"Λίγο ακόμα": Η εξομολόγηση ενός θεατρίνου

Τέσσερα πράγματα που πρέπει να ξέρετε για την παράσταση Τ«Λίγο ακόμα» της Κωνσταντίνας Νικολαΐδη, ένα έργο που γίνεται η αφορμή για να ξαναδούμε ύστερα από αρκετό καιρό τον αγαπητό Χρήστο Βαλαβανίδη στο θεατρικό σανίδι και μάλιστα σε ρόλο θεατρίνου. Η παράσταση ανεβαίνει στο Άνεσις.

Λίγο ακόμα

1. Έργο εμπνευσμένο από τον Τσέχοφ
 
Η σκηνοθέτρια Κωνσταντίνα Νικολαΐδη, με αφετηρία το "Το Κύκνειο Άσμα" του Άντον Τσέχοφ, φέρνει στο "Λίγο ακόμα" τους θεατές μια νύχτα σε ένα άδειο θέατρο, όπου συναντούν τον Ηθοποιό μετά το τέλος της παράστασής του, κατά την οποία υποδύεται τον Βασιλιά Ληρ. Γραμμένο το 1887, το μονόπρακτο του Τσέχοφ είναι θεατρική μεταφορά του διηγήματός του "Ο Κάλχας". 
 

2. Ταξίδι στη μνήμη
Πολλές φορές είναι λυτρωτικό ένα ταξίδι μνήμης στο παρελθόν, ιδιαίτερα για έναν παλαίμαχο ηθοποιό. Στο "Λίγο ακόμα" ένας έμπειρος πρωταγωνιστής υπό το βάρος της ηλικίας ανακαλεί μνήμες από το θεατρικό του παρελθόν με τη βοήθεια ενός υποβολέα. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας αποκαλύπτει στους θεατές, βίαια, τρυφερά, με χιούμορ και συγκίνηση, το αληθινό νόημα της ζωής και της ανθρώπινης ύπαρξης.

3. Η επιστροφή του Χρήστου Βαλαβανίδη
Με όπλο το κείμενο αυτό, ο σπουδαίος, εξαιρετικής ωριμότητας –ανθρώπινης και ερμηνευτικής– ηθοποιός Χρήστος Βαλαβανίδης επιστρέφει έπειτα από κάποια χρόνια απουσίας στη θεατρική σκηνή. Είναι ηθοποιός που κατέχει τη γνώση για το πώς θα μπορούσε να "μιλήσει" σκηνικά ένας παλαίμαχος θεατρίνος, μεταφέροντας τις χαρές, τις απογοητεύσεις, τις συγκινήσεις ενός ολόκληρου βίου στο θέατρο.

4. Η δραστήρια σκηνοθέτρια
Η αγάπη για το θέατρο είναι η κινητήρια δύναμη για την πολυπράγμονα Κωνσταντίνα Νικολαΐδη. Παραγωγός, σκηνοθέτρια με επιτυχίες και όραμα και λάτρης του αληθινά ποιοτικού και ανήσυχου ρεπερτοριακά και σκηνοθετικά θεάτρου, υπογράφει φέτος τέσσερα ακόμα έργα που αποτελούν καλλιτεχνική κατάθεση: "12 ένορκοι", "Ο Θάνατος του Ιβάν Ιλίτς", "Ανάμεσα σε δυο κόσμους", "Άκρως συμπαντικό". Η νέα παράσταση που σκηνοθετεί, το "Λίγο ακόμα" κάνει πρεμιέρα στο Άνεσις, από 11/11.

Περισσότερες πληροφορίες

Λίγο ακόμα

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 70 '

Ένας ηθοποιός εγκλωβίζεται τη νύχτα στο θέατρο, μόνο που δεν γνωρίζει ότι μαζί του βρίσκεται κι ένας νεαρός θεατής. Η συνάντησή τους θα τον φέρει αντιμέτωπο με τις επιλογές του.

Άνεσις

Λεωφ. Κηφισίας 14

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τι είδαμε τελικά στο "Παρελθόν" του Ζιλιέν Γκοσλέν;

Μια συναρπαστική σκηνική σύνθεση ή ένα φλύαρο εγχείρημα; Είδαμε την εναρκτήρια παράσταση της σεζόν στη Στέγη Ωνάση και μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
24/10/2025

Ο "Άνθρωπος του Θεού" δοκίμασε την πίστη μας

Παρακολουθήσαμε την παράσταση "Άνθρωπος του Θεού" του Ανδρέα Κεντζού, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Γεωργαλά, που επιστρέφει για 2η χρονιά στο Θέατρο 104 για περιορισμένες παραστάσεις, και φέρνει επί σκηνής τη σύγκρουση πίστης, αμφιβολίας, λύτρωσης και εκδίκησης.

"Cleansed": Δείτε νέες φωτογραφίες και τρέιλερ για την πολυαναμενόμενη παράσταση του Δημήτρη Καραντζά

Το έργο-σταθμός της Σάρα Κέιν έρχεται με ένα δυνατό καστ στο Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης" κι εμείς ρίχνουμε νέα ματιά στον κόσμο του.

"Βότκα μολότοφ"... και ο Τσέχοφ ανατινάζεται στα γέλια

Η εκρηκτική κωμωδία "Βότκα μολότοφ" επιστρέφει για τρίτη χρονιά, από 25 Οκτωβρίου στο Θέατρο Φιλίπ. Μετά τα συνεχή sold out, η παράσταση σε παραγωγή της εταιρείας Μέθεξις υπόσχεται ξανά γέλιο, σάτιρα και τρυφερότητα.

'Prima Facie': Όταν η Λένα Παπαληγούρα συναντά τις ηρωίδες της, η σκηνή σείεται

Η Λένα Παπαληγούρα ηθοποιός που παίζει με εσωτερική ένταση και ιδιαίτερη ευαισθησία. Δείτε την στο "Prima Facie", που επιστρέφει για 2η χρονιά.

Πρεμιέρα για το "Dracula" στο θέατρο Πόρτα

H πολυαναμενόμενη παράσταση του Θάνου Παπακωνσταντίνου "βουτάει" στο λογοτεχνικό σύμπαν του Μπραμ Στόκερ τη σεζόν 2025-26.

Ακυκλοφόρητες φωτογραφίες από την 'Κόμισσα της Φάμπρικας' και μερικές σκέψεις του Σταμάτη Φασουλή

Η εμβληματική κωμωδία 'Η κόμισσα της Φάμπρικας' των Γιαλαμά – Πρετεντέρη επέστρεψε στο Embassy Theater, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή. Στιγμές, ατμόσφαιρα μέσα από τις εικόνες της παράστασης και σκέψεις του σκηνοθέτη, μέσα από το σημείωμα του.