Οι κριτικές του κοινού

Βρικόλακες

Δράμα του Χένρικ Ίψεν
Διαρκεια : 120 '

Σκηνοθ.:Δ. Καραντζάς
Ερμηνεύουν: Ρ. Πιττακή, Ακ. Καραζήσης, Μ. Σαράντης, Ιωάν. Κολλιοπούλου, Κ. Μπερικόπουλος. Σκην.: Κλ. Μπομπότη. Κοστ.: Ιωάν. Τσάμη. Μουσ.: Δ. Καμαρωτός.

Πληροφορίες Πληροφορίες για τη παράσταση

Οι κριτικές του κοινού

Προσθέστε στο blog ή στο site σας τα αστεράκια των χρηστών του αθηνόραμα για αυτή την παράσταση κάνοντας copy – paste τον παρακάτω html κώδικα

Μορφοποίηση
Επιλέξτε πλάτος



px
Επιλέξτε μέγεθος κειμένου



Εμφάνιση τίτλου

Επιλέξτε χρώμα

  • Μαρια πριν από 3 μήνες

    5 αστεράκΑ Εξαιρετικη η σκηνοθεσια απο τον Καρατζα, τι να πεις για τους ηθοποιούς. Εύγε

  • Κωνσταντίνος πριν από 3 μήνες

    Απαράδεκτο...!Τι κρίμα................!
    Προκαλώ τους υπεύθυνους να ηχογραφήσουν την παράσταση με κοινό από την 5η σειρά και να διαπιστώσουν ιδίοις ωσί αν ακούν πάνω από τα 3/5 του κειμένου.
    Είναι δυνατόν σε τόσο μικρό χώρο να μην ακούς όλο το κείμενο; Και γιά όσους νομίσουν ότι είμαι κουφός ενημερώνω ότι το τελευταίο ακουόγραμμα έχει αποδείξει ότι ακούω τέλεια.

  • Θανος πριν από 3 μήνες

    Είναι πολύ πικρό να διαπιστώνεις το πόσο άστοχη ή προαποφασισμένη είναι η επίσημη κριτική. Ένθεν και ένθεν. Η παράσταση δεν είναι καλά σκηνοθετημένη, καθώς η κινησιολογία είναι ατεκμηρίωτη και μη λειτουργική και το κυριότερο ασυνεπής καθώς ξεχνιέται στην διάρκεια. Κλασικότροπη σε μοντέρνο περιτύλιγμα, με τους ηθοποιούς να παίζουν ο καθένας σε άλλο κλειδί χωρίς επαρκή συντονισμό. Αρα χωρίς πραγματική επικοινωνία πέφτουν στην σχηματικότητα και προκαλούν την δυσφορία μας. Υπάρχουν μεμονωμένες στιγμές αλλά συνολικά θα έλεγα ότι το άγχος του διαφορετικού κατατροπώνει τις σχέσεις και τελικά το έργο. Η Ρενη Πιτακή εξαιρετική ιδίως στο φιναλε της.

  • Αποστόλης πριν από 3 μήνες

    Χθες είδα την παράσταση, όλοι οι ηθοποιοί έκαναν υπέρβαση, η ιστορία λίγο πολύ γνωστή, θα έλεγα η κατάρα μιας οικογένειας, που είχε στιγματιστεί τοξικά, αρχίζοντας από τον πάστορα Μαντερς, εραστής της κυρίας Ελεν Αλβιγκ, ο γιος Όσβαλντ, άρρωστος κληρονομικά από τον πατέρα του, και εραστής της υπηρέτριας Ρεγγίνα, και μάλιστα απέκτησε νόθο παιδί μαζί της.
    Ο γιος Όσβαλντ νυν ερωτευμένος μαζί της, χωρίς να ξέρει ότι είναι αδερφή του...Και ο πατριός της Ρεγγίνα,ο Μάξιμος υποψήφιος εραστής της ...κόρης του. Ένα καταραμένο και διαβολεμένο έργο, που αξίζει να δείτε, που μόνο ο μαέστρος Ιψεν,θα μπορούσε να το επινοήσει, αν και πιστεύω, ότι κάπως έτσι ήταν και η προσωπική του ζωή...
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές, έδωσαν ρέστα και ρεσιταλ!

