
Οι θεατρικές συζητήσεις γύρω από το όνομα του Θωμά Μοσχόπουλου είναι έντονες στην Κύπρο αυτή την περίοδο. Η σκηνοθετική του ματιά πάνω στην αριστουργηματική φαρσοκωμωδία του κορυφαίου Ρώσου-Ουκρανού δραματουργού Νικολάι Γκόγκολ, "Ο Επιθεωρητής", ενθουσίασε το κοινό, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική αξία του έργου, που από την πρώτη του παρουσίαση το 1836 παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ.
Με έναν 20μελή θίασο—17 ηθοποιούς από Ελλάδα και Κύπρο επί σκηνής και τρεις μουσικούς που λειτουργούσαν ως αναπόσπαστο μέρος της παράστασης—ο Μοσχόπουλος απέδειξε για ακόμη μία φορά πως είναι ένας σκηνοθέτης που ξέρει να απογειώνει το θέατρο. Ευρηματικές σκηνικές λύσεις, εξαιρετικές ερμηνείες και μια σύγχρονη ανάγνωση του κλασικού κειμένου συνέθεσαν μια παράσταση που καθήλωσε το κοινό.

Η ίδια θεατρική ευφυΐα αποτυπώθηκε και στο "Περιμένοντας τον Γκοντό" του Σάμουελ Μπέκετ, που παρουσιάστηκε στο Θέατρο Πόρτα. Ο Μοσχόπουλος κατέθεσε μια πολυεπίπεδη, ευαίσθητη ανάγνωση του εμβληματικού έργου, αναδεικνύοντας το υπαρξιακό του βάθος, αλλά και το λεπτό του χιούμορ. Με σκηνοθετική ακρίβεια και μια μοναδική ισορροπία ανάμεσα στο τραγικό και το κωμικό, παρέδωσε μια από τις πιο δυνατές θεατρικές παραστάσεις των τελευταίων χρόνων.
Είτε πρόκειται για αιχμηρή πολιτική σάτιρα ("Ο Επιθεωρητής"), είτε για βαθιά φιλοσοφικό θέατρο ("Περιμένοντας τον Γκοντό"), ο Θωμάς Μοσχόπουλος επιβεβαιώνει ξανά και ξανά τη μαεστρία του. Πάντα έτοιμος να πειραματιστεί και να ρισκάρει, δημιουργεί παραστάσεις που μένουν αξέχαστες. Αν και ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό τι ετοιμάζει για τη θεατρική σεζόν 2025-2026 στο θέατρο Πόρτα, σύμφωνα με πληροφορίες μαθαίνουμε πως του έγινε πρόταση για το καλοκαίρι του 2026 να ηγηθεί ενός ακόμα φιλόδοξου εγχειρήματος στον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου.