Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Killzone 3: η συμμετοχή πολλών παικτών
To κορυφαίο shoot' em up πρώτου προσώπου για το PS3 δεν θα μπορούσε παρά να διαθέτει και πλήρη online multiplayer πλευρά. Και όχι μόνο!
Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
To κορυφαίο shoot' em up πρώτου προσώπου για το PS3 δεν θα μπορούσε παρά να διαθέτει και πλήρη online multiplayer πλευρά. Και όχι μόνο!
Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Η παραγωγή της Guerilla είναι η πρώτη επιπέδου ΑΑΑ που υποστηρίζει το χειριστήριο ανίχνευσης κίνησης της Sony. Και μάλιστα σε δύο μορφές!
Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ποιο είναι το επίπεδο των γραφικών που μπορούν να περιμένουν από την παραγωγή της Guerilla οι κάτοχοι PS3 και εντυπωσιάζει εξίσου η εικόνα 3D;
Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ποιά νέα στοιχεία μπορούν να περιμένουν οι gamers από την ΑΑΑ παραγωγή της Sony και ποιά "αίσθηση" δημιουργεί η ενασχόληση μαζί του;
Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Παιχνίδι online, με ασφάλεια, για όλους
Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Σε λιγότερο από δύο μήνες νέο MotorStorm για το PS3 - όλα όσα αξίζει να γνωρίζει κανείς, αλλά και οι εντυπώσεις μας από τη δοκιμή στο πλαίσιο του event
Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ο διάδοχος του... ηλεκτρισμένου τίτλου δράσης της Sucker Punch στην τελική ευθεία για κυκλοφορία σε λίγους μήνες. Οι εντυπώσεις μας.
Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ταξιδέψαμε στο Λονδίνο και η υποψία μας βεβαιώθηκε: το 2011 θα είναι η σημαντικότερη χρονιά του PS3 μέχρι σήμερα. Όλοι οι λόγοι.
Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
H ιαπωνική εταιρεία επέλεξε τον κεντρικό επεξεργαστή και τον επεξεργαστή γραφικών του PSP2 όχι ακριβώς... τυχαία: τί σημαίνει αυτό πρακτικά;
Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
Η Sony επιτέλους δημοσιοποιεί πολλά από εκείνα που θέλαμε να μάθουμε για το διάδοχο του PlayStation Portable. Η πρώτη εικόνα γι' αυτόν: εκπληκτική!
Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
O κορυφαίος τίτλος δράσης πρώτου προσώπου του PlayStation3 για το 2011 απέχει λιγότερο από ένα μήνα από τα καταστήματα. Πήραμε μια πρώτη γεύση!
Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
Μέσα στις επόμενες 20 μέρες ξεκαθαρίζουν όλα: ποιά είναι η στρατηγική της Sony για το mobile gaming; Οι απαντήσεις - για την ώρα - και η γνώμη μας.
Παρασκευή, 7 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
Μετά από 4 χρόνια σθεναρής αντίστασης στους hackers, το σύστημα της Sony φαίνεται να απειλείται πια άμεσα από τo ενδεχόμενο κυκλοφορίας κλεψίτυπων games. Πώς, τι και... αν;
Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Βραβεία 2010: Games
Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Όλοι περιμέναμε από την αμερικανική εταιρεία να υποστηρίξει το προϊόν της καλύτερα από κάθε άλλη εταιρεία... και το έκανε. Τρία games-must για το Kinect, λοιπόν!
Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Η ποιότητα των τίτλων που οι ανεξάρτητες εταιρείες ανέπτυξαν για το περιφερειακό του Xbox 360 είχε... ανεπιθύμητες διακυμάνσεις, κάποιοι όμως ξεχώρισαν. Ποιοί;
Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Κυρίως σε games θα χρησιμοποιηθεί το περιφερειακό της Microsoft, αλλά όχι μόνο. Τί άλλο μπορεί να κάνει; Και ποιές είναι οι προοπτικές του βάσει των όσων είδαμε;
Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Ο φουτουριστικός χειρισμός του Kinect είναι εδώ, σήμερα, με τεχνολογία του 2010. Αυτό σημαίνει απαραίτητα πως είναι τέλειος; Όχι, κι αυτό... αξίζει μια πιο προσεκτική ματιά.
Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Το πολυσυζητημένο περιφερειακό της Microsoft είναι εδώ μετά από πολλούς μήνες ζυμώσεων. Τί εισπράττει κανείς από τη διαδικασία εγκατάστασης και ρύθμισής του;
Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Από το Barbican του Λονδίνου, και στην Αθήνα η έκθεση που ταξιδεύει στο συναρπαστικό κόσμο των games και της ιστορίας τους, όλη την οικογένεια. Λεπτομέρειες!
Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
Ο Kazunori Yamauchi της Polyphony Digital - τώρα που το GT5 βρίσκεται πια στα καταστήματα - μιλά για το παρόν και το μέλλον του. Τί μπορούμε να περιμένουμε τον επόμενο καιρό;
Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
To πρώτο πλήρες Gran Turismo για το PS3 είναι διαθέσιμο στο κοινό - και η Sony το γιορτάζει με στυλ στη Μαδρίτη. Είμασταν εκεί.
Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
Για τα συστήματα χειρισμού με ανίχνευση κίνησης που που προωθούν αυτόν τον καιρό οι Microsoft και Sony, το Wii είναι ένας πήχυς τοποθετημένος... χαμηλά. Γιατί;
Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
Επίσημη πρώτη του πολυαναμενόμενου χειριστηρίου ανίχνευσης κίνησης, παρέα με την έναρξη λειτουργίας του ελληνικού Live. Xbox 360, περίοδος 2!
Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
Η κορυφαία υπηρεσία online gaming στον κόσμο καθυστέρησε μεν, είναι όμως διαθέσιμη κι επίσημα πια στη χώρα μας από σήμερα.