30+ παραστάσεις που πρέπει να δείτε λίγο πριν κατέβουν

Δείτε όλες τις θεατρικές παραστάσεις που παίζουν στα θέατρα της Αθήνας μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου.

Αντιγόνη ©Marilena Anastasiadou

Κάποιες παραστάσεις παίζονται για πρώτη φορά και κάποιες έρχονται με δύναμη από άλλες σεζόν. Φέρνουν μια ξεχωριστή σκηνική πρόταση, αξιζουν την προσοχή μας και ολοκληρώνουν τον κύκλο των προγραμματισμένων παράστασεων στα αθηναϊκά θέατρα μέχρι το τέλος του μήνα. Αυτές είναι οι παρατάσεις που θα κατεβάσουν σύντομα αυλαία. 

Άλκηστις
"Άλκηστις" στο θέατρο Χώρος

"Άλκηστις"

Η Άλκηστις προσφέρεται να πεθάνει αντί για το σύζυγό της, Άδμητο, με τον Ηρακλή να φέρνει την ανατροπή. Μια παράσταση με χιούμορ που ακροβατεί ανάμεσα στην τραγωδία και το σατυρικό δράμα και  που διερευνά τα όρια των παραστατικών τεχνών, του θεάτρου και της περφόρμανς. Η Έλενα Μαυρίδου σκηνοθετεί και παίζει στην παράσταση με τους Δημήτρη Λάλο, Σωτήρη Τσακομίδη, Δήμητρα Κούζα, Γιώργο Τριανταφυλλίδη και Στέργιο Κοντακιώτη. Θέατρο Χώρος μέχρι 8/1.

"Αμερικάνικος βούβαλος"

Όλη η πλοκή εκτυλίσσεται σ' ένα παλιατζίδικο. Τρεις ήρωες (Χριστόδουλος Στυλιανού, Πάρης Σκαρτσολιάς, Θανάσης Σαράντος) ξεχασμένοι από την  κοινωνία, όπως και τα ξεχασμένα αντικείμενα του παλαιοπωλείου, εγκλωβισμένοι στον μικρόκοσμο του εύκολου κέρδους αποτελούν τον ορισμό της διάψευσης του αμερικανικού ονείρου. Την παράσταση "Αμερικάνικος Βούβαλος" του David Mamet σκηνοθετεί ο Θανάσης ΣαράντουΘέατρο Φούρνος μέχρι 8/1.

"Αντιγόνη"

Σημαντικές ερμηνείες και σκηνοθετική δουλειά ουσίας χαρακτηρίζουν την παράσταση με την υπογραφή της Μαρίας Πρωτόπαππα. Η σκηνοθέτιδα επέλεξε το ειρωνικό έργο του Ζαβ Ανούιγ που ξεγυμνώνει κάθε εξουσία, προκρίνοντας την επικαιρότητα και τη διαχρονικότητά του, και το ανέδειξε στο έπακρο, επιλέγοντας να χρησιμοποιήσει μια γοητευτική σκηνική γλώσσα. Στην φετινή επανάληψη της παράστασης, η σκηνοθέτρια προσεγγίζει εκ νέου το έργο, εξελίσσοντας την αρχική της πρόταση, που κατέδειξε με ενάργεια τη συντριπτική ήττα της ρομαντικής, όλο σφρίγος νιότης μπροστά στον κυνισμό μιας ξοφλημένης και γερασμένης κοινωνίας. Στην εξαιρετική διανομή εμφανίζονται και φέτος ο Χρήστος Στέργιογλου, ο Γιάννης Τσορτέκης, ο Δημήτρης Μαμιός, ενώ προστίθεται ο Δημήτρης Μαργαρίτης. Η ίδια η Μαρία Πρωτόπαππα  ερμηνεύει το μεγαλύτερο μέρος των λόγων της Αντιγόνης, και μοιράζεται τον ρόλο με την πρωτοεμφανιζόμενη Ηλέκτρα Μπαρούτα. Θέατρο Τέχνης-Υπόγειο, μέχρι 15/1.

"Αντιγόνη"

Η παράσταση-αποτέλεσμα της πολύμηνης δουλειάς της 19μελούς υποκριτικής ομάδας τοποθετεί το σοφόκλειο δράμα σε κλειστό χώρο μέσα από την ετερόκλητη αφήγηση. Μια μη τυπική σύνθεση της Αντιγόνης του Σοφοκλή, σε μετάφραση Νίκου Α. Παναγιωτόπουλου και σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη. Οι δεκαεννέα ηθοποιοί της παράστασης συγκροτούν μια ολόκληρη κοινωνία που βιώνει τη σύγκρουση, τους έντονους διαλόγους, ακούει τις αφηγήσεις των φυλάκων και των αγγελιαφόρων μέσα από μια μορφή αφηγηματική και διαλογική. Θέατρο Σφενδόνη μέχρι 10/1.

Διαβάστε Επίσης

"Αριστερόχειρες"

Το θέατρο Μπέλλος φιλοξενεί την παράσταση "Αριστερόχειρες", της Νεφέλης Μαϊστράλη, σε σκηνοθεσία του Θανάση Ζερίτη. Ένα έργο με ισχυρό πολιτικό πρόσημο για τις παιδοπόλεις, που ίδρυσε η βασίλισσα Φρειδερίκη κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου, κι άλλα ιστορικά γεγονότα που διαμόρφωσαν τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Παίζουν: Ελένη Βλάχου, Τάσος Δημητρόπουλος, Χάρης Κρεμμύδας, Νεφέλη Μαϊστράλη, Πάνος Τοψίδης. Θέατρο Μπέλλος μέχρι 17/1.

Διαβάστε Επίσης

"Αυτοί και τα παντελόνια τους"

Η νέα ομάδα "Θεατρείς" δημιουργεί ένα καινούριο έργο, που υπογράφει η Μαριλένα Μοραγλή, αντλώντας έμπνευση από τα "Αυτός και το παντελόνι του" του Ι. Καμπανέλλη, "Αρχοντοχωριάτης" του Μολιέρου, "Το μπαλκόνι" του Ζαν Ζενέ, "Επιθεωρητής" του Ν. Γκόγκολ, "Βυσσινόκηπος" του Άντ. Τσέχοφ, παρουσιάζοντας ένα χιουμοριστικό θεατρικό κείμενο, διανθισμένο με δυνατή μουσική και πολλή κίνηση. Παίζουν: Πάνος Γεωργουλής, Άπος Κυπραίος, Δημήτρης Κωνσταντέλης, Μαριλένα Μοραγλή. Θέατρο Αλκμήνη μέχρι 6/1.

