
"Σκηνές από ένα γάμο"
Νίκος Ψαρράς και Μαρίνα Ασλάνογλου συναντιούνται ξανά στο έργο-σημείο αναφοράς του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν που αποτυπώνει με αδυσώπητη ειλικρίνεια και σχεδόν ντοκουμενταρίστικο ρεαλισμό τα στάδια της φθοράς ενός γάμου. Από 5/2 η παράσταση σε σκηνοθεσία της Έλενας Καρακούλη επιστρέφει για τρίτη χρονιά. (Χώρα)

"Δάφνη"
Το τολμηρό κουίρ παραμύθι της Ραφαέλα Μάρκους για την αποδοχή, τον έρωτα, την εξουσία, την απώλεια και την ταυτότητα, που εμπνέεται από τον αρχαιοελληνικό μύθο της Δάφνης και του Απόλλωνα, ανεβαίνει ξανά στη σκηνή του Ελέρ από την δημιουργική ομάδα των Άρτεμις Γρύμπλα, Λίλας Μπακλέση, Κωνσταντίνου Μπιμπή. (από 3/2)

"Η δημοπρασία"
Το μονόπρακτο του αείμνηστου κινηματογραφιστή του "Ας περιμένουν οι γυναίκες" Σταύρου Τσιώλη επιστρέφει στο Baumstrasse, εκπληρώνοντας την επιθυμία του να παιχτεί στη σκηνή το κύκνειο άσμα του. Ο ερμηνευτής Αργύρης Μπακιρτζής ανέλαβε να φέρει εις πέρας την επιθυμία αυτή, στο έργο που παρακολουθεί μια τηλεοπτική δημοπρασία. (από 1/2)

"Κοιμώμενος Χαλεπάς, ο σαλός άγιος"
Ο Γιώργης Κοντοπόδης επιστρέφει στον μονόλογο για τον Γιαννούλη Χαλεπά, έναν από τους σπουδαιότερους Έλληνες γλύπτες που αποκαλείται ο "Έλληνας Ροντέν". Ο μονόλογος του Άγγελου Ανδρεόπουλου που σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Λιακόπουλος μάς ταξιδεύει στην μυθιστορηματική ζωή του για τέταρτη σεζόν στο θέατρο Μικρός Κεραμεικός. (από 31/1)
Περισσότερες πληροφορίες
Δάφνη
Ένα σύγχρονο θρίλερ, γραμμένο μόλις το 2022, που συνδιαλέγεται με τον αρχαιοελληνικό μύθο της Δάφνης και του Απόλλωνα και παρουσιάζει με χιούμορ και ευαισθησία, τον δύσκολο και μοναχικό δρόμο της αποδοχής του εαυτού μας. Η Δάφνη είναι μία σύγχρονη γυναίκα που σιχαίνεται τις ταμπέλες και λατρεύει τα φυτά. Προσπαθεί να επιβιώσει στον έξω κόσμο, σ’ αυτόν τον ετεροκανονικό κόσμο: στον κόσμο. Ένα βράδυ, ερωτεύεται μία γυναίκα - μια γουόντερ γούμαν. Και ακριβώς τη στιγμή που πιστεύει ότι έχει κατακτήσει την ευτυχία, ένα (όχι και τόσο) μικρό μυστικό από το παρελθόν της, έρχεται να ταράξει τη σχέση και τη ζωή της. Καθώς το τίμημα που πληρώνει για να μπορέσει να το κρατήσει κρυφό μεγαλώνει, το μυστικό της την βαραίνει ολοένα και περισσότερο, την τυλίγει σαν τις ρίζες ενός δέντρου που την αναγκάζουν να μένει ακίνητη. Το δέρμα της σιγά σιγά καλύπτεται με τον φλοιό της ενοχής. Και η Δάφνη θέλει όσο τίποτε πια να πετάξει ένα κομμάτι του εαυτού της. Να γίνει όλα όσα δεν είναι.
Σκηνές από ένα γάμο
Ο Γιόχαν και η Μάριαν, ένας ψυχολόγος και μια δικηγόρος, έρχονται αντιμέτωποι με τα στάδια της παρακμής της συζυγικής τους σχέσης -τη φθορά, την πλήξη, την απιστία, τη σύγκρουση και τέλος τον αποχαιρετισμό- στο έργο-σημείο αναφοράς που γράφτηκε πριν από 50 χρόνια, αρχικά ως τηλεοπτική σειρά και έπειτα ως διάσημη κινηματογραφική ταινία. Κρατώντας την δομή και τους υπέροχα ειρωνικούς τίτλους των «σκηνών», η Έλ. Καρακούλη σκηνοθετεί το δημοφιλές έργο σε μια παράσταση για το υπαρξιακό πεδίο συνάντησης, αλλά και σύγκρουσης με τον άλλον. «Χρειάστηκαν δυόμισι μήνες για να γράψω αυτές τις σκηνές. Μου πήρε μια ολόκληρη ενήλικη ζωή για να τις ζήσω» έχει πει ο Μπέργκμαν για το έργο.
Κοιμώμενος Χαλεπάς, ο σαλός άγιος
Το έργο, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και επιστρέφει για τρίτη χρονιά σε μια επετεικαή εκδοχή για τα 86 χρόνια από το θάνατό του, πραγματεύεται τη ζωή του Έλληνα καλλιτέχνη, ξεκινώντας ενώ είναι εσώκλειστος στο ψυχιατρείο της Κέρκυρας. Μέσα από τα διαρκή ταξίδια του μυαλού του, βλέπουμε όλη του τη ζωή: την Τήνο, την αυταρχική μητέρα και τον τυπικό πατέρα, τα αδέρφια, τον μεγάλο έρωτα της ζωής του. Περισσότερο, όμως, γινόμαστε μάρτυρες της έμπνευσης, της μανίας της δημιουργίας -η οποία οδηγεί στα σημαντικά έργα του-, των ονείρων, των εφιαλτών του, ώσπου καταλήγουμε στο τελικό ερώτημα. Τι αξίζει άραγε περισσότερο, να είσαι τρελός (σαλός) και ευφυής ή φυσιολογικός και απλά… άνθρωπος;
Η δημοπρασία
Το μονόπρακτο έργο που ανεβαίνει χωρίς σκηνοθεσία, με τις οδηγίες του αείμνηστου κινηματογραφιστή του «Ας περιμένουν οι γυναίκες», παρακολουθεί μια τηλεοπτική δημοπρασία. Τραγουδάει, συνοδεία πιανόλας, η Τότα Ευλαβή.