Killzone 3: Η εικόνα, 2D και 3D

Είναι όντως τα γραφικά του τίτλου της Sony, κορυφαία;

Εννοείται, βέβαια, πως σε κάθε video game ως σημαντικότερο στοιχείο κρίνεται - ή θα έπρεπε να κρίνεται! - το gameplay, ποιά και πόσα πράγματα μπορεί δηλαδή να κάνει ο παίκτης ενασχολούμενος με αυτό και με πόσο ενδιαφέροντα τρόπο τού τα προσφέρει ο τίτλος. Αλλά... κακά τα ψέματα: τα γραφικά παραμένουν αποφασιστικής σημασίας κριτήριο για μία σύγχρονη παραγωγή, ειδικά στη σημερινή εποχή της υψηλής ευκρίνειας. Το Killzone 3 από πολύ νωρίς "επωμίστηκε" το ρόλο του τίτλου που θα επιδείξει τί είναι ικανό να αποδώσει το PlayStation3 - ειδικά σε αντιπαραβολή με το Xbox 360 - στον οπτικό τομέα, όταν ένας τίτλος δημιουργείται αποκλειστικά γι' αυτό. Αλλά, για πρώτη φορά, να το κάνει και... σε δύο διαστάσεις, και σε τρεις! Πόσο καλά τα καταφέρνει λοιπόν, τόσο στην παραδοσιακή εικόνα, όσο και στη 3D;

Με μία λέξη: εξαιρετικά στην πρώτη περίπτωση, ικανοποιητικότατα στη δεύτερη. O τίτλος της Guerilla είναι όλα όσα περιμέναμε όσον αφορά στην εξέλιξη των γραφικών του PS3 μετά από κάποιο καιρό διαδρομής του στην αγορά. Οι χαρακτήρες είναι λεπτομερέστατα σχεδιασμένοι, με υψηλό αριθμό πολυγώνων που τούς περιγράφει ενίοτε άκρως εντυπωσιακά - κινούνται, δε, φροντισμένα κι όχι σαν... κούκλες με textures, όπως σε άλλες περιπτώσεις που μπορούμε να θυμηθούμε. Ο φωτισμός των χώρων, των όπλων, όλων των αντικειμένων επιτυγχάνεται πια από πολλαπλές πηγές, γεγονός που χαρίζει στα πάντα αληθοφάνεια ασυνήθιστη. Τα ειδικά εφέ, από τη φωτιά και τις εκρήξεις μέχρι το χιόνι, το νερό και... εχμ... το αίμα, έχουν αποδοθεί εξαιρετικά. Υπάρχουν σκηνές, δε, που το Killzone 3 αληθινά γεμίζει την οθόνη με κινούμενα αντικείμενα όλων των μεγεθών και των τύπων, χωρίς το PS3 να δείχνει ότι... "ζορίζεται" να τα προβάλλει με ομαλό ρυθμό ανανέωσης.

Ιδιαίτερης αναφοράς στο νέο Killzone αξίζουν τα περιβάλλοντα που συνθέτουν κάθε πεδίο μάχης. Δεν είναι μόνο σημαντικά μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα του Killzone 2, αλλά εκτενέστατα με οποιαδήποτε μέτρα και σταθμά στην κατηγορία των shoot' em up - δεν τους λείπει όμως ούτε το εκπληκτικό επίπεδο λεπτομέρειας, ούτε το βάθος ορίζοντα που έχουμε συνηθίσει να... θυσιάζουμε όταν άλλες ομάδες ανάπτυξης προσπαθούν να κάνουν το ίδιο μεγάλες πίστες στο PS3. Η ποικιλία τους, δε, σημαίνει πως οι παίκτες δεν θα κουραστούν από τα... γκρι, πράσινα και καφέ των στρατιωτικών shoot' em up αυτού του τύπου: ο πλανήτης των Helghast δίνει την ευκαιρία για μεγαλύτερη παλέτα από την τυπική και η Guerilla την έχει αξιοποιήσει πάρα πολύ καλά, διατηρώντας πάντως το "σκληρό", ρεαλιστικό στυλ απεικόνισης για το οποίο έχουν γίνει διάσημα τα Killzone.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