"Amalia melancholia, η βασίλισσα των φοινίκων"

Η παράσταση της Ζωής Χατζηαντωνίου είναι εμπνευσμένη από τη δραματική ιστορία της βασίλισσας Αμαλίας, συζύγου του Όθωνα, και την αδυναμία της να τεκνοποιήσει λόγω ενός σπάνιου εκ γενετής συνδρόμου. Ένα ζωντανό έκθεμα φυσικής και πολιτικής ιστορίας. Την Αμαλία ερμηνεύει η Έμιλυ ΚολιανδρήΔημοτικό Θέατρο Πειραιά μέχρι 8/1.

Ay, Carmela
Μαρία Χουρδάρη
"Ay, Carmela" στο θέατρο Μεταξουργείο

"Ay, Carmela!"

Το "Ay, Carmela" πρόκειται για ένα αντιφασιστικό, έντονα αλληγορικό κείμενο - του Χοσέ Σάντσις Σινιστέρρα - η ιστορία του οποίου διαδραματίζεται κατά την περίοδο του Ισπανικού Εμφυλίου Πολέμου. Δύο ηθοποιοί, η Καρμέλα και ο Παουλίνο (Κατερίνα Μπιλάλη, Κωνσταντίνος Κυριακού) αναγκάζονται να δώσουν μια παράσταση για τον δικτάτορα Φράνκο προκειμένου να επιβιώσουν. Πρόθεση της παράστασης είναι να υπενθυμίσει ότι το τρίπτυχο Δημοκρατία-Ελευθερία-Δικαιοσύνη δεν είναι πολιτική στάση, αλλά δικαίωμα όλων. Σκηνοθετεί ο Κωνσταντίνος Κυριακού. Θέατρο Μεταξουργείο μέχρι 31/1.

"Balance"

Το θεατρικό έργο "Balance" γραμμένο από τη Νάνσυ Σπετσίωτη και σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά στο VAULT Τheater Plus με τους Θάνο Κρομμύδα και Αντιγόνη Μακρή, είναι μια παράσταση αυστηρώς ακατάλληλη για ανηλίκους. Ένα ζευγάρι εγκαθίσταται σε ένα νέο σπίτι δίπλα στη θάλασσα προκειμένου να αντιμετωπίσει την κινητική αναπηρία της κοπέλας. VAULT Τheater Plus μέχρι 5/1.

"Ημέρα κυρίου"

Στο γεμάτο χιούμορ, σασπένς και ποιητικές αιχμές έργο του συγγραφέα Γιάννη Τσίρου και σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη, ένα εύπορο ζευγάρι και το υπηρετικό του προσωπικό αναζητούν το δίκαιο σε μια αποπροσανατολισμένη κοινωνία. Ερμηνεύουν οι Μάξιμος Μουμούρης, Φαίη Ξυλά, Βασίλης Αθανασόπουλος, Αναστασία Παντούση. Θέατρο Σταθμός μέχρι 15/1.
>>Διαβάστε την κριτική του "α" για την παράσταση

"I am (VR)"

Το πρώτο έργο εικονικής πραγματικότητας είναι μια πρωτόγνωρη περφόρμανς-ψυχεδελικό ταξίδι και παράλληλα παιχνίδι αυτογνωσίας. Το "I Am (VR)", των Σουζάνε Κένεντι, Μάρκους Σελγκ, σου δίνει την αίσθηση ενός matrix παιχνιδιού με την συνείδηση και την εικόνα. Ο θεατής ανεβαίνει στον 5ο όροφο της Στέγης και εκεί μπαίνει σε ένα από τα τέσσερα μικρά ειδικά διαμορφωμένα δωμάτια. Η χρήση του VR headset επιτρέπεται σε ανηλίκους άνω των 13 ετών εφόσον συνοδεύονται από ενήλικα. Στέγη μέχρι 8/1.

Διαβάστε Επίσης

"Κατάστρωμα Α"

Μέχρι τις 16 Ιανουαρίου συνεχίζει ο καταξιωμένος τραγουδιστής με την μουσικοθεατρική παράσταση "Κατάστρωμα Α", σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και κείμενα Οδυσσέα Ιωάννου. Μέσα από την ιστορία ενός άντρα και μιας γυναίκας που γνωρίζονται τυχαία στο κατάστρωμα ενός πλοίου της γραμμής, ξεδιπλώνεται η μουσική πορεία του Γιάννη Κότσιρα. Αυτή την ιστορία ζωντανεύουν επί σκηνής ο Γιώργος Γάλλος και η Νάνσυ ΜπούκληΑκροπόλ μέχρι 16/1.

Διαβάστε Επίσης

"Λίγο ακόμα"

Η σκηνοθέτρια Κωνσταντίνα Νικολαΐδη, με αφετηρία το "Το Κύκνειο Άσμα" του Άντον Τσέχοφ, φέρνει στο "Λίγο ακόμα" τους θεατές μια νύχτα σε ένα άδειο θέατρο, όπου συναντούν τον ηθοποιό μετά το τέλος της παράστασής του, κατά την οποία υποδύεται τον Βασιλιά Ληρ. Γραμμένο το 1887, το μονόπρακτο του Τσέχοφ είναι θεατρική μεταφορά του διηγήματός του "Ο Κάλχας". Ένας ηθοποιός εγκλωβίζεται τη νύχτα στο θέατρο, μόνο που δεν γνωρίζει ότι μαζί του βρίσκεται κι ένας νεαρός θεατής. Η συνάντησή τους θα τον φέρει αντιμέτωπο με τις επιλογές του. Μικρό Άνεσις μέχρι 15/1.

