Τρεις πρεμιέρες ξεχωρίζουν στην πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου, με κέντρο βάρους τη γυναίκα.
«Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία»
Στη σάτιρα που έγραψαν ο Ντάριο Φο και η Φράνκα Ράμε το 1977 μεταφέρουν με χιούμορ και αφηγηματική ένταση τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνει μια γυναίκα στον σύγχρονο «πολιτισμένο» κόσμο μας. Ο Κώστας Καπελώνης σκηνοθετεί, ο Σταμάτης Κραουνάκης γράφει τη μουσική και τους ρόλους ερμηνεύουν οι Τζένη Κόλλια, Αντωνία Καμπάκου, Γιάννα Μαλακατέ και Ράνια Παπαδάκου. (Θέατρο Τέχνης, από 3/12)
«Τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες»
Η Κατερίνα Μανανεδάκη διακωμωδεί τα δεκάδες στερεότυπα της ελληνικής κοινωνίας για το θέμα «μάνα» στο ομώνυμο μπεστ σέλερ, που μετατρέπεται σε σπαρταριστή θεατρική κωμωδία στα χέρια της ηθοποιού και σκηνοθέτιδας Βάσιας Παναγοπούλου, με πρωταγωνιστές τους Τόνυ Δημητρίου, Σόφη Ζαννίνου και Νικολέτα Καρρά. (Χυτήριο)
«Η μητέρα του Αγίου»
Συνεχίζοντας στη θεματική ενότητα «Άβυσσος και ψυχή» που επέλεξε για τη φετινή καλλιτεχνική περίοδο, το Αγγέλων Βήμα ανεβάζει το έργο του Αντώνη Τσιπιανίτη «Η μητέρα του Αγίου». Πρόκειται για το μονόλογο μιας γυναίκας που ανοίγει τα παράθυρα της ψυχής της για να πει τ’ ανομολόγητα. Η Φωτεινή Ντεμίρη πρωταγωνιστεί και η Ρέινα Εσκενάζυ σκηνοθετεί. (Από 3/12)
Περισσότερες πληροφορίες
Τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες
Το μπεστ σέλερ της Κατερίνας Μανανεδάκη καταρρίπτει το μύθο της τέλειας μάνας σε μια ξεκαρδιστική διασκευή.
Η μητέρα του άγιου
Η Ευσεβία, μια μητέρα σαν όλες τις άλλες αλλά και ξεχωριστή την ίδια στιγμή, κάνει κάθε γυναίκα να ταυτιστεί μαζί της.
Όλο σπίτι, κρεβάτι κι εκκλησία
Μια κραυγή απόγνωσης της σύγχρονης γυναίκας, που επαναστατεί απέναντι στην κοινωνική, οικογενειακή και σεξουαλική καταπίεση.