Kinect for Xbox 360: Πρακτικά, Νο 3

Tα extras και οι προοπτικές

Το Kinect είναι ένα περιφερειακό που έχει σχεδιαστεί για να ωθήσει την αλληλεπίδραση με το Xbox 360 στο επόμενο επίπεδο και, αφού το σύστημα της Μicrosoft έχει ως αποστολή του την ψυχαγωγία, στα games βρίσκεται ουσιαστικά η αξία του περιφερειακού. Δεν παύει ωστόσο να είναι και αυτόνομα ένα ικανότατο τεχνολογικό προϊόν που, με τις κάμερες και τα μικρόφωνά του, μπορεί να κάνει κι άλλα πράγματα. Αξίζει να αναφερθούμε σε κάποια από αυτά.

Μία λειτουργία, για παράδειγμα, που προσφέρει ως... bonus σχεδόν το Kinect - γιατί στα games του κάνει πολύ δυσκολότερα πράγματα - είναι αυτή της διεξαγωγής βιντεοκλήσεων ανάμεσα σε δύο κατόχους του μέσω Xbox Live. Οι κάμερες που χρησιμοποιεί είναι αρκετά προηγμένες ώστε να μην έχουν κανένα πρόβλημα να αποδώσουν (ακόμη και σε σχετικά κακό φωτισμό) καθαρή εικόνα με αξιοθαύμαστη λεπτομέρεια. Το ίδιο ισχύει και για τα μικρόφωνα, τα οποία συλλαμβάνουν την ομιλία εξαιρετικά. Το λογισμικό είναι αρκετά έξυπνο ακόμη και για να ξεχωρίζει πότε ο συμμετέχων στη συζήτηση έχει μετακινηθεί από τη θέση του και να τον ακολουθήσει μετακινώντας την κάμερα, ώστε να τον κρατήσει μέσα στο πλάνο (!).

Μία άλλη λειτουργία του Kinect που δυστυχώς δεν είναι ακόμη διαθέσιμη στο ελληνικό κοινό - για την ακρίβεια σε όλο το ευρωπαϊκό εκτός του βρετανικού - είναι αυτή του χειρισμού με φωνητικές εντολές. Στην Αμερική και την Αγγλία το Kinect αναγνωρίζει συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις και εκτελεί αντίστοιχες ενέργειες, έτσι ώστε να απαιτούνται ακόμη λιγότερες κινήσεις του σώματος. Για τα Kinect της Ευρώπης η συγκεκριμένη δυνατότητα θα ενεργοποιηθεί μέσω update από το Xbox Live κάποια στιγμή στις αρχές του 2011 (και εννοείται πως τις εντολές θα δίνουμε και πάλι στα αγγλικά). Περισσότερα γι' αυτό ελπίζουμε πως θα έχουμε την ευκαιρία ν' αναφέρουμε σε σχετικό άρθρο τον επόμενο καιρό.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