
Το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν αφήνει τη φετινή χρονιά το "φως να ορμήσει" (Αισχύλου Ευμενίδες), αποκαλύπτοντας μνήμες, αντιφάσεις, σύγχρονα ζητήματα που μας καίνε αλλά και ανοίγοντας έναν πρωτότυπο διάλογο με το κοινό. Το ρεπερτόριο της σεζόν 2025–26 γεφυρώνει κλασικά έργα και σύγχρονες φωνές, τη μυθολογία και το τώρα, ατομικές ιστορίες και συλλογική εμπειρία, ενώ παράλληλα εγκαινιάζει το πρόγραμμα "Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Θεάτρου", μια συνεργασία του Δήμου Αθηναίων με το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, που φέρνει νέους θεσμούς θεατρικής δημιουργίας και διασύνδεσης στην πόλη και μετατρέπει τη θεατρική σκηνή σε τόπο συνάντησης, μάθησης, διαλόγου και συνεργασίας.
Οι βασικοί άξονες της θεατρικής περιόδου 2025-26
Ελληνικά κείμενα που εμπνέονται από την ιστορία, τη μυθολογία αλλά και τη σύγχρονη πραγματικότητα συναντάμε στο πλαίσιο της θεματικής "Φως ελληνικό" ("Το Δράμα της Δημοκρατίας", "Το τρίτο στεφάνι", "'Όλος ο χρόνος του κόσμου", "Πηνελόπες και Πηνελοπιάδες", "Είμαι εδώ"). Επίσης, κλασικά έργα "που φωτίζονται αλλιώς" μέσα από νέες σκηνοθετικές αναγνώσεις ("Γέρμα" του Λόρκα, "Η Λοκαντιέρα" του Γκολντόνι, "Αρχιμάστορας Σόλνες" του 'Ίψεν. Δύο παραστάσεις "υπό το φως του Τσέχωφ", εμπνευσμένες από χαρακτήρες των έργων του ("Vanya" με έμπνευση τον Βάνια από τον "Θείο Βάνια" και "IRЯINA" με έμπνευση την Ιρίνα από τις "Τρεις αδερφές").
Η σύγχρονη δραματουργία που κοιτάζει κατάματα τον "σκοτεινό" μας κόσμο, έχει τον δικό της χώρο ("24 ώρες σ’ έναν κόσμο που δεν μας ανήκει", "Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας - Le Consentement", "Είμαι εδώ"). Το πρόγραμμα ρίχνει την ίδια στιγμή "φως" στο έμφυλο ζήτημα μέσα από κλασικά και νεώτερα κείμενα συνομιλούν για το σώμα, τα κοινωνικά στερεότυπα, την ισότητα.
Θα δούμε επίσης δράσεις στο πλαίσιο του "Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Θεάτρου" που ανοίγουν δημόσιους διαλόγους και καλούν το κοινό να συμμετάσχει ενεργά στη θεατρική διαδικασία και παραστάσεις πάνω με σύγχρονες θεματικές για παιδιά ("Ο Κύριος Βρομύλος").

Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν - 'Όλο το πρόγραμμα
"Το Δράμα της Δημοκρατίας" 10, 11 & 12/10 στο Υπόγειο
Δραματουργία-Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη
Μετά την πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κολωνού του Δήμου Αθηναίων, παρουσιάζεται στο Υπόγειο η σκηνική σύνθεση που φέρνει σε διάλογο αρχαία κείμενα με τις αγωνίες της σύγχρονης δημοκρατίας. Με ζωντανή μουσική και ενεργή συμμετοχή του κοινού, το θέατρο γίνεται δημόσια "αγορά" ιδεών όπου νόμοι, ηγεσία και συνείδηση δοκιμάζονται.
Παίζουν: Κλέων Αντωνίου (μουσική), Ρένια Κρητικού, Μενέλαος Κυπαρίσσης, Δημήτρης Μαγγίνας, Άγγελος Μπούρας, Μαριλένα Μόσχου, Άννα Μωρογιάννη, Γιώργος Τζανάκος, Μαριλένα Ντρίκου.