Διαβάστε Επίσης

Οι λουόμενες
"Λουόμενες" στο Tempus Verum

"Λουόμενες"

Τρεις άγνωστες μεταξύ τους γυναίκες μοιράζονται ένα χαμάμ αλλά και τα εσώψυχά τους την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Η Λύντια (Νικολίτσα Ντρίζη) είναι η ιδιοκτήτρια του "Ασκληπιού", η Κάτια (Κατερίνα Λάττα) και η Μαρία (Μαρία Πετεβή) λουόμενες που καταφθάνουν απρόσμενα. Και οι τρεις έχουν κάτι να ξεπλύνουν, και οι τρεις ψάχνουν από κάτι να ξεφύγουν. Τις "Λουόμενες" υπογράφει σε κείμενο και σκηνοθεσία η Κατερίνα ΜαυρογεώργηTempus Verum Εν Αθήναις μέχρι 19/1. 
>>Διαβάστε την κριτική του "α" για την παράσταση

"Με νύχια και με δόντια"

Το έργο "Με νύχια και με δόντια" του Θόρντον Ουάιλντερ, σε σκηνοθεσία Σοφίας Μαραθάκη, είναι γραμμένο το 1942, στην ακμή του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου όταν η Ευρώπη ψυχορραγεί και η Αμερική ξεκινά να συμμετέχει πιο ενεργά σε αυτή την μεγάλη σφαγή της ανθρώπινης ιστορίας. Εμπνευσμένο από την "Αγρύπνια των Φίνεγκαν" του Τζέιμς Τζόις, το έργο είναι μια παράδοξη ιστορία του ανθρώπινου είδους και μια αλληγορική ανάγνωση για το τέλος του κόσμου και της ιστορίας, που ερμηνεύουν οι Ελεάνα Καυκαλά, Μάριος Παναγιώτου, Μαρία Παρασύρη, Βασίλης Καλφάκης, Νάντια Κατσούρα, Γιώργος Λόξας, Γιώργος Σύρμας. Θέατρο του Νέου Κόσμου μέχρι 8/1.

Διαβάστε Επίσης

Μια άλλη Θήβα
©Patroklos Skafidas
"Μια άλλη Θήβα" στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου"

"Μια άλλη Θήβα"

Πώς μπορεί να σκοτώσει κανείς τον πατέρα του; Αυτό το αδιανόητο έγκλημα βρίσκεται στον πυρήνα του έργου του Σέρχιο Μπλάνκο "Μια άλλη Θήβα". Ένας συγγραφέας επισκέπτεται έναν 21χρονο πατροκτόνο στη φυλακή με στόχο να γράψει ένα θεατρικό που θα ερμηνεύσουν οι δυο τους. Πρόκειται για ένα έργο για την ανδρική ταυτότητα, που ερευνά τη διαδικασία της μυθοπλασίας με αφορμή την πραγματική ζωή, θίγοντας παράλληλα θέματα όπως η πατριαρχία και οι ταξικοί διαχωρισμοί, η ψυχική ασθένεια, ο ρόλος της θρησκείας, ο ερωτισμός, και πολλά ακόμη. Θέατρο του Νέου Κόσμου μέχρι 5/2. 
>>Διαβάστε την κριτική του "α" για την παράσταση

Διαβάστε Επίσης

"Μισάνθρωπος"

Ο Αλσέστ ασφυκτιά μέσα στην υποκρισία, τον ανταγωνισμό, την κεκαλυμμένη εχθρότητα και την επιτήδευση που επικρατούν στην εποχή του σε μια παράσταση που τοποθετείται χρονικά στις δεκαετίες του '80 και του '90. Η Μαρία Μαγκανάρη, που σκηνοθετεί την παράσταση, διακρίνει την δυναμική του Μολιέρου να αποκαλύπτει με τους πιο αστείους τρόπους, την έννοια της κοινωνικής δυσαρμονίας. Στην παράσταση πρωταγωνιστούν οι Βαγγέλης Αμπατζής, Μαρία Γεωργιάδου, Πάολα Καλλιγά, Σύρμω Κεκέ, Γιάννης Κλίνης, Κώστας Κορωναίος, Κώστας Κουτσολέλος και η σκηνοθέτρια. Θησείον μέχρι 8/1.

Διαβάστε Επίσης

"Μπαίνει η δεσποινίς Μαργαρίτα"

Το πολιτικό έργο-σχόλιο πάνω στην εξουσία, με τίτλο "Μπαίνει η δεσποινίς Μαργαρίτα" και σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου, γράφτηκε την περίοδο της δικτατορίας στη Βραζιλία και ανέβηκε για πρώτη φορά́ το 1973 στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Λίγες μέρες μετά την πρεμιέρα, οι παραστάσεις απαγορεύτηκαν από́ τις Αρχές, το κείμενο πέρασε από́ λογοκρισία και ξαναπαίχτηκε, αφού́ επιβλήθηκαν περικοπές. Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, η "Δεσποινίς Μαργαρίτα" είναι ένα διαχρονικό κείμενο που πραγματεύεται ζητήματα της εποχής μας. Παίζουν οι ηθοποιοί: Πάνος Παπαδόπουλος, Γιάννης Λατουσάκης, Μιχάλης Λατουσάκης. Θέατρο του Νέου Κόσμου μέχρι 10/1.

Διαβάστε Επίσης

"Ντον Ζουάν"

Ο Ντον Ζουάν, μέσα από μια σειρά επεισοδίων, κωμικών και δραματικών, έρχεται αντιμέτωπος με όλες τις όψεις της ανθρώπινης ζωής, επιμένοντας με ζήλο στις απόψεις του, προκαλώντας τον έρωτα των γυναικών, την οργή των αντρών και το διαρκή σκανδαλισμό του Σγκαναρέλ, προσωποποίησης αυτού που λέμε "μέσο άνθρωπο", ρόλου που στο πρώτο ανέβασμα του έργου ερμηνεύτηκε από τον ίδιο το Μολιέρο. Ο "Ντον Ζουάν" του Μολιέρου είναι σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Διαμαντή, με πρωταγωνιστές τους Όμηρο Πουλάκη, Μάνια Παπαδημητρίου και Δανάη Παπουτσή. Θέατρο Σημείο μέχρι 8/1.

Διαβάστε Επίσης

"Ο Γουόλτερ Μίττυ και ο Πανηγυρικός"

Δύο μονόπρακτα του μεγάλου Ιάκωβου Καμπανέλλη σε μία ενιαία παράσταση σε σκηνοθεσία Κατερίνας Πολυχρονοπούλου και ερμηνεία Δημήτρη Φραγκιόγλου. Ο Γουόλτερ Μίττυ ζει μέσα από τα όνειρα και τη φαντασία του, ενώ ο διορισμένος Δήμαρχος, γεμάτος ανασφάλειες και αγωνίες οδηγείται στην αυτοκαταστροφή και την κατάρρευση, την πιο σημαντική μέρα της ζωής του, μπροστά στους επίσημους καλεσμένους του. Πολυχώρος Vault μέχρι 10/1.

