Ο Αργύρης Πανταζάρας σε διπλό ρόλο

Σε δύο πολλά υποσχόμενες παραστάσεις θ’ αναζητήσουμε τον Αργύρη Πανταζάρα.

Ο Αργύρης Πανταζάρας σε διπλό ρόλο

Ο βραβευμένος με Βραβείο Χορν ηθοποιός, Αργύρης Πανταζάρας, εκτός του ότι δοκιμάζεται για πρώτη φορά στο είδος του μιούζικαλ με το «Chicago» σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα (στο οποίο θα συμμετάσχει από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο), ετοιμάζει με την ομάδα του Momentum μια δική του εκδοχή πάνω στο σαιξπηρικό love story «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Από τον Μάιο θα σκηνοθετήσει στο Θέατρο «Κατερίνα Βασιλάκου» την παράσταση «This is not Romeo and Juliet», στην οποία θα μοιραστεί τη σκηνή με την πολύ αξιόλογη Έλλη Τρίγγου. Τη σύνθεση κειμένου και τη δραματουργική επεξεργασία υπογράφει η Θεοδώρα Καπράλου, τα κοστούμια οι Λίνα Σταυροπούλου και Τζίνα Ηλιοπούλου, τα σκηνικά η Δήμητρα Ζίγκαρις και τους φωτισμούς ο Σάκης Μπιρμπίλης. Την κίνηση – training επιμελείται η Αγγελική Στελλάτου, τη μουσική συνθέτει ο Γιώργος Πούλιος, video director είναι ο Γρηγόρης Ρέντης, ενώ βοηθός σκηνοθέτη είναι ο Πάνος Βουτσινάς.

Ο Αργύρης Πανταζάρας γράφει στο σημείωμα του:

«Πόσοι νεκροί χρειάζονται για να νικήσει ο έρωτας! Με συγκινεί η ιστορία της κοιμωμένης του Χαλεπά. Η μελαγχολία των εφήβων! Η τόλμη των ερωτευμένων. Με εμπνέει η ιστορία Μπόνι και Κλάιντ, δυο έφηβοι που ήθελαν να γίνουν αστέρες, και κατέληξαν ερωτευμένοι εγκληματίες νεκροί κάτω από τις σφαίρες! Στρέφω το βλέμμα μου στις ένοπλες επιθέσεις σε όλα τα σχολεία ανα τον κόσμο. Σε αυτές τις απρόβλεπτες και ένοπλες αιματοχυσίες εφήβων μακελάρηδων και μη... Μουδιάζω με το μακελειό στο θέατρο Batacklan στη Γαλλία, στο σχολείο στο Columbine, στο Κολοράντο, στο Τέξας, Φλόριντα, στο Λας Βέγκας, στην Νορβηγία στη Γερμανία, Γαλλία, στη Σκοτία, στη Νέα Ζηλανδία, στην Αφρική. Κάτι με τραβάει ακόμα στο Sweet Dreams του Marilyn Manson, στη Beth Hart, στους Slipknot, στον River Phoenix, στην Billy Eilish, στον Joker. Όλοι αυτοί που φόρεσαν τη δική τους μάσκα για να βρουν το πραγματικό τους πρόσωπο και τα πραγματικά τους λόγια. Λατρεύω να συνεργάζομαι με ανθρώπους που θαυμάζω. Με διεγείρει να ρισκάρω και να τολμάω. Με καθιστά υπεύθυνο να δημιουργώ συνθήκες μελέτης και εργασίας! Με συγκινεί το καλλιτεχνικό ραντεβού με το κοινό!
**** Με όχημα τον Σαίξπηρ διεκδικούμε το δικαίωμα να αναρωτηθούμε! To be or not to be / To die or not to die».

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ink": Που θα βρείτε το βιβλίο του Δημήτρη Παπαϊωάννου με αφορμή την παράσταση

"Sketches from life" είναι ο τίτλος της πρώτης έκδοσης του βιβλίου με τα σχέδια του διεθνούς φήμης δημιουργού, για το φως και το σκοτάδι του σώματος, αυτή τη φορά με την ιδιότητα του ζωγράφου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
18/04/2024

Άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή καλλιτεχνικών προτάσεων στα φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων των φεστιβάλ θα επιμεληθεί ο ΟΠΑΝΔΑ και θα περιλαμβάνει συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις, χορό και αφιερώματα, αναδεικνύοντας τις ιδιαιτερότητες επτά δημοτικών κοινοτήτων της Αθήνας.

Οι θεατρικές πρεμιέρες της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε πέντε παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία την εβδομάδα 18 έως 24/4 και ξεχωρίζουν.

Updated | Ίσα που προλαβαίνεις αυτές τις 24 θεατρικές παραστάσεις

Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε έργα για κάθε γούστο που κατεβάζουν αυλαία την εβδομάδα 18 έως 24 Απριλίου.

Το πολυταξιδεμένο "Lemon" γιορτάζει 6 χρόνια στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Στην Κεντρική Σκηνή του ΔΘΠ παρουσιάζεται η πρωτότυπη, χειροποίητη παράσταση για την απίστευτη ιστορία του πιανίστα 1900 που έχουν παρακολουθήσει μέχρι σήμερα περισσότεροι από 16.000 θεατές, σε μια ξεχωριστή βραδιά που θα ολοκληρωθεί με ένα ατμοσφαιρικό live από τον καταξιωμένο Σταύρο Λάντσια.

Generation lost

Η "χαμένη γενιά" των millennials διεκδικεί τη φωνή της σε ένα θεατρικό έργο που στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε δικές τους μαρτυρίες. Ανεβαίνει στη σκηνή με δόσεις αυτοαναφορικότητας και φλυαρίας, όχι όμως χωρίς θέρμη και ταλέντο.

Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος

Μια συναρπαστική ερμηνεία από τον Αργύρη Ξάφη σε ένα ενδιαφέρον σύγχρονο έργο, που με τη μορφή πολυπρόσωπης αφήγησης, προσεγγίζει ζητήματα ομοφοβίας, βίας και ενοχής μιας κλειστής κοινωνίας.