
"Μέσα από το "Πάρτι της ζωής μου” έφτασα στον πυρήνα μου” είπε σε συνέντευξή της στο "α” η Ελένη Ράντου για την παράσταση που αναδείχθηκε σε απόλυτο sold out εδώ και τρία χρόνια και συνεχίζει για τέταρτη χρονιά από τον Οκτώβριο στο θέατρο Διάνα. Ο υποκριτικός άθλος που της χάρισε το βραβείο πρώτου Γυναικείου Ρόλου στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2023 από το αθηνόραμα, συνεχίζει γράφοντας τη δική του ιστορία σε κείμενο της Ελένης Ράντου και σκηνοθεσία του Ανέστη Αζά.
Μετά από 400 συνεχόμενα sold out και 150.000 θεατές σε Αθήνα, Κύπρο και Θεσσαλονίκη, έχουμε ακόμα μία ευκαιρία να απολαύσουμε την συγκλονιστική ερμηνεία με την οποία ταυτίστηκε το κοινό ξανά από τις 18 Οκτωβρίου. Λίγο πριν τις φετινές τελευταίες παραστάσεις έως τις 13 Απριλίου (Κυριακή των Βαΐων), άνοιξε η προπώληση εισιτηρίων για την επόμενη θεατρική σεζόν.
"Ο άξονας του έργου ήταν πάντα το πώς κάποιος αντιμετωπίζει τον θάνατο. Για μένα, το θέατρο είναι αντίσταση – αντίσταση στον θάνατο, αλλά και στους "μικρούς θανάτους", όπως η τυποποίηση και το βόλεμα. Το θέατρο σε ξεβολεύει, δεν μπορείς να επαναπαυτείς”, σημειώνει η Ελένη Ράντου για την παράσταση - φαινόμενο. Κάθε βράδυ εκτοξεύει την ηρωίδα της στην τραγικότητα και την ίδια στιγμή στην κωμικότητα της ανθρώπινης ύπαρξης. 'Ένα roller coaster συναισθημάτων, εμπνευσμένο από τον θεατρικό καμβά του "Every Brilliant Thing” των Ντάνκαν Μακμίλαν και Τζόνι Ντόναχιου, που αποτελεί τη δική μας ελληνική ιστορία ιδωμένη με διαφορετικό τρόπο.

Επί σκηνής η αέρινη Μιρέλα Πάχου τραγουδά, παίζει ακορντεόν κι όχι μόνο, στο πλευρό του Αλέξανδρου Ιακώβου που παίζει βιολί.
>> Διαβάστε την κριτική του "α" για το "Πάρτι της ζωής μου"
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Το πάρτι της ζωής μου
Αντλώντας από το «Every Brilliant Thing» του Ντάνκαν Μακ Μίλαν, η Ελ. Ράντου υπογράφει ένα νέο κείμενο για τη sold out παράσταση, που ξετυλίγει με χιούμορ και ειλικρίνεια τα πενήντα χρόνια "τραυμάτων" της ηρωίδας της, με φόντο αυτά της σύγχρονης Ελλάδας. Ένας σόλο ερμηνευτικός μαραθώνιος δέκα ρόλων με έντονα προσωπική υπογραφή, που χάρισε στην ηθοποιό το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του “α”. Η ιστορία διατρέχει εποχές και κινείται παράλληλα με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες της χώρας από το Πολυτεχνείο, τους σεισμούς, το ΠΑΣΟΚ, την κρίση, το θάνατο του Γρηγορόπουλου μέχρι την πανδημία. Είναι ένας κύκλος ζωής που συνδέεται με κοινά βιώματα, όπως σημειώνει.