  • ΜΑΡΙΑ πριν από 3 μήνες

    Τόσο ενδιαφέρουσα σκηνοθεσία, τόσο ασυγκεντρωτοι κ χωρίς ενέργεια ηθοποιοί.Ειλικρινά η σκηνοθεσία φαίνεται πως θα μπορούσε να απογειώσει το έργο, οι ηθοποιοί το κατατρόπωσαν και δεν καταλαβαίνω γιατί, μιας κ είναι όλοι τους εξαιρετικοί.Όλοι ξεκουρδιστοι.Τρομερό.

  • Δημήτριος πριν από 4 μήνες

    Η διανομή των ρόλων αποτελείται από μια κορυφαία ομάδα ηθοποιών. Οι ηθοποιοί κυρίως καθώς και το θέμα ήταν οι λόγοι με ώθησαν να επιλέξω την παράσταση, με μεγάλο ενθουσιασμό μάλιστα. Δυστυχώς μως θεωρώ ότι ήταν μια άνευρη, στατική και κουραστική παράσταση. Κρίμα. Απαγοητεύτηκα. Ίσως προσωπικά να μην μου ταιριάζει αυτό το είδος σκηνοθεσίας. Υ.γ: Ντροπή για οποιοδήποτε θέατρο να έχει τόσο ελλεινά βρώμικα καθίσματα.

  • lydia πριν από 4 μήνες

    katapliktikh parastash mprao se oloys

  • Γιώργος πριν από 4 μήνες

    3 αστεράκΑ 1. Το πρόγραμμα (5 ευρώ) βεβαιώνει ώρα έναρξης 8. Φαίνεται όμως πως και το θέατρο Τέχνης υιοθετεί την ελληνική ασυνέπεια. Η παράσταση άρχισε στις 8.25. Η είσοδος των θεατών έγινε στις 8.15. Μέχρι τότε ήμασταν στοιβαγμένοι, όρθιοι στο φουαγιέ, μεταξύ μας και αρκετοί ηλικιωμένοι. Το κατάπιαμε ελπίζοντας στις έντονες συγκινήσεις της παράστασης.
    2. Οι ελπίδες μας αποδείχτηκαν φρούδες. Κι αυτό γιατί ο σκηνοθέτης εγκλώβισε τους ηθοποιούς σε μια εκφορά του λόγου άτονη, άχρωμη, άοσμη, ουδέτερη, απαλλαγμένη από το θυμικό τους. Σαν μαριονέτες. Προφανώς είχε τους λόγους του τους οποίους όμως δεν συμμεριζόμαστε. Ο φορμαλισμός της σκηνοθεσίας στο απώγειό του. Αν θέλετε οπωσδήποτε να δείτε την παράσταση αυτή νάστε σίγουροι ότι το υποκριτικό μεγαλείο της κας Πιττακή θα σας αποζημιώσει. Μέχρις εκεί.

  • JimAngel πριν από 4 μήνες

    Η μέχρι τώρα περιήγηση σου σε οδήγησε σε αυτό το σχόλιο..
    Πιθανόν να περιμένεις ακόμα ένα αρνητικό σχόλιο για αυτή την παράσταση..
    Δεν θα σε αδικήσω..
    Παρόλα αυτά, αν ακόμη αμφιταλαντεύεσαι και θες να το ρισκάρεις, τότε σου προτείνω κάτι που θα σου προκαλέσει πραγματικά το συναίσθημα, το οποίο θα ήθελες να γεύεσαι κατά την έξοδό σου από το θέατρο...
    Η βραδιά σου λοιπόν, θα αποκτήσει Νόημα και Ουσία, Πληρότητα, Ικανοποίηση και Ευγνωμοσύνη..εάν, προτιμήσεις το ποσό του εισιτηρίου να το προσφέρεις... στην Κιβωτό του Κόσμου.

