Ιορδανίδης, Μπισμπίκης, Ασλάνογλου συνεργάζονται σε ένα δυνατό έργο του Στρίντμπεργκ

Τον «Πατέρα» του Αύγουστου Στρίντμπεργκ θα δούμε τον ερχόμενο χειμώνα στο Αποθήκη σε μία παραγωγή των Αθηναϊκών Θεάτρων. Ο Βασίλης Μπισμπίκης σκηνοθετεί και ο Τάσος Ιορδανίδης με την Μαρίνα Ασλάνογλου πρωταγωνιστούν.

Ιορδανίδης, Μπισμπίκης, Ασλάνογλου συνεργάζονται σε ένα δυνατό έργο του Στρίντμπεργκ

Σε κάθε νέα θεατρική σεζόν μια μερίδα του κοινού αναμένει τις παραστάσεις που στηρίζονται στη σιγουριά της παραδοσιακής προσέγγισης, αναζητώντας το βάθος της ερμηνείας. Μια άλλη μερίδα θεατών πάλι, αναμένει τις πρωτοποριακές αναγνώσεις και αποδομήσεις κλασικών κειμένων με αγωνία και περιέργεια. Αν σας αρέσουν οι σύγχρονες αναγνώσεις κλασικών έργων σας λέμε πως τον επόμενο θεατρικό χειμώνα μια από τις παραστάσεις που θα εγείρει συζητήσεις είναι ο «Πατέρας» του Αύγουστου Στρίντμπεργκ δια χειρός Βασίλη Μπισμπίκη. Γροθιά στο στομάχι το φετινό «Άνθρωποι και ποντίκια» που παίζεται στο Cartel, επιβεβαιώνει πως ο Βασίλης Μπισμπίκης είναι ένας σκηνοθέτης που χωρίς να ηθογραφεί παρουσιάζει τις συγκρούσεις χαρακτήρων χρησιμοποιώντας όλη την ενέργεια των ηθοποιών για να κλιμακώσει την ένταση! Το ίδιο αναμένουμε να κάνει και στον «Πατέρα» του πολυγραφότατου Σουηδού συγγραφέα και δραματουργού, πατέρα – κατά τον Ο' Νήλ – του σύγχρονου θεάτρου, Αύγουστου Στρίντμπεργκ.

Ο Τάσος Ιορδανίδης και η Μαρίνα Ασλάνογλου θα ερμηνεύσουν τους πρωταγωνιστικούς ρόλους στο κλασικό έργο (1887) που η δράση του θα μεταφερθεί στην Αθήνα του 2019. Με αφορμή το θέμα της πατρότητας που αμφισβητείται, ξεσπά μία έντονη συζυγική διαμάχη της οποίας οι τριγμοί, φέρνουν στην επιφάνεια σύγχρονους κοινωνικούς προβληματισμούς και ξεδιπλώνουν ένα ψυχολογικό καρδιογράφημα ανάμεσα στον άντρα και τη γυναίκα, στα πλαίσια της οικογενειακής εστίας. Η παράσταση θ’ ανέβει στο Αποθήκη σε παραγωγή των Αθηναϊκών Θεάτρων και για τη συνεργασία αυτή ο Τάσος Ιορδανίδης που κινείται στη θεατρική πίστα χωρίς στεγανά και, ως παραγωγός δηλώνει: «Είμαι χαρούμενος για αυτή τη συνεργασία γιατί από την πρώτη στιγμή της έναρξης των συζητήσεων αισθάνθηκα καλλιτεχνικά ασφαλής και χαίρομαι που υπάρχει μεγάλη πίστη και εμπιστοσύνη από την πλευρά των Αθηναϊκών Θεάτρων, για το συγκεκριμένο ανέβασμα».

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Λένα Κιτσοπούλου: Αντίστροφη μέτρηση για το "Και λέγε λέγε", τη νέα της παράσταση στο Θέατρο Τέχνης

Γιάννης Κότσιφας, Ιωάννα Μαυρέα, Πάνος Παπαδόπουλος, Θοδωρής Σκυφτούλης και Γαλήνη Χατζηπασχάλη ανεβαίνουν στη σκηνή μαζί τη σκηνοθέτιδα και δημιουργό σε μια παράσταση που δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό διαφορετικών τεχνών και μιλάει για τον έρωτα, την πατριαρχία και πολλά ακόμη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
25/04/2024

Το Αγγέλων Βήμα συνεχίζει δύο παραστάσεις του και μετά το Πάσχα

Τα θεατρικά "Ανατολικά της Εδέμ" και "Ιστορίες για ανθρώπους γενναιόδωρους" παρατείνονται για όσους δεν τα πρόλαβαν μόνο για 4 τελευταίες ημερομηνίες.

Ο κροκόδειλος

Ένα από τα λιγότερο γνωστά και ελάχιστα παιγμένα αφηγήματα του Ρώσου συγγραφέα προσεγγίζει μια νεανική θεατρική ομάδα, ενισχύοντας τη σατιρική του διάθεση. Το αποτέλεσμα είναι ευφρόσυνο με ενδιαφέροντα σημεία αλλά και κάπως άτολμο. | Powered by Uber

Ο αποτυχημένος

Μελετημένη, καλοκουρδισμένη και καλοπαιγμένη παράσταση που καταφέρνει να μετατρέψει το μυθιστόρημα ενός από τους πλέον "δύστροπους" συγγραφείς σε σκηνικό ποίημα. | Powered by Uber

"Μπιζζζ….!" στο Επί Κολωνώ: Γνωρίζουμε 4 νέες ομάδες που διακρίθηκαν στο φεστιβάλ Off-Off Athens

Το νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου προσγειώνεται στο θέατρο Επί Κολωνώ και μοιράζεται μαζί μας τα πρώτα της βήματα και τις πρώτες τις επίσημες θεατρικές δουλειές. Πάμε να τους ακούσουμε!

Η "Ωραία κοιμωμένη" έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής

135 χρόνια μετά την πρώτη του πρεμιέρα έρχεται από την παραμυθένια Πράγα το υπέροχο μπαλέτο του Τσαϊκόφσκι με την αυθεντική χορογραφία του Μαριούς Πετιπά κι ερμηνείες από διάσημους σολίστ του εξωτερικού.

"Το μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας": Τέσσερις τελευταίες παραστάσεις στο Αυλαία

Ο πολυχώρος του Πειραιά θα υποδεχτεί για δύο Κυριακές και δύο Δευτέρες το έργο που βασίζεται σε βιβλίο της Σπεράντζας Βρανά.