Ο Θανάσης Σαράντος στον δικό του Μπρεχτ

Στη "Μάνα Κουράγιο" που μοιράζεται επί σκηνής με την Μάνια Παπαδημητρίου σε μια μουσικοθεατρική εκδοχή, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Θανάσης Σαράντος εντοπίζει την Ελλάδα του σήμερα.

Η Μάνα Κουράγιο και άλλες ιστορίες του Μπέρτολτ Μπρεχτ Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Μετά τον "Αμερικάνικο βούβαλο" του Ντέιβιντ Μάμετ, που επαναλαμβάνεται για δεύτερη συνεχή χρονιά στο θέατρο Φούρνος (μέχρι 8/1), ο Θανάσης Σαράντος ετοιμάζει στο ίδιο θέατρο τη νέα του παράσταση με τίτλο "Η Μάνα Κουράγιο και άλλες ιστορίες του Μπέρτολτ Μπρεχτ", όπου μοιράζεται τη σκηνή με τη Μάνια Παπαδημητρίου και τον μουσικό Κωνσταντίνο Ευαγγελίδη, σε δική του σκηνοθεσία και πρωτότυπη μουσική Πάουλ Ντεσάου και Κουρτ Βάιλ. Πρόκειται για τη δική του οπτική πάνω στο έργο που αποκαλύπτει τους μηχανισμούς του πολέμου και της εξουσίας. Στη "Μάνα Κουράγιο" εντοπίζει την Ελλάδα του σήμερα που φυτοζωεί με το βάρος της εγωιστικής "επιβίωσης" των προηγούμενων γενεών. 

Η Μάνα Κουράγιο και άλλες ιστορίες του Μπέρτολτ Μπρεχτ
Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Έχοντας στο επίκεντρο σκηνές και τραγούδια από την εμβληματική "Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της", αλλά και έργα όπως "Οι ιστορίες του κύριου Κ" και το "Ρομάντζο της Πεντάρας" αναδεικνύεται ο διαχρονικός λόγος του Μπρεχτ μέσα από μία παράσταση εν εξελίξει με ζωντανή μουσική και δύο ηθοποιούς επί σκηνής, ανοίγοντας ταυτόχρονα μια συνομιλία με το κοινό με άξονα τους πολιτικοκοινωνικούς μηχανισμούς που σκιαγραφούνται στο έργο του μεγάλου Γερμανού δραματουργού. 

Η Μάνα Κουράγιο και άλλες ιστορίες του Μπέρτολτ Μπρεχτ
Κωνσταντίνος Λέπουρης©

Στις "Ιστορίες του κυρίου Κ" μια σειρά καταστάσεις και γεγονότα, όπως η ανεργία, η λιτότητα, ο πόλεμος, η βία κτλ παίρνουν την μορφή φυσικών φαινομένων για τον μέσο άνθρωπο, ενώ στο "Ρομάντζο της Πεντάρας", ο λόγος του Μπρεχτ επικεντρώνεται στο βίο και την πολιτεία του Μακήθ, (ο οποίος επιτέλους απομακρύνεται από το εγκληματικό παρελθόν του, φορά κοστούμι και γίνεται "επιχειρηματίας", μιας και αυτό είναι πιο κερδοφόρο.

Η μουσικοθεατρική παράσταση ανεβαίνει για μία βραδιά, την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου στις 11.30 μ.μ.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Η Μάνα Κουράγιο και άλλες ιστορίες του Μπέρτολτ Μπρεχτ

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 60 '

Το έργο του Μπρεχτ αποκαλύπτει τους μηχανισμούς του πολέμου και της εξουσίας.

Φούρνος

Μαυρομιχάλη 168

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Λένα Κιτσοπούλου: Αντίστροφη μέτρηση για το "Και λέγε λέγε", τη νέα της παράσταση στο Θέατρο Τέχνης

Γιάννης Κότσιφας, Ιωάννα Μαυρέα, Πάνος Παπαδόπουλος, Θοδωρής Σκυφτούλης και Γαλήνη Χατζηπασχάλη ανεβαίνουν στη σκηνή μαζί τη σκηνοθέτιδα και δημιουργό σε μια παράσταση που δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό διαφορετικών τεχνών και μιλάει για τον έρωτα, την πατριαρχία και πολλά ακόμη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
25/04/2024

Το Αγγέλων Βήμα συνεχίζει δύο παραστάσεις του και μετά το Πάσχα

Τα θεατρικά "Ανατολικά της Εδέμ" και "Ιστορίες για ανθρώπους γενναιόδωρους" παρατείνονται για όσους δεν τα πρόλαβαν μόνο για 4 τελευταίες ημερομηνίες.

Ο κροκόδειλος

Ένα από τα λιγότερο γνωστά και ελάχιστα παιγμένα αφηγήματα του Ρώσου συγγραφέα προσεγγίζει μια νεανική θεατρική ομάδα, ενισχύοντας τη σατιρική του διάθεση. Το αποτέλεσμα είναι ευφρόσυνο με ενδιαφέροντα σημεία αλλά και κάπως άτολμο. | Powered by Uber

Ο αποτυχημένος

Μελετημένη, καλοκουρδισμένη και καλοπαιγμένη παράσταση που καταφέρνει να μετατρέψει το μυθιστόρημα ενός από τους πλέον "δύστροπους" συγγραφείς σε σκηνικό ποίημα. | Powered by Uber

"Μπιζζζ….!" στο Επί Κολωνώ: Γνωρίζουμε 4 νέες ομάδες που διακρίθηκαν στο φεστιβάλ Off-Off Athens

Το νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου προσγειώνεται στο θέατρο Επί Κολωνώ και μοιράζεται μαζί μας τα πρώτα της βήματα και τις πρώτες τις επίσημες θεατρικές δουλειές. Πάμε να τους ακούσουμε!

Η "Ωραία κοιμωμένη" έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής

135 χρόνια μετά την πρώτη του πρεμιέρα έρχεται από την παραμυθένια Πράγα το υπέροχο μπαλέτο του Τσαϊκόφσκι με την αυθεντική χορογραφία του Μαριούς Πετιπά κι ερμηνείες από διάσημους σολίστ του εξωτερικού.

"Το μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας": Τέσσερις τελευταίες παραστάσεις στο Αυλαία

Ο πολυχώρος του Πειραιά θα υποδεχτεί για δύο Κυριακές και δύο Δευτέρες το έργο που βασίζεται σε βιβλίο της Σπεράντζας Βρανά.