Το Εθνικό Θέατρο της Κίνας θα μας παρουσιάσει τον "Πρίγκιπα του Lanling" και ο Σινο-Ελληνικός Σύλλογος Παραστατικών Τεχνών ένα κλασικό παραμύθι αγάπης και περιπέτειας "Ο Μύθος του Λευκού Φιδιού•REMIX".
Η χορογράφος του "The kitchen dance: A house trance vocabulary", η πρώτη που εγκαινιάζει τις Τετάρτες Χορού στο Θέατρο Θησείον με υπότιτλο "Dance, Dance, Otherwise We Are Lost", γράφει για τη δημιουργία της παράστασης-τελετουργίας πάνω στη γυναικεία αυτοδιάθεση.
Την πολυτάραχη ζωή της θρυλικής τραγουδίστριας του καφέ-αμάν αφηγείται η παράσταση, η οποία χαρακτηρίζεται από διαρκή διάλογο ανάμεσα στην ηρωίδα και τους μουσικούς.
Στα παρασκήνια του κόσμου του θεάτρου μας οδηγεί η παράσταση σε σκηνοθεσία του Σωτήρη Τσόγκα, χαρίζοντας άφθονο γέλιο στους θεατές οι οποίοι ηθελημένα και μη γίνονται μέρος της παράστασης.
Ο ταλαντούχος ηθοποιός θα συναντηθεί με τον "Άσχημο" του Μάριους φον Μάγενμπουργκ στο Νέο Θέατρο "Κατερίνα Βασιλάκου", σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή, στο πλευρό των Γιάννη Κλίνη, Μαίρης Μηνά κ.ά. Με αυτή την αφορμή μάς παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης για το τι σημαίνει ομορφιά σήμερα, για τα social media και τη σχέση του με τον κινηματογράφο.
Τα όρια ανάμεσα στον καλύτερο και τον χειρότερο εαυτό μας προσεγγίζει το τελευταίο έργο της διακεκριμένης χορογράφου και της ομάδας της, που παρουσιάζεται ξανά στο Θέατρο ΠΛΥΦΑ.
Μια εποχή κυνηγημένων, κυνηγών και παρατηρητών, ακούσια και εκούσια εγκλωβισμένων, που δεν έχει χρόνο ή τόπο ανεβαίνει στο Bios σε σκηνοθεσία Αθηνάς Χατζηαθανασίου.
Το ακόμη επίκαιρο, σχεδόν ενάμιση αιώνα μετά τη θεμελίωση του, έργο του Χένρικ Ίψεν σηκώνει για δεύτερη φορά αυλαία στη σκηνή του Altera Pars, για να μιλήσει για τη σχέση των φύλων, τον κοινωνικό ρόλο της γυναίκας και τη σημασία αξιών όπως η εμπιστοσύνη και η ειλικρίνεια.
Το πρώτο ελληνικό μιούζικαλ για τους ανθρώπους του σήμερα συνεχίζεται λόγω μεγάλης επιτυχίας.
Μέσα από μια λοξή ματιά το τελευταίο έργο του Μποσταντζόγλου ακτινογραφεί ένα σκοτεινό αλλά υπαρκτό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας.
Ο Θανάσης Κριτσάκης μιλά στο "α" με αφορμή την παράσταση "Π.Ο.Π - Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης", μια παράσταση που ψηλαφίζει με σαρκαστικό τρόπο την "ελληνικότητα" του Έλληνα και την πολιτισμική του ταυτότητα μέσα από συνεντεύξεις πραγματικών προσώπων.
Το έργο δεν μιλάει μόνο για την ιστορία της Σάντρας, αλλά η ίδια η πρωταγωνίστρια μιλάει εξ ονόματος όλων των γυναικών που έχουν κακοποιηθεί, είτε λεκτικά είτε σωματικά, από το τότε έως το τώρα.
Το "Κιβώτιο", οι "Ακρότητες", ο "Βασιλιάς Ληρ", το "Sexy Laundry" είναι μερικές από τις παραστάσεις που αγαπήθηκαν την προηγούμενη σεζόν και ανεβαίνουν ξανά στο σανίδι αυτή την εβδομάδα.
Η ιστορία του μετανάστη Σαντ, σε σκηνοθεσία της Κατερίνας Πολυχρονοπούλου ολοκληρώνεται με τρεις ακόμα παραστάσεις το Νοέμβριο.
Φέτος, με τον γενικό τίτλο "Παραβάσεις/Αναγνώσεις", το θεατρικό αναλόγιο του ΚΠΙΣΝ επιστρέφει στον πυρήνα της σκηνικής ανάγνωσης και αντλεί έμπνευση από τον Καβαφικό στίχο "ιδανικές φωνές κι αγαπημένες".
Ο Γιώργος Παλούμπης σκηνοθετεί το νέο ελληνικό έργο που βάζει στο μικροσκόπιο τον άνθρωπο, μιλώντας παράλληλα για όσα συμβαίνουν γύρω μας.
Ο Αλέξανδρος Διαμαντής διασκευάζει και σκηνοθετεί το γνωστό έργο του Ρώσου θεατρικού συγγραφέα, που επικεντρώνεται στο ερώτημα: "Πώς παλεύουμε με τα κύματα του ανεξάντλητου Κόσμου;".
Το νέο έργο -κωμωδία ή μήπως όχι;- του Άκη Δήμου, ανεβαίνει σε σκηνοθεσία του Τάκη Τζαμαργιά, αποκαλύπτοντας τι επιφυλάσσει η τυχαία συνάντηση μιας ηθοποιού και μιας μανικιουρίστα.
Οι Γιώργος Νανούρης, Μιχάλης Σαράντης και Λένα Παπαληγούρα συναντιούνται ξανά για το ανέβασμα του "Συρανό" του Εντμόν Ροστάν, στο θέατρο Αλκυονίς.