Διαβάστε Επίσης

"Τα όρια"

"Τα όρια" είναι ένα σύγχρονο ρουμάνικο έργο των Μιχαέλα Μιχαΐλοβ και Ράντου Απόστολ, σε σκηνοθεσία Κώστα Νταλιάνη, με την Εβίτα Παπασπύρου σε ένα ερμηνευτικό στοίχημα. Το τολμηρό και επίκαιρο έργο διεισδύει στα καυτά ζητήματα της παιδείας και της εκπαίδευσης με θάρρος και καυστικό χιούμορ, φωτίζοντας τις αντιφάσεις και τα αδιέξοδα και θέτοντας παράλληλα καίρια ερωτήματα. Θέατρο Μοντέρνοι Καιροί μέχρι 29/1.

Διαβάστε Επίσης

"Πεθαίνω σαν χώρα"

Το έργο "Πεθαίνω σαν χώρα", γραμμένο το 1978 από τον Δημήτρη Δημητριάδη, μας κάνει μάρτυρες μιας χώρας που καταρρέει, σε έναν χρόνο όπου καμιά γυναίκα δεν φέρνει πια παιδί στον κόσμο. Το διαχρονικά επίκαιρο μεταμοντέρνο έργο μετατρέπει το κοινό σε μάρτυρες της κατάρρευσης ενός έθνους εξουθενωμένου από την ίδια του την ιστορία. Σκηνοθετεί η Αλίκη Στενού, η οποία παίζει και στην παράσταση μαζί με τους ηθποιούς: Λίνα Κομνηνού, Συμεών Κωστάκογλου, Δήμητρα Νταντή, Αντώνης ΣανιάνοςΠΛΥΦΑ μέχρι 10/1.

"Περιοδεύων θίασος"

Ο "Περιοδεύων Θίασος", το νέο θεατρικό έργο από την βραβευμένη ηθοποιό και σκηνοθέτη Ελεάνα Γεωργούλη, υπό τις πρωτότυπες μουσικές του Θάνου Κοσμίδη των Burger Project, ανεβαίνει για λίγες ακόμη παραστάσεις στο Θέατρο Ελέρ. Στο ρόλο του Γελωτοποιού, ο Γεράσιμος Γεννατάς. Η μυθοπλασία συναντά το ντοκουμέντο σε μια σκοτεινή κωμωδία πάνω στις πολλαπλές περιπέτειες του Εθνικού Διχασμού και της Μικρασιατικής Καταστροφής. Θέατρο Ελέρ μέχρι 22/1.

"Ποιος σκότωσε τον πατέρα μου"

Το αιχμηρό έργο του Εντουάρ Λουί "Ποιος σκότωσε τον πατέρα μου", σε σκηνοθεσία Χρήστου Θεοδωρίδη θα βρίσκεται στο ΠΛΥΦΑ μέχρι 15/1. Το αυτοβιογραφικό έργο αφηγείται την ιστορία της ζωής του πατέρα του μέσα από την οδυνηρή σχέση μαζί του, σε μια συνθήκη βίαιη και για τους δύο. Επί σκηνής: Γιώργος Κισσανδράκης, Διονύσης (Ντένης) ΜακρήςΠΛΥΦΑ μέχρι 15/1.

"Σέρρα- Η ψυχή του Πόντου"

'Ενα άθλο φέρνει εις πέρας η Χρύσας Παπά στην παράσταση "Σέρρα - Η ψυχή του Πόντου" που σκηνοθετεί ο Σωτήρης Χατζάκης, μεταφέροντας στη σκηνή το μυθιστόρημα του Γιάννη Καλπούζου! Μέσα από τη φανταστική ιστορία του Γαληνού Φιλονίδη και της περιπετειώδους διαδρομής του, που ξεκινάει από την Τραπεζούντα του 1915 και φτάνει μέχρι τη Σοβιετική Ένωση του ’60, ξετυλίγεται το κουβάρι της ιστορίας του ποντιακού ελληνισμού και των Αρμενίων, καθώς στο παρασκήνιο της μυθοπλασίας ο συγγραφέας ιχνογραφεί τις πολυκύμαντες διαδρομές του. Η παράσταση παίρνει τη μορφή μονολόγου μέσα από την αφήγηση της Λεμονιάς, της κόρης του Φιλονίδη, με τη Χρύσα Παπά να ερμηνεύει το ρόλο, όπως και τα έντεκα ακόμη πρόσωπα του, επικού στο μέγεθος, μυθιστορήματος. Μικρό Άνεσις, μέχρι 29/1. >>Διαβάστε την κριτική του "α" για την παράσταση

Ο συνεργός
Δομνίκη Μητροπούλου©
"Ο συνεργός" στο Θέατρο Επί Κολωνώ

"Ο συνεργός"

Το πραγματικό γεγονός της εξαφάνισης και της δολοφονίας μιας κοπέλας στη Βέροια το 2000 ενέπνευσε ένα νέο έργο από την οπτική αυτού που αναγκάζεται να γίνει συνεργός. Σε μια εποχή που τα όρια του καλού και του κακού διερευνώνται εκ νέου, ο Γιώργος Χριστοδούλου, στην τρίτη του προσωπική σκηνοθεσία, μαζί με τους ηθοποιούς της παράστασης (Χρήστος Κοντογεώργης, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, Μαρία Προϊστάκη, Φανή Παναγιωτίδου), προσπαθούν να κατανοήσουν το πώς ένας άνθρωπος, μια ολόκληρη κοινωνία , γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη συνεργός. Θεάτρο Επί Κολωνώ - συνεχίζεται με αλλαγή στη διανομή.
>>Διαβάστε την κριτική του "α" για την παράσταση

"Σεροτονίνη"

Η "Σεροτονίνη", μυθιστόρημα του αμφιλεγόμενου όσο και επιδραστικού συγγραφέα, Μισέλ Ουελμπέκ, είναι ένα έργο άκρατου κυνισμού, ακραίου χιούμορ και σαρκασμού για την πολιτική παρακμή του σύγχρονου κόσμου, που εξασθενεί το σώμα και την ψυχή. Συνσκηνοθετούν ο Δημήτρης Αγαρτζίδης και η Δέσποινα Αναστάσογλου (της ομάδας Elephas Tiliensis). Παίζουν: Δημήτρης Αγαρτζίδης, Μαρία Γκιώνη, Μαρία Κωνσταντάκη, Άρης Λάσκος, Tατιάνα Άννα ΠίτταΒIOS μέχρι 10/1.
>>Διαβάστε την κριτική του "α" για την παράσταση

"Σκέτη κοροϊδία"

Γραμμένο μόλις τον Νοέμβριο του 2019, το έργο καταγράφει την πορεία ενός καταπιεσμένου ανθρώπου προς την αυτοκτονία και την ύστατη προσπάθειά του να ορθώσει το ανάστημά του. Το έργο του Νίκου Δημητρόπουλου, σκληρό και οδυνηρά αστείο, ανιχνεύει τους καιρούς μας και αναδεικνύει καταστάσεις, συμπεριφορές και σκέψεις. Σκέψεις που τρομάζουν. Την παράσταση σκηνοθετεί ο Βασίλης Κατσικονούρης και παίζουν οι Τάσος Δαρδαγάνης και Κώστας Ξυκομηνός. Θέατρο 104 μέχρι 12/1.