"Vanya" από 16/10 ξανά στο Υπόγειο
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος
"Οι άνθρωποι πρέπει να κάνουμε άμεσα αυτά που θέλουμε πραγματικά να κάνουμε".
Ο Τσέχοφ μέσα από τη δραματουργία του Σάιμον Στίβενς, γυμνός και άμεσος. Ο σύγχρονος "Βάνιας" που μιλά για τη φθορά του χρόνου, την επιθυμία και τη δεύτερη ευκαιρία, για δεύτερη χρονιά στο Υπόγειο, μετά τη μεγάλη επιτυχία που πραγματοποίησε την περσινή σεζόν, με τον Γιώργος Καραμίχο.

"Το τρίτο στεφάνι" από 17/10 στη Φρυνίχου
Διασκευή: Στρατής Πασχάλης Σκηνοθεσία: Στάθης Λιβαθινός
"Αν έλεγα πως είμαι ευχαριστημένη απ' τη ζωή μου, θα 'λεγα ψέματα".
Το εμβληματικό μυθιστόρημα του Κώστα Ταχτσή ανεβαίνει ως πολυπρόσωπο σκηνικό έπος από τη σταθερή ομάδα του Στάθη Λιβαθινού, που για πρώτη φορά συνεργάζεται με το Θέατρο Τέχνης. Νίνα και Εκάβη: δυο γυναίκες που επιβιώνουν σε μια κοινωνία ανδρών, σπάζοντας τις νόρμες της εποχής, προοικονομώντας αυτό που έρχεται. Δεκαπέντε ερμηνευτές διασχίζουν μέσα από την ιστορία της Νίνας και της Εκάβης τον 20ό αιώνα, από τους Βαλκανικούς και την Κατοχή έως τα Δεκεμβριανά, καθρεφτίζοντας μια Ελλάδα που αλλάζει στο πέρασμα των χρόνων, μα που παραμένει πάντα ίδια.
Παίζουν: Βασίλης Ανδρέου, Αντώνης Γιαννακός, Γιώργος Δάμπασης, Βασίλης Ζαφειρόπουλος, Νίκος Καρδώνης, Στάθης Κόικας, Ανδρέας Λαμπρόπουλος, Πάρης Λεόντιος, 'Άννα Μάγκου, Λίλλυ Μελεμέ, Πολυξένη Παπακωνσταντίνου, Ερατώ Πίσση, Μαρία Σαββίδου, Βιργινία Ταμπαροπούλου, 'Άρης Τρουπάκης.

"'Όλος ο χρόνος του κόσμου" από 27/10 στη Φρυνίχου
Κείμενο-Σκηνοθεσία: Δανάη Επιθυμιάδη
"Έχεις τα μάτια σου πάντα κλειστά. Σκέφτομαι ότι το κάνεις επίτηδες. Αν τα ανοίξεις θα πρέπει μάλλον κάτι να πούμε. Σκέφτομαι πως αν μπορούσα να σε ρίξω στη θάλασσα, θα γινόσουν ψάρι".
Μια βαθιά προσωπική ιστορία μνήμης, πένθους και συμφιλίωσης που έκανε πρεμιέρα με μεγάλη επιτυχία τον Ιανουάριο του 2024 στο Théâtre de la Colline, στο Παρίσι, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Wajdi Mouawad, με τον οποίο η Δανάη Επιθυμιάδη συνεργάστηκε στον "Όρκο της Ευρώπης" (Φεστιβάλ Επιδαύρου 2025).Το κείμενο διακρίθηκε επίσης στον διεθνή θεατρικό διαγωνισμό Mythos 2022, ενώ η κινηματογραφική μεταφορά του απέσπασε το βραβείο "'Ίρις" για καλύτερη σπουδαστική μικρού μήκους ταινία την ίδια χρονιά.
Παίζουν: Δανάη Επιθυμιάδη, Γιάννης Καραούλης.

