Τελικά αποκαλύφθηκε και επισήμως αυτό που είχε διαρρεύσει λίγες ώρες πριν την εκδήλωση-συνέντευξη τύπου - το τηλεοπτικό σποτ είναι κομμάτι της καινούργιας καμπάνιας των σουπερμάρκετ Lidl-και όχι νέα τηλεοπτική εκπομπή όπως πίστευαν πολλοί- που μέσω του ιστότοπου www.kouziνalidl.gr oι δημοφιλείς σεφ θα επιχειρήσουν «να αλλάξουν τον τρόπο που μαγειρεύουμε, στο σπίτι». Το concept είναι έξυπνο, επιβεβαιώνει την σημασία που έχει αποχτήσει η γεύση και οι πρωταγωνιστές της στην καθημερινή ζωή, και στη διάρκεια της παρουσίασης είδαμε τους δύο φίλους να πειράζονται σα μικρά παιδιά, πειστικοί μέσα στο πετσί του ρόλου τους που να θυμίζει παλιές ελληνικές ταινίες - με χιούμορ και καλοσυνάτη πειρακτική διάθεση όπως καμμιά φορά το κάνουν φιλαράκια που ψευτοτσακώνονται για το ποια ομάδα είναι καλύτερη, η ποιος είναι τυχερός και όχι μετρ στο τάβλι. Είναι ένας τρόπος να φέρουν την τέχνη τους πιο κοντά στο ευρύ κοινό, συντονισμένοι και με άλλες τελευταίες κινήσεις των Lidl (π.χ. προβολή ενδιαφερόντων γαλλικών κρασιών και ιταλικών προϊόντων) που επιχειρούν συστηματικά να αναβαθμίσουν την εικόνα τους. Έτσι λοιπόν κάθε βδομάδα στο kouzinalidl θα αναρτούν ό καθένας από μία συνταγή πάνω στο ίδιο κύριο θέμα(αυτή την εβδομάδα λ.χ. μαγειρεύουν κότσι) και το κοινό θα καλείται να τις μαγειρεύει, να τις σχολιάζει και να ψηφίζει την καλύτερη - παράλληλα μέσα στα Lidl από τα υλικά των συνταγών θα φέρουν ειδική σήμανση και κάποια θα προσφέρονται με έκπτωση. Σκαρμουτσικοί η Λαζαριστές; Μην το κάνουμε Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, ένα παιχνίδι είναι για να ανακαλύψουμε περισσότερα μυστικά της γέυσης.
Σκαρμούτσος εναντίον Λαζάρου!
Τελικά αποκαλύφθηκε και επισήμως αυτό που είχε διαρρεύσει λίγες ώρες πριν την εκδήλωση-συνέντευξη τύπου - το τηλεοπτικό σποτ είναι κομμάτι της καινούργιας καμπάνιας των σουπερμάρκετ Lidl-και όχι νέα τηλεοπτική εκπομπή.