Οι κριτικές του κοινού

Allez viens…

Χορός
Διαρκεια : 50 '

Χορογρ.:Π. Καλλιμάνη
Ερμηνεύουν: Αλ. Αλεξανδράκη, Κ. Γαλανάκης, Γ. Δεγαΐτης, Αντ. Ιορδάνου, Β. Καραμπούλας, Υβ. Μαλτέζου, Ρ. Οικονομίδου, Αν. Παπαδοπούλου. Σκην.: Π. Καλλιμάνη. Μουσ.: Στ. Γασπαράτος. Φωτ.: Σ. Μπιρμπίλης.

Πληροφορίες Πληροφορίες για τη παράσταση

Οι κριτικές του κοινού

Προσθέστε στο blog ή στο site σας τα αστεράκια των χρηστών του αθηνόραμα για αυτή την παράσταση κάνοντας copy – paste τον παρακάτω html κώδικα

Μορφοποίηση
Επιλέξτε πλάτος



px
Επιλέξτε μέγεθος κειμένου



Εμφάνιση τίτλου

Επιλέξτε χρώμα

  • BILL EM. πριν από 4 μήνες

    Οταν αναμετράται η μνήμη με τη γνώση, ποιός ηττάται? Οταν αντιμάχονται η παλιά επιθυμία με το τωρινό σώμα, τότε τί μέλλει γενέσθαι? Κι όταν η εγγενής αδυναμία (που αναπόφευκτα εμφανίζεται στο τέλος πλέον) στραγγίζει τις αρτηρίες της για να οικονομήσει μιά τελευταία δυνατότητα κίνησης, αυτή η κίνηση μπορεί να πάει χαμένη? Οχι, αν έχει το ζητούμενο. Ρυθμό. Μπορεί η συγκίνηση να αποδράσει από τα δεσμά μιας ατέρμονης (σε μια καθημερινότητα που ίσως πλήγωσε ή κούρασε ή απομάκρυνε) επανάληψης ζωής? Κι ο χρόνος που περιμένει πάντα (ακάλεστος) από την έξω μεριά της πόρτας, τί βιολί βαράει? Ξέρουμε. Αλλά δεν το λαμβάνουμε υπ' όψιν παρά μόνον όταν τον δούμε από την μέσα μεριά της πόρτας. Κι όταν μας πει το "Allez viens...", τότε το μόνο που προλαβαίνουμε (ίσως) να κάνουμε, είναι να δούμε μία παράσταση σαν την αποψινή... Τα σεβάσματά μου.

  • Ασημακοπούλου Βασιλικη πριν από 5 μήνες

    5 αστεράκΑ Εξαιρετικο !!!

  • ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ πριν από 5 μήνες

    ΜΕ ΑΠΌΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΌ ΣΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΎΣ, ΤΟ ΈΡΓΟ ΉΤΑΝ ΤΌΣΟ ΑΡΓΌ ΌΣΟ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΉ ΆΛΛΩΣΤΕ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΟΥΡΆΖΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΊΝΑΙ Η ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΉ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΟΎΣΑ.

  • Ευγενία Λιδωρίκη πριν από 5 μήνες

    5 αστεράκΑ Χώρος,σώμα,χρόνος και χορός.Σώματα ,στα οποία ο χρόνος έχει γράψει πάνω,για αυτό και τα έχει κουράσει'σώματα που πασχίζουν να κινηθούν,να συναντηθούν και να χορέψουν'καλούνται να χορέψουν,να συνδεθούν'λαχταρούν να ενωθούν.Σώματα που συγκινούν και συγκινούνται και την ίδια στιγμή συν-κινούν και συν-κινούνται.Υπάρχει και η δύναμη της ψυχής και του βλέμματος.Και μέσα από το χορό,για την ακρίβεια τη χορογραφημένη κίνηση,εκφράζουν αισθήματα και συναισθήματα.Ο έρωτας; Αλοίμονο. Πάντα παρών.Κυριαρχεί.Τέσσερις άνδρες και τέσσερις γυναίκες'τέσσερα ζευγάρια που συσχετίζονται,που ποθούν .Ποθούν να δώσουν και να πάρουν 'ποθούν να νιώσουν στο σώμα αυτό που το ίδιο το βλέμμα έχει ήδη εκφράσει.Κι αυτό συμβαίνει παρά το χρόνο που περνά και καθιστά την κίνηση κουρασμένη κι αδύναμη.Μέσα σε μια ωριαία διαδικασία παρακολουθούμε τον αργό ρυθμό αυτής της λαχτάρας για ένωση'αργά αργά η ερωτευμένη γυναίκα κι ο ερωτευμένος άνδρας προσπαθούν.Το μόνο εμπόδιο ο χρόνος που κούρασε το σώμα.Τελικά θα βιώσουν ξανά το ερωτικό πάθος.Αγάπη,πάθος,επιμονή,προσμονή,λαχτάρα,ανταπόκριση.Και η μνήμη.Πάνω από όλα η μνήμη'το σώμα θυμάται,δεν ξεχνά.Οι οκτώ ηθοποιοί όλοι κομμάτι της ιστορίας τού θεάτρου μας'ηθοποιοί με τεράστια καριέρα πίσω τους'κι αυτό που κουβαλούν ,είναι αυτό που συγκινεί βαθύτατα το θεατή.Κώστας Γαλανάκης,η ιστορία τού Ανοιχτού θεάτρου,Ράνια Οικονομίδου,η ιστορία τού θεάτρου Εμπρός κι όχι μόνον,Γιάννης Δεγαϊτης,το Θέατρο Τέχνης,Υβόννη Μαλτέζου ,βραβευμένη από την Ακαδημία Κινηματογράφου.Το ίδιο κομμάτι της ιστορίας κι οι Αλεξανδράκη,Παπαδοπούλου,Καραμπούλας,Ιορδάνου.Allez viens.Il est bien.