Η σχέση του ανθρώπου με την κοινωνία, την πολιτική, τον συνάνθρωπο αλλά και με τον ίδιο του τον εαυτό μπαίνει στο θεατρικό μικροσκόπιο μέσα από ολόφρεσκες, φιλόδοξες παραγωγές.
Το Cartel αποκτά σταδιακά την ισχύ ενός πολυδύναμου πολυχώρου· σε λίγες μέρες, η δεύτερη σκηνή του ανοίγει για να φιλοξενήσει το «Άνθρωποι και ο ποντίκια» του Τζον Στάινμπεκ.
Πολλή ενέργεια, απελπισία αλλά και χιούμορ κουβαλά η ηρωίδα που θα μας συστήσει η Ελένη Σκότη στο «Με λένε Έμμα», το έργο του Ντάνκαν ΜακΜίλλαν που έρχεται στο ανακαινισμένο Σύγχρονο Θέατρο.
Βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, η «Προσωπική συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ ανοίγει γόνιμο χώρο για συζήτηση και ο σκηνοθέτης Δημήτρης Μυλωνάς δίνει τη δική του ανάγνωση σε ένα πολυεπίπεδο κείμενο.
Ο πρωταγωνιστής της παράστασης «Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα» μας μίλησε για τα όσα πραγματεύεται αυτό το μοναδικό έργο.
Ουσιαστική στην κατάδυσή της σε κάθε ρόλο, η Μαρία Ναυπλιώτου δεν φοβάται τα δύσκολα στοιχήματα. Τώρα, ανεβαίνει στη σκηνή για να ερμηνεύσει τη μεγάλη ντίβα της όπερας στο έργο του Τέρενς ΜακΝάλι «Masterclass».
Κωμικές και δραματικές, περισσότερο ή λιγότερο «δύσκολες», έξι παραστάσεις που μπαίνουν στον θεατρικό στίβο αυτήν την εβδομάδα ανοίγουν διάλογο με την κοινωνία.
Eπιλέξαμε τα σόου που θα σας βγάλουν για τα καλά από την πεζότητα της καθημερινότητας και θα προσφέρουν σε όλη την οικογένεια μια μαγική, festive προχριστουγεννιάτικη διάθεση.
Ο συγγραφέας του «Νορντόστ» θα βρίσκεται στην Αθήνα για να παρακολουθήσει την ομώνυμη παράσταση σε σκηνοθεσία Στέλλας Κρούσκα.
Ένα μπρα-ντε-φερ ατάκας θα στηθεί απέναντι στον Ελληνοκαναδό Angelo Tsarouchas, στο Θέατρο Βέμπο.
Ο Στάθης Λιβαθινός υλοποιεί έναν ακόμα σημαντικό στόχο του Εθνικού: την πολυπόθητη συνεργασία με το Κανάλι της Βουλής που θα φέρει τις παραστάσεις του θεάτρου κοντά στους πολίτες ακριτικών και παραμεθόριων περιοχών.
Αυτό είναι το καστ που θα αναβιώσει τους ρόλους του κινηματογραφικού και θεατρικού μύθου στο Gazi Theater.
Με αφορμή τη νέα παράσταση «Κόσμος/ Γωνία» και το βιβλίο «Ο άντρας της πέμπτης πράξης», μιλήσαμε με τον Αλέξη Σταμάτη, έναν πολύγραφο δημιουργό που ανέκαθεν είχε ένα καλό λόγο για να βρίσκεται στην επικαιρότητα.
Πρωτοκλασάτοι ηθοποιοί και εβληματικά κείμενα παίρνουν το πράσινο φως για να επανέλθουν στη σκηνή.
Πρωταγωνιστεί σόλο σε μια αυτοσχέδια παράσταση για τον έρωτα, του αρέσει να περπατά στην πόλη και να εκφράζεται μέσα από το θέατρο. Μας αποκαλύπτει τις σκέψεις του για το «Μάτια παντού αναζητώντας τ’ αγαπημένα μάτια» αλλά και για εκείνον.
Το αριστούργημα του Ουγκό κάνει πρεμιέρα με έναν πολυμελή θίασο.
Η Ελένη Ράντου ερευνά την θεατρική υπόσταση μιας τυπικής αντιηρωίδας του Γούντι Άλεν, με ένα πρωτοκλασάτο καστ κι έναν ευρηματικό σκηνοθέτη.
Η παράσταση επιχειρεί να δικαιώσει ένα έργο που ανήκει σε μια συγγραφική κλάση άλλης εποχής, όχι χωρίς μειονεκτήματα το ίδιο, πετυχαίνοντας αμφίρροπα αποτελέσματα.