Killzone 3: το gameplay

Απλά... πιο συναρπαστικό από ποτέ!

O νέος τίτλος της Sony και της Guerilla, αποκλειστικός στο PlayStation3, χαρακτηρίζεται από πληθώρα τεχνολογικών και άλλων στοιχείων που το τοποθετούν σε περίοπτη θέση ανάμεσα στις μεγάλες παραγωγές της κατηγορίας των σύγχρονων shoot' em up πρώτου προσώπου. Είναι, από πολλές απόψεις, ένα από τα games εκείνα που - με το δίκιο της - η ιαπωνική εταιρεία θα επεδείκνυε σε οποιονδήποτε ήθελε να ξέρει τί πραγματικά μπορεί να κάνει το σύστημά της. Όταν όμως έχουν όλα ειπωθεί, αυτό που έχει σημασία είναι η αίσθηση που προσφέρει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και τα πράγματα που δίνει στους παίκτες τη δυνατότητα να κάνουν για να διασκεδάσουν στον εικονικό του κόσμο. Στο πρώτο μας άρθρο της Killzone 3 Week του Αθηνόραμα Digital, λοιπόν, θα επικεντρωθούμε σε αυτά.

Αναλαμβάνοντας το ρόλο λοχία Sev, που πρωταγωνίστησε και στο προηγούμενο Killzone, οι παίκτες θα πρέπει να συμμετάσχουν ενεργά στην προσπάθεια των στρατιωτών της ISA - της μίας εκ των δύο πλευρών που βρίσκονται σε σύγκρουση με τους μυστηριώδεις Helghast, και μάλιστα στη δική τους περιοχή - να διαφύγουν από το πεδίο της μάχης με τις πιθανότητες ολοφάνερα εις βάρος τους. Σεναριακά το Killzone 3 ξεκινά από εκεί ακριβώς που ολοκληρώθηκε το Κillzone 2, με άλλα λόγια: η ομάδα του Sev έχει υποστεί μεγάλες απώλειες, βρίσκεται αποκομμένη από το κύριο σώμα των δυνάμεων της ISA και περικυκλωμένη από Helghast σε κάθε της βήμα. Η επίβίωση είναι δυσκολότερη από ποτέ - και η δημιουργός εταιρεία του νέου τίτλου, η Guerilla, το καθιστά σαφές από πολύ νωρίς ακόμη και στο δεύτερο επίπεδο δυσκολίας, το Trooper (πόσο μάλλον στα δύο επόμενα).

Οι παίκτες έχουν όμως στη διάθεσή τους περισσότερα μέσα για να αντιμετωπίσουν τους Helghast αυτή τη φορά - έστω κι αν οι δεύτεροι αξιοποιούν επίσης κάποια νέα, που δεν υπήρχαν στο Killzone 2. Η ισορροπία, όμως, έχει επιτευχθεί: για τους Helghast που χρησιμοποιούν ειδικό εξωσκελετό με jet για να πετούν, για παράδειγμα, υπάρχει το ειδικό... bazooka των Helghast που οι παίκτες μπορούν να οικιοποιηθούν και να αξιοποιήσουν προς όφελός τους (αντί να προσπαθούν με "απλά" πυροβόλα όπλα να ρίξουν τους πρώτους στο έδαφος). Υπάρχουν δε, πλέον και τα χτυπήματα από κοντινή απόσταση - εξαιρετικά βίαια αλλά, κακά τα ψέματα, απολαυστικά πάνω στην ένταση της μάχης! - τόσο με τα χέρια και τα πόδια του Sev, όσο και με το μαχαίρι του. Ενίοτε αποδεικνύονται τόσο αποτελεσματικά, όσο και απαραίτητα - ειδικά αν το γύρω περιβάλλον επιτρέπει την προσέγγιση των αντιπάλων... πισώπλατα και οι σφαίρες στα όπλα του παίκτη είναι λιγοστές.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