"Τί ΣΟΥΛΑχε!"

Το "Τι ΣΟΥΛΑχε!" είναι μία πρωτότυπη μουσικοθεατρική εξομολόγηση από τη Νόνικα Μαλκουτζή, σε πρωτότυπα κείμενα και πρωτότυπα τραγούδια, παρέα με τρεις πρωτότυπους μουσικούς (Άρτεμις Βαβάτσικα, Γιάννης Κονταράτος, Αστέρης Κωνσταντίνου). Όλα πηγαίνουν στραβά στη ζωή της ηρωίδας, που αφηγείται τα παθήματά της με ζωντανή μουσική και τραγούδι. Τρένο στο Ρουφ μέχρι 12/1.

"Το ψέμα"

Το "Ψέμα" είναι ένα έργο για την αλήθεια και το ψεύδος στις σχέσεις των σύγχρονων ζευγαριών. Πρόκειται για μία ξεκαρδιστική κωμωδία του πολυβραβευμένου Γάλλου συγγραφέα Φλοριάν Ζελέρ, σε μετάφραση Μαριαλένας Κωτσάκη και σκηνοθεσία Κερασίας Σαμαρά. Δύο ζευγάρια φίλων (Βασίλης Βλάχος, Κάτια Σπερελάκη, Αλίκη Αβδελοπούλου, Κώστας Τσάχρας) συναντιούνται για δείπνο και ανταλλάσσουν, για μιαν ακόμη φορά, κοινότοπες αβρότητες και τετριμμένες συμβουλές. Ένα μυστικό, όμως, που είναι έτοιμο να αποκαλυφθεί, απειλεί να διαταράξει τις σχέσεις τους και να αλλάξει ριζικά τις ζωές τους. Θέατρο Αλεξάνδρεια μέχρι 22/1.
 

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Ο μισάνθρωπος

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 90 '

Ο Αλσέστ ασφυκτιά μέσα στην υποκρισία, τον ανταγωνισμό, την κεκαλυμμένη εχθρότητα και την επιτήδευση που επικρατούν στην εποχή του σε μια παράσταση που τοποθετείται χρονικά στις δεκαετίες του '80 και του '90.

Άλκηστις

  • Τραγωδία
  • Διάρκεια: 60 '

Ο θεός Απόλλωνας δίνει για αντάλλαγμα της φιλοξενίας του στον Άδμητο, βασιλιά των Φερών, το προνόμιο να αποφύγει τον πρόωρο θάνατο, αρκεί να δεχτεί κάποιος άλλος να πάρει τη θέση του και να θυσιαστεί. Η σύζυγός του, Άλκηστις, προσφέρεται να πεθάνει αντί για εκείνον. Ο Ηρακλής επισκέπτεται το παλάτι χωρίς να γνωρίζει για το θάνατό της. Όταν πληροφορείται τι έχει συμβεί αποφασίζει να τη φέρει πίσω. Επιστρέφει με την πεπλοφορεμένη ηρωίδα, χωρίς να αποκαλύψει αρχικά στον Άδμητο την ταυτότητά της. Εκείνος τη δέχεται παρά τον όρκο που έδωσε. Όταν σηκώνει το πέπλο της, τα πράγματα αλλάζουν. Αυτή είναι η ιστορία της τραγωδίας του Ευριπίδη, την οποία αξιοποιεί η σκηνοθέτιδα για να δημιουργήσει ένα οπτικοακουστικό σύμπαν για την κατάδυση της ψυχής στον Άδη και τη γιορτή της ζωής επί σκηνής. Μια παράσταση επενδεδυμένη με με χιούμορ που ακροβατεί ανάμεσα στην τραγωδία και το σατυρικό δράμα και παντρεύει τον ποιητικό λόγο με τις live λύρες, διερευνώντας τα όρια των παραστατικών τεχνών, του θεάτρου και της περφόρμανς.

Περιοδεύων θίασος

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 90 '

Αυτή η σκοτεινή κωμωδία μάς μεταφέρει στη Σμύρνη, τον Σεπτέμβρη του 1922. Ένας Αμερικανός πολίτης ναυλώνει το πλοίο Mimosa που θα μεταφέρει δύο χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας στον Πειραιά. Έχοντας μόλις γλιτώσει από τις φλόγες στην προκυμαία, τρεις θεατρίνοι, πάνω σε ένα κατάστρωμα κρατούν συντροφιά στο πλήθος μέχρι να φτάσει απέναντι. Η ταχυδακτυλουργός Νινέτ ειδικεύεται στις εξαφανίσεις πλήθους και στις γενοκτονίες. Ο Κωνσταντίνος είναι ένας πίθηκος/γελωτοποιός με το όνομα του βασιλιά, που χορεύει μπαλέτο και τραγουδά άριες. Ο νοσταλγικός Ακροβάτης θυμάται την εταίρα μάνα του και τον Τούρκο πατέρα του. Οι τρεις τους σκέφτονται δυνατά, παίζουν μουσική, χορεύουν, τραγουδούν και αναζητούν απαντήσεις για τη ζωή και τον θάνατο.

Μια άλλη Θήβα

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 105 '

Ένας συγγραφέας επισκέπτεται με ειδική άδεια στη φυλακή έναν 21χρονο, τον Μαρτίν, καταδικασμένο σε ισόβια για πατροκτονία. Ο συγγραφέας έχει σκοπό, μέσα από τις συναντήσεις του με τον ισοβίτη, να γράψει ένα έργο με επίκεντρο την πατροκτονία, που θα παρουσιαστεί στο θέατρο με ερμηνευτές τον ίδιο τον πατροκτόνο και τον συγγραφέα. Παρά την αρχική άδεια όμως, το Υπουργείο Δικαιοσύνης απαγορεύει στον Μαρτίν να παίξει στην παράσταση. Έτσι ο συγγραφέας βρίσκει έναν νέο ηθοποιό, τον Φεδερίκο, που θα ερμηνεύσει το ρόλο του πατροκτόνου στο θέατρο. Οι σχέσεις των προσώπων πρόκειται να σημαδέψουν τις ζωές τους και να δοκιμάσουν τις βεβαιότητές τους.

