Οι "Βάκχες" σε παράσταση κλειστού χώρου στο Έναστρον

Σε σκηνοθεσία Θάνου Περιστέρη με τον θίασο της Δραματικής Σχολής Τράγκα παρουσιάζονται οι «Βάκχες» του Ευριπίδη.

Βάκχες από τον θίασο της Δραματικής Σχολής Τράγκα

Ο Θάνος Περιστέρης καλλιτεχνικός διευθυντής του θιάσου της Δραματικής Σχολής Τράγκα ανεβάζει τις "Βάκχες" του Ευριπίδη με τον θίασο της σχολής βασιζόενος στην εξαιρετική, ποιητικής εμβέλειας αλλά και ρεαλιστικής καθαρότητας μετάφραση του Κ. Χ. Μύρη. Η παρουσίαση αποτελεί μια προσπάθεια αναβίωσης ενός θεσμού, που η Σχολή Τράγκα είχε από την ίδρυση της. Ο Θίασος της Δραματικής ήταν μια ιδέα του Θάνου Τράγκα και είχε ως αρχικό στόχο να περιοδεύσει σε μέρη της Ελλάδος που δεν είχαν θεατρικές σκηνές. Έπειτα τον παρέλαβε η Μαίρη Τράγκα και ο Θίασος περιόδευσε και στην Ευρώπη. Οι "Βάκχες" του Ευριπίδη ήταν η τελευταία παράσταση του Θιάσου. Από τις 28/1 που είναι η πρεμιέρα ο Θάνος Περιστέρης, πιάνει το νήμα από εκεί που είχε μείνει.

Βάκχες από τον θίασο της Δραματικής Σχολής Τράγκα

Οι "Βάκχες" ανεβαίνουν στο Θέατρο Έναστρον με τους σπουδαστές/απόφοιτους της, οι οποίοι συνεργάζονται με επαγγελματίες του χώρου και καθηγητές της Σχολής για την δημιουργία της παράστασης, έχοντας την ευκαιρία να βιώσουν μια προσομοίωση μιας επαγγελματικής συνθήκης. Πρόκειται για μια προσέγγιση που εξετάζει τα όρια του ρεαλισμού και της σωματικότητας. Είναι μια ημιεπαγγελατική παράσταση κατάλληλη για θεατές άνω των 16 ετών. Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό και οι παραστάσεις θα πραγματοποιούνται κάθε Σάββατο, στις 8 μ.μ. Οι χορογραφίες είναι του Τάσου Μπεκιάρη, η πρωτότυπη μουσική του Αλέξανδρου Μήτρου, η φωνητική διδασκαλία της Γεωργίας Αχιλλεοπούλου [JoSoul], τα κοστούμια της Βάσως Καρανίκα και οι ακροβατικές χορογραφίες της Αναστασίας Δέλτα.

Η  υπόθεση

Λένε πως η κόρη του Κάδμου, η Σεμέλη, γέννησε παιδί του Δία. Πως κεραυνώθηκε θέλοντας να δει την θεϊκή μορφή Του. Στάχτη έγινε, λένε. Κι από τη στάχτη της πήρε ο Δίας το έμβρυο, το έραψε στο μηρό του, απ’ όπου γεννήθηκε ο Διόνυσος… Λένε πως μεγάλωσε δίπλα στην Ινώ και κατόπιν με τις νύμφες του όρου Νύσα. Λένε πως ίδρυσε πόλεις και διαδίδει την τέχνη της οινοποιίας. Λένε πως έχει ακολουθία… Λένε πως είναι κατακτητής… Λένε πως έρχεται…Έρχεται; Σσσς! Θα ακούσει ο Πενθέας!

Πληροφορίες από την Ανώτερη Δραματική Σχολή Τράγκα, κρατήσεις: 6945777570.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Οι θεατρικές πρεμιέρες της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε πέντε παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία την εβδομάδα 18 έως 24/4 και ξεχωρίζουν.

ΓΡΑΦΕΙ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟς ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟς
18/04/2024

Updated | Ίσα που προλαβαίνεις αυτές τις 24 θεατρικές παραστάσεις

Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε έργα για κάθε γούστο που κατεβάζουν αυλαία την εβδομάδα 18 έως 24 Απριλίου.

Το πολυταξιδεμένο "Lemon" γιορτάζει 6 χρόνια στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Στην Κεντρική Σκηνή του ΔΘΠ παρουσιάζεται η πρωτότυπη, χειροποίητη παράσταση για την απίστευτη ιστορία του πιανίστα 1900 που έχουν παρακολουθήσει μέχρι σήμερα περισσότεροι από 16.000 θεατές, σε μια ξεχωριστή βραδιά που θα ολοκληρωθεί με ένα ατμοσφαιρικό live από τον καταξιωμένο Σταύρο Λάντσια.

Generation lost

Η "χαμένη γενιά" των millennials διεκδικεί τη φωνή της σε ένα θεατρικό έργο που στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε δικές τους μαρτυρίες. Ανεβαίνει στη σκηνή με δόσεις αυτοαναφορικότητας και φλυαρίας, όχι όμως χωρίς θέρμη και ταλέντο.

Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος

Μια συναρπαστική ερμηνεία από τον Αργύρη Ξάφη σε ένα ενδιαφέρον σύγχρονο έργο, που με τη μορφή πολυπρόσωπης αφήγησης, προσεγγίζει ζητήματα ομοφοβίας, βίας και ενοχής μιας κλειστής κοινωνίας.

"The doctor": 11 ακόμη παραστάσεις στο Αμφι-θέατρο

Το συνταρακτικό mind game για τα όρια της πολιτικής ορθότητας και την παντοδυναμία της cancel culture σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου κατεβάζει αυλαία μέσα στον Απρίλιο.

"Ο κύκλος των χαμένων ποιητών" ανεβαίνει Θεσσαλονίκη

Μετά την επιτυχία στην Αθήνα και το θέατρο Βρετάνια, η παράσταση σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ασπιώτη με τον Άκη Σακελλαρίου στον ρόλο του αντισυμβατικού Τζον Κίτινγκ "μετακομίζει" στη συμπρωτεύουσα.