"IRЯINA" από 27/10 στο Υπόγειο
Σύλληψη-δραματουργία-σκηνοθεσία: Γιώτα Αργυροπούλου
"Το όνομα μου είναι Ιρίνα Σεργκέγιεβνα. Tο DNA μου περιέχει 10% νοσταλγία, 30% ανολοκλήρωτο μέλλον, 20% δίψα για χορό και 40% επιθυμία για κάτι που φλέγεται αλλά δεν έχει όνομα ακόμη".
Tο έργο του 'Άντον Τσέχοφ θρυμματίζεται και συναρμολογείται ξανά μέσα από τις προσωπικές και συλλογικές ιστορίες των γυναικών που βρίσκονται στη σκηνή. Τρεις ηθοποιοί δημιουργούν διαφορετικές εκδοχές της Ιρίνας, που συγκλίνουν σε ένα κοινό ερώτημα: ποια είναι η "Μόσχα" των γυναικών σήμερα; Η παράσταση είναι μια συμπαραγωγή του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, του Blindspot theatre group και του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν.
Παίζουν: Ωρόρα Μαριόν, Μαριάνθη Παντελοπούλου, Ναταλία Σουίφτ.

"Πηνελόπες και Πηνελοπιάδες" (Μέρος Α’ - Δημιουργία παράστασης) από 21/11 στο Υπόγειο
Σύλληψη-συντονισμός δράσης: Μαριάννα Κάλμπαρη
"Σφάξτε τις με τα γυμνά σας κοφτερά σπαθιά, ώσπου καμιά τους να μη μείνει ζωντανή· για να ξεχάσουν μια για πάντα τις χαρές της Αφροδίτης, εκείνα τα κρυφά αγκαλιάσματα, πλαγιάζοντας με τους μνηστήρες". ("Οδύσσεια”, μετάφρ.: Δ. Μαρωνίτης).
Πρωτότυπο ανοιχτό εργαστήριο-performance με αφετηρία την "Οδύσσεια" και την "Penelopiad" της Margaret Atwood. Γυναίκες κάθε ηλικίας, πάνω και κάτω από τη σκηνή, καλλιτέχνιδες και μη, θα συναντηθούν και θα καταθέσουν προσωπικές αφηγήσεις για τα αιώνια γυναικεία πρότυπα και τον διαχρονικό έλεγχο της γυναικείας σεξουαλικότητας. Η διαδικασία θα τροφοδοτήσει το τελικό κείμενο της παράστασης που θα παρουσιαστεί τον Φεβρουάριο. Με διαφορετικές προσκεκλημένες κάθε μέρα.

"Γέρμα - Η ανεκπλήρωτη" από 19/12 στο Υπόγειο
Σκηνοθεσία: Μαρία Πρωτόπαππα
Δραματουργία: Γιάννος Περλέγκας, Μαρία Πρωτόπαππα
"Η αγάπη που βράζει μέσα μας και δεν προσφέρεται μένει στο αίμα και το σαπίζει".
Η Μαρία Πρωτόπαππα επιστρέφει στο Υπόγειο και στον Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα με τη "Γέρμα". Τριάντα τρία χρόνια μετά το θρυλικό ανέβασμα του έργου από τον Μίμη Κουγιουμτζή, η συγκλονιστικά επίκαιρη ηρωίδα του Λόρκα, ζωντανεύει ξανά στην ίδια σκηνή, μέσα από τη νέα σκηνοθετική ματιά της Μαρίας Πρωτόπαππα, που με το δικό της τρόπο πραγματεύεται την αγωνιώδη αναζήτηση της μητρότητας, την καταπίεση των κοινωνικών συμβάσεων και το τίμημα της επιθυμίας. Η παράσταση είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Μίμη Κουγιουμτζή.
Ερμηνεύουν: Νώντας Δαμόπουλος, Γιάννος Περλέγκας, Μαρία Πρωτόπαππα κ.ά.

"Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας - Le Consentement" από 13/1 στο Υπόγειο
Σκηνοθεσία: Ειρήνη Λαμπρινοπούλου
Μια προσωπική μαρτυρία της εκδότριας Vanessa Springora σχετικά με τη σχέση που σύναψε ως δεκατετράχρονη ανήλικη με τον πενηνταδυάχρονο συγγραφέα Gabriel Matzneff, σημαίνον πρόσωπο των γαλλικών Γραμμάτων με ισχυρές πολιτικές διασυνδέσεις. Το κείμενο οδήγησε εν τέλει τον Matzneff ενώπιον της γαλλικής Δικαιοσύνης και έδωσε το έναυσμα για σημαντικές νομοθετικές μεταρρυθμίσεις σχετικά με το ηλικιακό όριο συναίνεσης σε σεξουαλική επαφή. Μεταφράζεται και παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή, βασισμένο πάνω στο "Le Consentement" της Vanessa Springora, με βασικό δραματουργικό πυλώνα το ερώτημα: Επιτρέπονται, άραγε, όλα στην τέχνη;
Παίζουν: Κλέων Γρηγοριάδης, Μαριλένα Μπαρταλούτσι, Βένια Σταματιάδη.

"Η Λοκαντιέρα" από 29/1 στη Φρυνίχου
Σκηνοθεσία-δραματουργική επεξεργασία: Γιάννης Κακλέας
"Μ’ αρέσει να γελάω με τις αστείες φιγούρες των ξελιγωμένων εραστών· και θέλω να βάλω όλη μου την τέχνη για να συντρίψω εκείνες τις βάρβαρες σκληρές καρδιές που μας εχθρεύονται, εμάς, που είμαστε ό,τι καλύτερο και πιο ωραίο έδωσε στον κόσμο η μητέρα φύση".
Η "Λοκαντιέρα” είναι ένα κλασικό έργο που με χιούμορ, ευφυΐα και ακρίβεια περιγράφει πώς μια γυναίκα διεκδικούσε σε άλλες εποχές χώρο, λόγο και ασφάλεια μέσα σε ένα σύστημα που παραμένει έως σήμερα άνισο. Ο Γιάννης Κακλέας και ο μουσικός Δημήτρης Παπαδημητρίου επιστρέφουν στο Θέατρο Τέχνης για να ζωντανέψουν με τον δικό τους τρόπο μια μουσική εκδοχή της κωμωδίας του Γκολντόνι, στήνοντας στη σκηνή ένα ανάλαφρο αλλά και αιχμηρό παιχνίδι εξουσίας και επιθυμίας.
Παίζουν: Μάιρα Γραβάνη, Βερόνικα Δαβάκη, Αλέξανδρος Ζουριδάκης, Βάσια Λακουμέντα, Ντίνος Ποντικόπουλος, Ιβάν Σβιτάιλο.

"24 ώρες σ’ έναν κόσμο που δεν μας ανήκει" από 11/2 στο Υπόγειο
Σύνθεση Κειμένου: Παντελής Φλατσούσης και η ομάδα
Δραματουργία: Παναγιώτα Κωνσταντινάκου
Σκηνοθεσία: Παντελής Φλατσούσης
Μια σημαντική διεθνής συμπαραγωγή, που φέρνει σε δημιουργικό διάλογο τρεις πολιτιστικούς φορείς από την Ελλάδα και τη Γερμανία, αναδεικνύοντας τον ρόλο του θεάτρου ως τόπου καλλιτεχνικής και κοινωνικής συνάντησης. Η παράσταση αντλεί έμπνευση από το εμβληματικό φιλμ ''La Haine / Το μίσος'' (1995) του Ματιέ Κασοβίτς και διερευνά ζητήματα ανισοτήτων, αστικής περιθωριοποίησης, βίας και κοινωνικού αποκλεισμού αλλά και αρρενωπότητας στην Ευρώπη και τον κόσμο του σήμερα. Τρεις νέες γυναίκες ηθοποιοί και ένας πολυπολιτισμικός θίασος επιδίδονται σε μια αναζήτηση για την τέχνη και τον κόσμο την τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα. Λεπτό προς λεπτό εκθέτουν την πορεία της έρευνας τους και συνθέτουν ένα σκηνικό ημερολόγιο για ένα ντοκιμαντέρ που δεν έχει ακόμη γυριστεί.
Ερμηνεύουν: Saba Hosseini, Λίζα Μικροπούλου, Κατερίνα Συναπίδου.
Δύο σκηνοθέτες, ο Παντελής Φλατσούσης στην Ελλάδα και ο Daniele Szeredy στην Γερμανία, δημιουργούν τη δική τους εκδοχή με αφορμή το "Μίσος". Η γερμανική παράσταση "Hass / Μίσος / Ură" (concept, dramaturgy: Josef Bäcker) θα παρουσιαστεί τον Μάιο στη Φρυνίχου.
"Πηνελόπες και Πηνελοπιάδες" (Μέρος Β’ - Η παράσταση) από 16/2 στη Φρυνίχου
Δραματουργία-Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη
'Ένα έργο με αφετηρία την "Οδύσσεια" και την "Penelopiad" της Margaret Atwood αλλά και το υλικό που θα αντληθεί από προσωπικές αφηγήσεις γυναικών πάνω και κάτω από τη σκηνή για την γυναικεία σεξουαλικότητα και τα γυναικεία πρότυπα όπως μας επιβλήθηκαν από την αρχαιότητα. (Νοέμβριος -Υπόγειο). Με έναν θίασο που απαρτίζεται από γυναίκες ηθοποιούς, νεαρές σπουδάστριες της Δραματικής σχολής και μη επαγγελματίες.

