Killzone 3: o χειρισμός, με Move ή... χωρίς

Και οι εντυπώσεις μας από το περιφερειακό Sharp Shooter

To θέμα του χειρισμού είναι βέβαια από τα σημαντικότερα όταν αναφέρεται κανείς σε οποιοδήποτε σύγχρονο video game: όσο εντυπωσιακά να είναι τα γραφικά και ο ήχος του, όσο φροντισμένα τα υπόλοιπα στοιχεία του, αν ο χειρισμός είναι προβληματικός και έχει αρνητικές επιπτώσεις στη σωστή "αίσθηση" κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού... πρόβλημα. Στα shoot' em up πρώτου προσώπου - και δη στων συστημάτων οικιακής διασκέδασης - ένα παραπάνω: με δεδομένο το γεγονός ότι τα joypad δεν μπορούν να έχουν την ακρίβεια π.χ. του mouse, η φροντισμένος έλεγχος είναι πρακτικά απαραίτητος. Το Κillzone 3 ευτυχώς έχει δώσει την απαραίτητη προσοχή στο ζήτημα - αλλά όχι μόνο αυτό. Έχει φέρει στο προσκήνιο και δύο νέους τρόπους χειρισμού, οι οποίοι αξίζουν ξεχωριστής αναφοράς.

Στον παραδοσιακό χειρισμό, με το SixAxis ή το DualShock3, ευτυχώς δεν έχουμε να αναφέρουμε κάτι αρνητικό. Η Guerilla έχει κάνει αλλαγές στο νέο Killzone σε σχέση με το προηγούμενο, αλλά είναι όλες θετικές: ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας κινεί ταχύτερα και ακριβέστερα τα όπλα του προς όλες τις κατευθύνσεις, τα "βήματα" που έχει στη διάθεσή του για μικροδιορθώσεις στη σκόπευση όταν αυτή γίνεται από μακριά είναι περισσότερα, ενώ και η ίδια η κίνηση του χαρακτήρα μέσα στο πεδίο της μάχης είναι ομαλότερη. Αξιοσημείωτο, δε, είναι το γεγονός ότι το Killzone 3 έχει ακριβέστερο έλεγχο από το Killzone 2 αλλά δεν έχει χάσει ένα στοιχείο που μας άρεσε στο δεύτερο: αυτήν την ρεαλιστική αίσθηση του "βάρους", τόσο του Sev όταν κινείται όσο και των όπλων όταν τα χρησιμοποιεί.

Το Killzone 3, ωστόσο, έχει ήδη κερδίσει μία θέση στην ιστορία των PlayStation για τον εξής απλό λόγο: είναι η πρώτη ΑΑΑ, κορυφαία παραγωγή του PS3 που αξιοποιεί σωστά, ενίοτε εντυπωσιακά, το PlayStation Move. Η Sony είχε το φθινόπωρο υποσχεθεί πως το εν λόγω περιφερειακό ανίχνευσης κίνησης δεν θα περιοριστεί σε απλοϊκά party games, αλλά θα υποστηριχθεί και σε τίτλους για αφοσιωμένους gamers. To νέο Killzone είναι ο πρώτος τέτοιος τίτλος. Και ενώ - για να είμαστε ειλικρινείς - θεωρούμε πως οι παίκτες που περνούν ώρες ανταγωνιζόμενοι συναδέλφους τους στο PlayStation Network κάποια στιγμή, μετά τον σχετικό πειραματισμό, θα ξαναγυρίσουν στη χρήση του DualShock, ως εναλλακτικός τρόπος χειρισμού... για το σαλόνι, ο νέος είναι ανέλπιστα αποτελεσματικός και προσεγμένος.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