Balance

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 80 '

Ένα ζευγάρι εγκαθίσταται σε ένα νέο σπίτι δίπλα στη θάλασσα προκειμένου να αντιμετωπίσει την κινητική αναπηρία της κοπέλας.

Κατάστρωμα Α

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 120 '

Μέσα από την τυχαία συνάντηση ενός άντρα και μιας γυναίκας σε ένα πλοίο, ξεδιπλώνεται η μουσική πορεία του Γιάννη Κότσιρα, με δικά του τραγούδια αλλά και κομμάτια μεγάλων μας δημιουργών.

Ay, Carmela!

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Δύο πλανόδιοι θεατρίνοι, η Καρμέλα και ο Παουλίνο, που κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου διασκεδάζουν τα δημοκρατικά στρατεύματα με επιθεωρησιακά σκετς, περνούν καταλάθος στην περιοχή που ελέγχουν οι εθνικιστές του δικτάτορα Φράνκο και συλλαμβάνονται. Οι στρατιώτες τούς εξαναγκάζουν, με αντάλλαγμα την ελευθερία τους, να ανεβάσουν μια παρωδία κατά της Δημοκρατίας προκειμένου να χλευάσουν τα αιχμάλωτα μέλη της Διεθνούς Ταξιαρχίας –εθελοντές που ήρθαν στην Ισπανία να αγωνιστούν στο πλευρό των ντόπιων δημοκρατικών– που θα εκτελούνταν την επόμενη μέρα. Η Καρμέλα, αγανακτισμένη, επιχειρεί να ανατρέψει αυτήν την παρωδία κόντρα στις προσπάθειες του λιγόψυχου Παουλίνο, κινδυνεύοντας να εκτελεστεί. Αυτή είναι η υπόθεση της πολυβραβευμένης αντιπολεμικής αλληγορίας του συγγραφέα για τον κίνδυνο της ιστορικής αμνησίας που αποκαλύπτει τι μπορεί να συμβεί όταν κάποιος βρεθεί στη λάθος πλευρά της ιστορίας και πόσα μπορεί να είναι διατεθειμένος να κάνει με αντάλλαγμα την ελευθερία του.

Ποιος σκότωσε τον πατέρα μου

  • Δραματοποιημένο πεζογράφημα
  • Διάρκεια: 95 '

Στο αυτοβιογραφικό έργο του ο Εντουάρ Λουί προχωρά σε μια αιχμηρή εξομολόγηση μέσα από την οποία αφηγείται την ιστορία της ζωής του πατέρα του μέσα από την οδυνηρή σχέση τους, που αμφιταλαντευόταν μεταξύ αποδοχής και απόρριψης, υπό τη "σκιά" της ομοφυλοφιλικής του ταυτότητας. Εκτός, όμως, από μια προσωπική, συγκλονιστική εξομολόγηση, μέσα από την οποία ο συγγραφέας προσπαθεί να επαναπροσεγγίσει, να κατανοήσει και τελικά να συγχωρέσει τον πατέρα του, το έργο εκφράζει την άποψή του για την κυρίαρχη πολιτική των κυβερνήσεων. Η παράσταση αποτελεί ένα σπάνιο δείγμα ενός μάχιμου σύγχρονου θεάτρου με άποψη και θέση, που διαδραματίζεται με φόντο την αδυσώπητη ταξική πραγματικότητα της Γαλλίας των 90's.

I am (VR)

  • Performance/Εγκατάσταση
  • Διάρκεια: 35 '

Το πρώτο έργο εικονικής πραγματικότητας της διακεκριμένης Γερμανίδας σκηνοθέτιδας είναι μια πρωτόγνωρη, εμβυθιστική περφόρμανς-ψυχεδελικό ταξίδι και παράλληλα παιχνίδι αυτογνωσίας.

Πεθαίνω σαν χώρα

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 70 '

Το διαχρονικά επίκαιρο μεταμοντέρνο έργο του 1978 μετατρέπει το κοινό σε μάρτυρες της κατάρρευσης ενός έθνους εξουθενωμένου από την ίδια του την ιστορία.

Αμερικάνικος βούβαλος

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 95 '

Παρακολουθώντας μία ημέρα από τη ζωή τριών μικροαπατεώνων, το έργο-σταθμός καταγράφει τη ματαιότητα του αμερικανικού ονείρου και την ταύτιση του κυνηγιού της επιτυχίας με το κέρδος.

Αντιγόνη

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 110 '

Η αντιπαράθεση του ανθρώπου με την εξουσία και η αξία της θυσίας αναδύονται από τη μεταγραφή του γνωστού μύθου της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή, σε μια εκδοχή που εξελίσσει ακόμα περισσότερο την σκηνοθετική της ματιά.

Μπαίνει η δεσποινίς Μαργαρίτα

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 65 '

Το πολιτικό έργο-σχόλιο πάνω στην εξουσία, που γράφτηκε την περίοδο της δικτατορίας στη Βραζιλία, ανεβαίνει σε μια σύγχρονη διασκευή για τρία πρόσωπα.

Αυτοί και τα παντελόνια τους

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 80 '

Η νέα ομάδα δημιουργεί ένα καινούργιο έργο, αντλώντας έμπνευση από τα «Αυτός και το παντελόνι του» του Ι. Καμπανέλλη, «Αρχοντοχωριάτης» του Μολιέρου, «Το μπαλκόνι» του Ζαν Ζενέ, «Επιθεωρητής» του Ν. Γκόγκολ, «Βυσσινόκηπος» του Άντ. Τσέχοφ.

Ο συνεργός

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Ο Αποστόλης ζει ήρεμα τη ζωή του μαζί με τη γυναίκα του στο χωριό, όταν ένα βράδυ ο αγαπημένος του ξάδερφος θα του ομολογήσει πως σκότωσε την κοπέλα του, ζητώντας του να τον βοηθήσει να κρύψει το πτώμα. Οικογένεια, φιλία, αγάπη, έρωτας, έννοιες που σε μια στιγμή διαστρεβλώνονται, σε ένα γαϊτανάκι καταστροφής, ψεμάτων και ενοχών πίσω από τις κλειστές πόρτες της ελληνικής επαρχίας, με ήρωες ανθρώπους της διπλανής πόρτας. Σε μια εποχή που τα όρια του καλού και του κακού διερευνώνται εκ νέου, η παράσταση εξερευνά το πώς ένας άνθρωπος, μια ολόκληρη κοινωνία, γίνονται από τη μια στιγμή στην άλλη συνεργοί.

