Γλυπτά-μινιατούρες, ένα χειροποίητο καμπαρέ και έντονη εικαστικότητα ανεβαίνουν στη σκηνή.
Ένα τεράστιο ερμηνευτικό κεφάλαιο για το ελληνικό σινεμά, θέατρο και τηλεόραση μόλις έκλεισε.
Βραδινή έξοδος για ποτό και θέατρο; Στο Faust Bar-Theatre-Arts μπορείτε να τα συνδυάσετε και οι δυο νέες παραστάσεις που παίζονται στον ρετρό πολυχώρο δίνουν μια καλή αφορμή
Ο Γιώργος Χαρωνίτης είχε μια εκ βαθέων συνομιλία με τον συνθέτη για ένα έργο που ανεβάζει τον πήχη για τα δεδομένα του ελληνικού μιούζικαλ.
Μας εντυπωσίασαν οι πρώτες εικόνες που είδαμε στη συνέντευξη τύπου για το «Moby Dick». Η mega παραγωγή του Ιδρύματος Ωνάση και των Θεατρικών Σκηνών ξεκινά σε λίγες ημέρες στο Παλλάς.
Ο Κώστας Αποστολάκης σε ερωτικό κλοιό μέσα στο "Σπίτι της μαμάς". Η απίθανη κωμωδία του Νιλ Σάιμον κάνει πρεμιέρα στην Αθηναϊδα
Τέσσερις ηθοποιοί-μέλη της δημοφιλούς ομάδας παιδικού και νεανικού θεάτρου που έχει κατακτήσει τις καρδιές αλλά και το μυαλό μας ανοίγουν τα χαρτιά τους.
Από Νικολάι Γκόγκολ και Σάμουελ Μπέκετ μέχρι Στίβεν Χόκινγκ και θέατρο ντοκουμέντο θα δούμε αυτή την εβδομάδα στα έξι έργα που σηκώνουν αυλαία.
Μετά τους «Τρελούς της Βαλένθια» του Λόπε ντε Βέγκα, ο Μιχάλης Καλαμπόκης παρουσιάζει ακόμη ένα κλασικό έργο, τη «Δωδέκατη νύχτα» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, στην Αθηναϊκή Σκηνή Κάλβου-Καλαμπόκη.
Το τέταρτο θεατρικό αναλόγιο των φετινών «Παραβάσεων», που παρουσιάζεται στον Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού - Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», συνεχίζει την αναδρομή στις ριζοσπαστικές γυναικείες φωνές της λογοτεχνίας.
Στην αληθινή ιστορία της δολοφονίας ενός ομοφυλόφιλου φοιτητή βασίζεται η «Υπόθεση Λάραμι». Ποια κοινά στοιχεία είδε ο Άρης Λάσκος με την υπόθεση Φύσσα και Γιακουμάκη, τι τον συγκίνησε και το σκηνοθέτησε;
Σαν μια συνεχή μάχη του φωτός να επιβληθεί στο σκοτάδι διάβασε ο Γιώργος Παπαγεωργίου το δυνατό δράμα του Αμερικανού συγγραφέα, επιτυγχάνοντας μια αξιοπρόσεκτη σκηνική δουλειά, με ωραία αισθητική, επιβλητική ατμόσφαιρα και κάποιες δυνατές στιγμές κι ερμηνείες.
Υπογράφοντας το δεύτερο μέρος του έργου «Σμύρνη μου, αγαπημένη», η Μιμή Ντενίση συνεχίζει το φιλόδοξο εγχείρημα να κοιτάξει την ελληνική Ιστορία μέσα από το βλέμμα του θεάτρου. Το αποτέλεσμα είναι συνεπές, έντιμο προθέσεων και ολοκληρωμένο στη σκηνή μέσα από μια θεαματική υπερπαραγωγή.
Στην καρδιά των ’60s θα μας πάει το έργο «Φεγγάρι από χαρτί», το οποίο έγραψε και σκηνοθετεί για το Εθνικό Θέατρο το συγγραφικό δίδυμο, και με την ευκαιρία ανιχνεύουμε τη διαδρομή της Ελλάδας στα έργα τους.
Ορμώμενη από προσωπική εμπειρία σε κρατικό νοσοκομείο, η Έλενα Μαυρίδου εμπνεύστηκε το νέο της έργο που παίζεται στο Χώρος Θέατρο. Ειλικρινής και πηγαία μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις της.
Το διασημότερο έργο του Ροζέ Βιτράκ «Βικτώρ ή Τα παιδιά στην εξουσία» ανεβάζει ο Μάνος Βαβαδάκης.
Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση συνεχίζει να ενισχύει την προσβασιμότητα στον πολιτισμό των ανθρώπων με αναπηρία μέσα από δράσεις. Το επόμενο πρότζεκτ πραγματοποιείται στο πλαίσιο της παράστασης των DV8.