  • Ανωνυμος πριν από 4 μήνες

    1 αστεράκΑ Ανευρη και βαρετη

  • Σταμάτης Κ. πριν από 4 μήνες

    1 αστεράκΑ Μα ποιον αφορούν αυτές οι ξεπερασμένες καλλιγραφίες; Ξεπερασμένη θεματολογία, αδιάφορη αισθητική, αμήχανη γραμμική υποκριτική, χωρίς διακυμάνσεις, χωρίς ουσία. Σε ποια μαύρη τρύπα έχει πέσει το ελληνικό θέατρο; Σε τι αδιάφορο, ασφαλές, νεκρό τοπίο κινείται,ανέπαφο από την πραγματικότητα γύρω του;

  • S&P πριν από 4 μήνες

    1 αστεράκΑ δόντι από πορσελάνη, ο καπιταλισμός είναι το μόνο φιλάνθρωπο σύστημα. Enjoy!

  • Φώτης Λαμπρίδης πριν από 4 μήνες

    0,5 αστεράκΑ Αρρωστημένη αναφορικότητα του σκηνοθέτη που πνίγει τα σαφή μυνήματα και τους άψογα σχεδιασμένους χαρακτήρες του δημοφιλούς έργου. Ο Καρατζάς έχει πείσει πλέον για την κενοδοξία του

  • Ιάκωβος πριν από 4 μήνες

    5 αστεράκΑ Υπέροχη
    Ευχαριστουμε

  • kineas πριν από 5 μήνες

    1,5 αστεράκΑ Απορώ γιατί κάποιοι ανεβάζουν τέτοια έργα χωρίς να έχουν ένα συγκεκριμένο όραμα για την παράσταση. Και μετά τι γίνεται. Αυτό που αποκαλώ μηρυκαστική σκηνοθεσία.
    Να βάλουμε τον ηθοποιό να γεμίζει τα ποτήρια με ένα συγκεκριμένο τρόπο, να βάλουμε και ένα μουσικό κουτί ως καινοτομία και όλα καλά. Για τις ερμηνείες ας μην αναφερθώ
    Έχει καμμία σχέση η ερμηνεία της Πιττακή(ωραίο το πράσινο φόρεμα) με την περσινή της ερμηνεία στο Μιζερυ;
    Μια παράσταση είναι καλή όταν καταφέρνει να βάζει τον θεατή στον κόσμο της.
    Τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε. Αλλά δε φταίει κανείς άλλος παρά εγώ. Αντί να κάτσω να δω την Πανάθα έτρεχα σε Βρυκόλακες(Απρ 2019)

  • Ελπιδα Κουτσουκου πριν από 5 μήνες

    0,5 αστεράκΑ Πολυ βαρετη παρασταση.

  • Δημήτρης πριν από 5 μήνες

    1,5 αστεράκΑ Όταν ο σκηνοθέτης θεωρεί εαυτόν σημαντικότερο του έργου που σκηνοθετεί χαμένοι βγαίνουν οι ηθοποιοί. Και οι θεατές εννοείται. Με διαφορά το ωραιότερο πράγμα στην παράσταση είναι το τραπέζι - και μόνο αυτό - από το σκηνικό.

  • Βατικιώτη Πέπη πριν από 5 μήνες

    5 αστεράκΑ Εξαιρετικές ερμηνείες, ευφάνταστη σκηνοθετική σύλληψη

  • ΝΦ πριν από 5 μήνες

    1,5 αστεράκΑ Aαπίστευτα βαρετή παρασταση με δεδομένο το εξαιρετικό κειμενο. Μια διεκπεραίωση που σώζεται ο Καραζησης λογω. Προτεσταντικής φιγούρας. Κ ο Μπερικοπουλος . Καλη αισθητική για σκηνικά κ φωτισμούς! Νομίζω πως α ο Καραντζάς έκανε γιγοτερες σκηνοθεσίες θα διατηρούσε την έμπνευση του! Κριμα! Μετά απο τον ωραιο γυάλινο κοςμο αυτο;

  • ΜΑΡΊΝΑ πριν από 5 μήνες

    3 αστεράκΑ Έξυπνη σκηνοθεσία, καλές ερμηνείες. Ίψεν "προσαρμοσμένος" στην εποχή