Τα όρια

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 70 '

Το έργο έχει ως θέμα ένα πραγματικό περιστατικό κακοποίησης (bullying) που συνέβη σε ένα σχολείο της Ρουμανίας. Η κακοποίηση και η σεξουαλική παρενόχληση είχε στόχο ένα υπέρβαρο κορίτσι. Και η καθηγήτρια όμως, που προσπαθεί να το υπερασπιστεί, πέφτει κι αυτή θύμα κακοποίησης. Ξεκινώντας από αυτό το περιστατικό το έργο και η παράσταση διεισδύουν στο καυτό ζήτημα της Παιδείας με θάρρος και καυστικό χιούμορ. Μία ηθοποιός, πολλοί ρόλοι… Μπροστά μας παρελαύνει μια ολόκληρη σειρά από διαφορετικά πρόσωπα, με διαφορετικές απόψεις γύρω από την Παιδεία. Συγκρούονται μεταξύ τους, αντιπαρατίθενται, καμιά φορά καυγαδίζουν κιόλας. Όλα αυτά τα πρόσωπα ερμηνεύονται από μια ηθοποιό, σε ένα ερμηνευτικό μαραθώνιο. Μέσα από το καταλυτικό χιούμορ του έργου και τα σχόλια σπουδαίων Εκπαιδευτικών από όλον τον κόσμο, φωτίζονται οι κακοδαιμονίες της Εκπαίδευσης, οι συγκρούσεις ανάμεσα σε μαθητές- γονείς - δασκάλους - κράτος και ο εγκλωβισμός των δασκάλων και των καθηγητών μέσα στα γρανάζια του εκπαιδευτικού συστήματος. Όλα αυτά έχουν όρια;

Ημέρα Κυρίου

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Στο γεμάτο χιούμορ, σασπένς και ποιητικές αιχμές έργο του συγγραφέα, ένα εύπορο ζευγάρι και το υπηρετικό του προσωπικό αναζητούν το δίκαιο σε μια αποπροσανατολισμένη κοινωνία.

Αριστερόχειρες

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Ένα έργο με ισχυρό πολιτικό πρόσημο για τις παιδοπόλεις, που ίδρυσε η βασίλισσα Φρειδερίκη κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου, κι άλλα ιστορικά γεγονότα που διαμόρφωσαν τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Ένας Κοινοτάρχης που κρατάει βίτσα και μιλάει με «νι» και «λι», μια απροσάρμοστη Τρόφιμος που της αρέσει να τρέχει, μια ανύπαντρη Ομαδάρχισσα που αμφιταλαντεύεται, μια κουρασμένη Μητέρα που ψάχνει ασταμάτητα με σεντόνια στα χέρια, ένας μαλλιαρός Άντρας που κάνει ισορροπία, μια Βασίλισσα με γούνα και υπαρξιακές αγωνίες, μια Ρωσίδα χορεύτρια που έπαιξε τον μαύρο κύκνο στα Μπολσόι, ένας Δημοσιογράφος που προσπαθεί να βρει την αλήθεια, ένας Χωροφύλακας που σιχαίνεται το κρύο και σέρνει τα πόδια του, αυτός που μιλάει με ντοκουμέντα, μια Ελληνοαμερικάνα που ψάχνει από πού κρατάει η σκούφια της, ένας Αριστερόχειρας που στρώνει το κρεβάτι του φάκελο και δεν μπορεί να πει το «ρ», ένας κανονικός Φαντάρος με αρβύλες και όπλο και ο Ντιμίτρι ή Δημήτρης, ένας ερωτευμένος Πολυτεχνίτης που πήγε από την Κόνιτσα στην Τασκένδη, συνομιλούν και διεκδικούν τη θέση τους στην Ιστορία.

Σέρρα - Η ψυχή του Πόντου

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
  • Διάρκεια: 90 '

Μία ηθοποιός, δώδεκα ρόλοι. Κεντρικό πρόσωπο, η Λεμονιά που παρουσιάζεται στο κοινό για να αφηγηθεί την ιστορία του πατέρα της, του Γαληνού Φιλονίδη. Μια ιστορία που ξεκινάει το 1915 και ολοκληρώνεται το 1962, στην Τραπεζούντα και άλλες περιοχές του Πόντου, στην Αμπχαζία και στο Καζακστάν. Ο Γαληνός διχάζεται ανάμεσα σε δυο γυναίκες, δοκιμάζονται οι ηθικές του αρχές κι έρχεται αντιμέτωπος με την αγριότητα και τις τρικυμίες της ψυχής, ενώ στο πρόσωπό του και στην πορεία του αντανακλώνται τα δεινά των Ελλήνων του Πόντου και των Αρμενίων. Ένα έργο γεμάτο έρωτα, μυστήριο, ραδιουργίες, τρυφερότητα, νοσταλγία, αγάπη, εξαθλίωση, γενναιότητα και αξιοπρέπεια. Ένα έργο που υμνεί το μεγαλείο της ζωής και της συγχώρεσης. Ένα ταξίδι που γράφει η ζωή, που φαντάζει με τις φλόγες του χορού της φωτιάς, του χορού Σέρρα.

Οι λουόμενες

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 80 '

Τρεις άγνωστες μεταξύ τους γυναίκες μοιράζονται ένα χαμάμ αλλά και τα εσώψυχά τους την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Αντιγόνη

  • Τραγωδία
  • Διάρκεια: 110 '

Η παράσταση-αποτέλεσμα της πολύμηνης δουλειάς της 19μελούς υποκριτικής ομάδας τοποθετεί το σοφόκλειο δράμα σε κλειστό χώρο μέσα από την ετερόκλητη αφήγηση.

Το ψέμα

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 75 '

Το έργο του δημοφιλούς Γάλλου συγγραφέα, που διερευνά το ρόλο της εξαπάτησης και του ψεύδους στις σχέσεις δύο ζευγαριών και κατ’ επέκταση την ίδια την κοινωνία, παρουσιάζεται στην αυλή του πολυχώρου.

