Οι ανθρώπινες σχέσεις στο επίκεντρο στις πρεμιέρες της εβδομάδας

Ο Πέτρος Φιλιπίδης σκηνοθετεί τον Αντίνοο Αλμπάνη ενώ η θρυλική «La Strada» περνάει απ' το σινεμά στη σκηνή.

Οι ανθρώπινες σχέσεις στο επίκεντρο στις πρεμιέρες της εβδομάδας

«Φινιστρίνι»

Ο Πέτρος Φιλιππίδης σκηνοθετεί τον Αντίνοο Αλμπάνη στο έργο του Βασίλη Ρίσβα, που μιλά για την αντίδραση του σύγχρονου ανθρώπου τη στιγμή που συνειδητοποιεί με πανικό ότι τίποτα δεν είναι πια το ίδιο. (Από Μηχανής, σε avant premiere για τους αναγνώστες του www.athinorama.gr, στις 4/2)

«La Strada»

Οι ανθρώπινες σχέσεις στο επίκεντρο στις πρεμιέρες της εβδομάδας - εικόνα 1

Ο μαγικός κόσμος του Φελίνι μπορεί να ζωντανέψει στο θέατρο; Δύσκολο, αλλά όχι ανέφικτο… Η ομάδα Fly Theatre, μετά την επιτυχία του «Frida Κι Άλλο», μεταφέρει στο θέατρο τη θρυλική ταινία του 1954. Έναν τσιρκολάνικο κόσμο, όπου η αθωότητα συγκρούεται με το όνειρο. (Εθνικό-Πειραματική Σκηνή, από 1/2)

«Η αρχή του Αρχιμήδη»

Οι ανθρώπινες σχέσεις στο επίκεντρο στις πρεμιέρες της εβδομάδας - εικόνα 2

Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου ανεβάζει το έργο του Ζουσέπ Μαρία Μιρό μέσα από το οποίο ο Καταλανός συγγραφέας διατυπώνει ερωτήματα για την προκατάληψη, την εμπιστοσύνη και τις ανθρώπινες σχέσεις. Παίζουν οι: Σεραφείμ Ράδης, Γιάννης Σοφολόγης, Μιχάλης Συριόπουλος, Μαρία Φιλίνη. (Skrow, από 1/2)

Περισσότερες πληροφορίες

Το φινιστρίνι

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 90 '

Μια καταγραφή των νευρώσεων και της απομόνωσης του σύγχρονου ανθρώπου, ο οποίος αποφασίζει να απελευθερωθεί από τους αυτοπεριορισμούς του παρελθόντος.

Η αρχή του Αρχιμήδη

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 80 '

Ένα σύγχρονο ισπανικό έργο στο οποίο μια αθώα κίνηση ενθάρρυνσης από έναν δάσκαλο οδηγεί σε μια αλληλουχία εκρηκτικών αντιδράσεων.

La strada

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Η ομάδα εμπνέεται από την ομώνυμη ταινία του Φελίνι και πειραματίζονται με τους κώδικες του σωματικού θεάτρου, την τεχνολογία και το animation, με στόχο τη δημιουργία μιας νέας σκηνικής γλώσσας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η Πειραματική κερνά τα τελευταία "Μπατόν σαλέ"

Η δημοσιογράφος που συμμετείχε στην αποκάλυψη του σκανδάλου Predator είναι η τελευταία καλεσμένη των ζωντανών συνεντεύξεων σε ελαφριά ατμόσφαιρα τις οποίες συντονίζουν η Ευδοξία Ανδρουλιδάκη και η Μαρία Φιλίνη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/04/2024

"Σ’ εσάς που με ακούτε": Η επιτυχία του ΚΘΒΕ κατεβαίνει Αθήνα

Μετά την επιτυχία που γνώρισε στη Θεσσαλονίκη, το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία Χρήστου Θεοδωρίδη έρχεται για λίγες παραστάσεις στο Αμφι-Θέατρο Σπύρου Ευαγγελάτου.

Η "Μαύρη σαμπούκα" γίνεται Grande και επιστρέφει για καλοκαίρι

Μετά από αμέτρητες "τελευταίες παραστάσεις" και 2 sold out περιοδείες, η κωμωδία με τους Τόλη Παπαδημητρίου και Αντώνη Στάμο έρχεται στο Άλσος για μία και μοναδική φορά.

"Βάτραχοι": Γιάννος Περλέγκας και Κι όμως κινείται συνδυάζουν Αριστοφάνη με escape room

Η ομάδα Ελλήνων ακροβατών και χορευτών συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον ηθοποιό και ανεβάζει την αρχαία κωμωδία χρησιμοποιώντας τη σκηνική σύνθεση ενός ζωντανού δωματίου απόδρασης.

Ποια είναι η νέα παράσταση που έρχεται το Μάιο στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου;

Ο Γιώργος Παύλου, απόφοιτος του Τμήματος Σκηνοθεσίας της Δραματική Σχολής του Εθνικού Θεάτρου, ανεβάζει το πιο βιωματικό και ίσως και το ωριμότερο έργο του Χρήστου Βακαλόπουλου για μια γενιά που συνθηκολόγησε και μια Αθήνα που χάθηκε ανάμεσα στους συρμούς.

Τελευταία ευκαιρία για να δεις τον "Τυχαίο θάνατο ενός αναρχικού" (και το καλοκαίρι!)

Η παράσταση "φαινόμενο" αποχαιρετά τη σεζόν και το θεατρόφιλο κοινό με λίγες καλοκαιρινές παραστάσεις και με την αρχική dream team διανομή της πρώτης χρονιάς πριν περάσει στο πάνθεον των παραστάσεων που έγραψαν ιστορία.

Λένα Κιτσοπούλου: Αντίστροφη μέτρηση για το "Και λέγε λέγε", τη νέα της παράσταση στο Θέατρο Τέχνης

Γιάννης Κότσιφας, Ιωάννα Μαυρέα, Πάνος Παπαδόπουλος, Θοδωρής Σκυφτούλης και Γαλήνη Χατζηπασχάλη ανεβαίνουν στη σκηνή μαζί τη σκηνοθέτιδα και δημιουργό σε μια παράσταση που δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό διαφορετικών τεχνών και μιλάει για τον έρωτα, την πατριαρχία και πολλά ακόμη.