"Αρχιμάστορας Σόλνες" από 16/4 στο Υπόγειο
Μετάφραση: Μάριος Πλωρίτης
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ασπιώτης
'Ένα ταξίδι στο βάθος της ανθρώπινης ψυχής, εκεί όπου συναντιούνται η δημιουργία, η δόξα και η πτώση. Ένα ψυχολογικό δράμα που διερευνά τα όρια της δημιουργίας, την ανάγκη του ανθρώπου να ονειρεύεται και το τίμημα του να ζεις "επικίνδυνα ψηλά". Ο Αρχιμάστορας Σόλνες, αυτό το βαθιά ανθρώπινο κλασικό αριστούργημα, ανεβαίνει στο Υπόγειο σε μια παράσταση που φέρνει ξανά στο Θέατρο Τέχνης την Κάτια Δανδουλάκη, στην πρώτη συνεργασία της με τον Θόδωρο Γράμψα επί σκηνής και τον Κωνσταντίνο Ασπιώτη στη σκηνοθεσία.
Παίζουν: Θόδωρος Γράμψας, Κάτια Δανδουλάκη, Άνια Λεμπεντένκο, Θράσος Σταθόπουλος κ.ά.

Παιδική Σκηνή | "Ο Κύριος Βρομύλος" από 12/10 στη Φρυνίχου
Διασκευή: 'Άνδρη Θεοδότου
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Δεγαΐτης
"Μια ιστορία που θα σε κάνει να δεις τον κόσμο, όχι απλώς με άλλα μάτια, αλλά με πιο ανοιχτή καρδιά!".
Η 'Άνδρη Θεοδότου και ο Δημήτρης Δεγαΐτης επιστρέφουν στην Παιδική Σκηνή της Φρυνίχου με ένα σύγχρονο έργο που μιλά για καλοσύνη, συγχώρεση, αποδοχή της διαφορετικότητας και δεύτερες ευκαιρίες, με το χαρακτηριστικό χιούμορ του συγγραφέα. Μια παράσταση που μας αποκαλύπτει την αξεπέραστη δύναμη της αλληλεγγύης, της ευγένειας και όλων των μικρών πράξεων που μπορεί να φέρουν τεράστιες αλλαγές στις ζωές όλων μας.
Παίζουν: Ουσίκ Χανικιάν, Ναταλία Δήμου, Γιάννης Ζαράγκαλης, Κατερίνα Μεφσούτ, Αθήνα Ανανιάδη, Άγγελος Αγγελακόπουλος, Γιάννης Μιχαηλίδης.
Εφηβική Σκηνή | "Είμαι εδώ (work in progress)" από 15/3
Κείμενο: Δημήτρης Ντάσκας
Σκηνοθεσία: Σοφία Βγενοπούλου
"Δεν ξέρω πώς με βλέπουν οι άνθρωποι. Ξέρει κανείς; Ξέρετε εσείς; Όσοι έρχονται να μου μιλήσουν είναι αμήχανοι. Τους αγχώνω. Με βλέπουν και παθαίνουν ένα άγχος. Μετά, κάνουν ότι δε με βλέπουν. Μπορεί όντως να μη με βλέπουν. Καμιά φορά λέω ίσως καλύτερα άμα δε με βλέπουν. Να ‘χω την ησυχία μου. Κάνω λοιπόν κι εγώ ό,τι μπορώ για να μη με βλέπουν. Κι ας είμαι εδώ".
Ανοιχτές πρόβες-συζητήσεις με σχολεία και με το κοινό, πάνω στη δημιουργία ενός νέου έργου που βασίζεται σε πραγματικές μαρτυρίες εφήβων και ενηλίκων εκτός τυπικού σχολείου: φωνές που παλεύουν με την α-ορατότητα, τη βία και τον αποκλεισμό και αναζητούν τρόπους διαφυγής. Μια παράσταση-κάλεσμα κατανόησης, όπου οι ρωγμές γίνονται διάλογος και η μεταμόρφωση παραμένει ανοιχτή δυνατότητα.
Μια συμπαραγωγή με την ομάδα Grasshopper. Παίζουν: Οδυσσέας Πετράκης, Κωνσταντίνος Σιώζος, Μαριάνθη Κοσκινά.

"Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Θεάτρου" - Το πλαίσιο που μας ενώνει
Από τη φετινή σεζόν το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν εγκαινιάζει, σε στρατηγική συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, την πρωτοβουλία "Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Θεάτρου": ένα τριετές πρόγραμμα που πέρα από τους νέους θεσμούς που φέρνει για τους δημιουργούς και την πόλη (Μικρά Νέα Διονύσια & Μεγάλα Νέα Διονύσια) "ξανακοιτάζει" το θέατρο ως χώρο δημοκρατίας, διαλόγου, γνώσης και εμπειρίας. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας εντάσσονται οργανικά οι παραστάσεις: "Το Δράμα της Δημοκρατίας" και "Πηνελόπες και Πηνελοπιάδες" που δημιουργούνται ειδικά για να ανοίξουν συζητήσεις αλλά και τη συμμετοχή και συν-δημιουργία των πολιτών.
Παράλληλα, οι παραστάσεις "24 ώρες σ’ έναν κόσμο που δεν μας ανήκει", "Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας - Le Consentement" καθώς και η εφηβική δράση "Είμαι εδώ" μας δίνουν τη δυνατότητα για ανοιχτές συζητήσεις με ειδικούς καλεσμένους και το κοινό, πάνω στα σημαντικά κοινωνικά ζητήματα που θίγουν.
Παράλληλα, η σκηνή του Υπογείου θα υποδέχεται όλο το χρόνο μια μικρή κάθε φορά ομάδα θεατών, μέσα από την πρωτότυπη δράση "Medea reloaded" που θα παρουσιάζεται τόσο στα αγγλικά όσο και στα ελληνικά (βιωματική εμπειρία υποκριτικής αρχαίου δράματος). Πρόκειται για μια ζωντανή γνωριμία με τη "Μήδεια" του Ευριπίδη, το αρχαίο δράμα αλλά και την ίδια την ιστορία του Θεάτρου Τέχνης, που κορυφώνεται με τη δυνατότητα να έχει η ομάδα μια γεύση πρόβας ως Χορός της "Μήδειας". Η εμπειρία θα παρουσιάζεται στα αγγλικά από το Σάββατο 11/10 και κάθε Σάββατο στις 12 μ., στο Υπόγειο.
Παράλληλα θα λειτουργήσουν για 3η χρονιά τα "Φυτώριο Νέων" και "Φυτώριο Φίλων" καθώς και νέα εργαστήρια για εκπαιδευτικούς υπό τη διεύθυνση της 'Άνδρης Θεοδότου. 'Όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα θα ανακοινωθούν μέσα στον Οκτώβριο.