Σεροτονίνη

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
  • Διάρκεια: 105 '

Σε παγκόσμια πρώτη μεταφέρεται στο θέατρο το μυθιστόρημα του αμφιλεγόμενου όσο και επιδραστικού συγγραφέα για την πολιτική παρακμή του σκληρού κόσμου μας.

Ντον Ζουάν

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Ο Ντον Ζουάν χωρίς ίχνος μεταμέλειας προκαλεί τον έρωτα των γυναικών, την οργή των αντρών, ενώ παράλληλα σκανδαλίζει με τις απόψεις του περί θείου και κοσμικής νομοτέλειας.

Amalia melancholia, η βασίλισσα των φοινίκων

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 90 '

Παράσταση εμπνευσμένη από τη δραματική ιστορία της βασίλισσας Αμαλίας, συζύγου του Όθωνα, και την αδυναμία της να τεκνοποιήσει λόγω ενός σπάνιου εκ γενετής συνδρόμου.

Σκέτη κοροϊδία

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 70 '

Γραμμένο μόλις τον Νοέμβριο του 2019, το έργο καταγράφει την πορεία ενός καταπιεσμένου ανθρώπου προς την αυτοκτονία και την ύστατη προσπάθειά του να ορθώσει το ανάστημά του.

Ο Γουόλτερ Μίττυ και ο Πανηγυρικός

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 65 '

Ο πόθος για εξουσία αλλά και η καταστροφή στην οποία μπορεί να οδηγήσει απασχολούν τον Καμπανέλλη στη «Μυστική ζωή του Γουόλτερ Μίττυ» και στον πικρό αλλά κωμικό «Πανηγυρικό».

Τί ΣΟΥΛΑχε!

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 90 '

Όλα πηγαίνουν στραβά στη ζωή της ηρωίδας, που αφηγείται τα παθήματά της σε μια πρωτότυπη εξομολόγηση με ζωντανή μουσική και τραγούδι.

Με νύχια και με δόντια

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Εμπνευσμένο από την «Αγρύπνια των Φίνεγκαν» του Τζέιμς Τζόις, το έργο είναι μια παράδοξη ιστορία του ανθρώπινου είδους και μια αλληγορική ανάγνωση για το τέλος του κόσμου και της Ιστορίας.

Ολεάννα

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 80 '

Ένας καθηγητής Πανεπιστημίου και μια νεαρή φοιτήτρια που ανησυχεί για τις εξετάσεις, οδηγούνται σε μια βίαιη αντιπαράθεση με αφορμή την πρότασή του για ιδιαίτερα μαθήματα, που σκιαγραφεί τις σχέσεις εξουσίας ανάμεσα στα δύο φύλα, αγγίζοντας παράλληλα το θέμα της σεξουαλικής παρενόχλησης και της έλλειψης επικοινωνίας. Γραμμένη το 1992, η «Ολεάννα» ανέβηκε ένα χρόνο αργότερα στο διεθνούς φήμης Royal Court Theatre σε σκηνοθεσία του βραβευμένου με Νόμπελ Χάρολντ Πίντερ. To 1994 o ίδιος ο Μάμετ μετέφερε το έργο του και στον κινηματογράφο με τον ομώνυμο τίτλο.

Λίγο ακόμα

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 70 '

Ένας ηθοποιός εγκλωβίζεται τη νύχτα στο θέατρο, μόνο που δεν γνωρίζει ότι μαζί του βρίσκεται κι ένας νεαρός θεατής. Η συνάντησή τους θα τον φέρει αντιμέτωπο με τις επιλογές του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο κροκόδειλος

Ένα από τα λιγότερο γνωστά και ελάχιστα παιγμένα αφηγήματα του Ρώσου συγγραφέα προσεγγίζει μια νεανική θεατρική ομάδα, ενισχύοντας τη σατιρική του διάθεση. Το αποτέλεσμα είναι ευφρόσυνο με ενδιαφέροντα σημεία αλλά και κάπως άτολμο. | Powered by Uber

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
25/04/2024

Ο αποτυχημένος

Μελετημένη, καλοκουρδισμένη και καλοπαιγμένη παράσταση που καταφέρνει να μετατρέψει το μυθιστόρημα ενός από τους πλέον "δύστροπους" συγγραφείς σε σκηνικό ποίημα. | Powered by Uber

"Μπιζζζ….!" στο Επί Κολωνώ: Γνωρίζουμε 4 νέες ομάδες που διακρίθηκαν στο φεστιβάλ Off-Off Athens

Το νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου προσγειώνεται στο θέατρο Επί Κολωνώ και μοιράζεται μαζί μας τα πρώτα της βήματα και τις πρώτες τις επίσημες θεατρικές δουλειές. Πάμε να τους ακούσουμε!

Η "Ωραία κοιμωμένη" έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής

135 χρόνια μετά την πρώτη του πρεμιέρα έρχεται από την παραμυθένια Πράγα το υπέροχο μπαλέτο του Τσαϊκόφσκι με την αυθεντική χορογραφία του Μαριούς Πετιπά κι ερμηνείες από διάσημους σολίστ του εξωτερικού.

"Το μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας": Τέσσερις τελευταίες παραστάσεις στο Αυλαία

Ο πολυχώρος του Πειραιά θα υποδεχτεί για δύο Κυριακές και δύο Δευτέρες το έργο που βασίζεται σε βιβλίο της Σπεράντζας Βρανά.

Ζουζέπ Μαρία Μιρό: "Η προσπάθειά ενός σώματος να απελευθερωθεί είναι ήδη μια μορφή ελευθερίας"

Στην Καταλονία μας μετέφερε νοερά η συζήτηση που είχαμε με τον συγγραφέα του μονολόγου "Το πιο όμορφο σώμα που έχει υπάρξει ποτέ σε αυτό το μέρος" που ερμηνεύει ο Αργύρης Ξάφης στο Θησείον. Μάθετε όλα όσα είπαμε μαζί του για την ομορφιά, την επιθυμία αλλά και την αφιέρωση της ελληνικής μετάφρασης στ@ δολοφονημέν@ Ζακ Κωστόπουλο/Zackie Oh.

Θέατρο Κάτω Από Τη Γέφυρα: Αυτές είναι οι τρεις παραστάσεις του που κατεβάζουν αυλαία

Μία φουτουριστική παράσταση αλλά και δύο έργα που απευθύνονται στους μικρούς θεατές ολοκληρώνουν τον κύκλο τους στον χώρο την Κυριακή των Βαΐων.