
Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 2 έως 8 Μαρτίου και ξεχωρίζουν.
Ερωτική και ηλεκτρισμένη περφόρμανς που μιλάει για το καλύτερο παραισθησιογόνο ναρκωτικό, τον έρωτα. Ενώ, όμως, ατμόσφαιρα και ερμηνείες ανεβάζουν ψηλά την επιδραστικότητά της, ζημιώνεται από την αδύναμη δραματουργία.
Ο Άρης Μπινιάρης υπογράφει μια παράσταση ολοκληρωμένης αισθητικής, μια πρόταση πάνω στο αλληγορικό για την άνοδο του ναζισμού έργο, αποδεικνύοντας ότι (και) αυτή του η επιλογή δεν προέκυψε τυχαία.
Το χρονικό των σχέσεων ανάμεσα σε ανθρώπους που μοιάζουν εγκλωβισμένοι σ’ έναν ιστό παθών και αδυναμιών παρουσιάζεται σε μια σκηνοθεσία που αφηγείται με σαφήνεια αλλά λιγότερο συναίσθημα την ιστορία.
Μια δυνατή υποκριτική ομάδα ζωντανεύει το έργο του Ρόλαντ Σιμελπφένιχ και όσα συμβαίνουν στην κουζίνα του ταϊλανδο-κινεζο-βιετναμέζικου εστιατορίου και γύρω από αυτή με καταιγιστικό ρυθμό.
Το ομώνυμο κείμενο του Γάλλου ψυχαναλυτή, πολιτικού φιλοσόφου και κοινωνικού ακτιβιστή, Φελίξ Γκουαταρί ενέπνευσε την performance που θα δούμε στο Άττις - Νέος Χώρος.
Η περφόρμανς του Γιώργου Κουτλή για τον Κωνσταντίνο Παρθένη με τον ηθοποιό Γιάννη Τσορτέκη θα παρουσιαστεί σε νέες ημερομηνίες σύμφωνα με ανακοίνωση της Εθνικής Πινακοθήκης - Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη της Λάρισας.
Σώματα και κούκλες ενώνονται σε μια παράσταση βασισμένη σε βιώματα και εμπειρίες της ομάδας "Κέντρο Βάρους", με έμφαση στο διττό ρόλο κουκλοπαίκτη-γιατρού.
Θανάσης Κουρλαμπάς και Αμαλία Νίνου μας παρασέρνουν στο πεδίο μάχης ενός εκρηκτικού έρωτα έτσι όπως τον έγραψε ο Λέοπολντ φον Μαζόχ στο μυθιστόρημα-σταθμός.
Όσα δήλωσε η Μαριάννα Κάλμπαρη με επιστολή της για το αίτημα απομάκρυνσης του καθηγητή Γιάννη Λιγνάδη από τους σπυδαστές και η ανησυχία του ΣΕΗ μετά την παραίτηση της Μάνιας Παπαδημητρίου και του Κωστή Καπελώνη από το ΔΣ του Θεάτρου Τέχνης.
Την εμβληματική Σίρλεϊ Βάλενταϊν στον κωμικό μονόλογο του Ουίλι Ράσελ για τη θέση της γυναίκας στο γάμο αλλά και στην κοινωνία υποδύεται η ταλαντούχα ηθοποιός υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Βασίλη Μαυρογεωργίου.
Πειραματιζόμενο με νέα μέσα και τολμηρό, όπως η νέα γενιά των πέντε γυναικών χορογράφων που συμμετέχει είναι το "ODD–Onassis Dance Days" που έρχεται στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Οι πέντε χορογράφοι μας μιλούν για όσα τις ενέπνευσαν και για τον τρόπο με τον οποίο προετοίμασαν τα έργα τους για το φεστιβάλ.