Η Ομάδα Σημείο Μηδέν του Σάββα Στρούμπου ρίχνει φως στο έργο του Φραντς Κάφκα

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων θα προβληθούν αποσπάσματα από τις παραστάσεις "Μεταμόρφωση", "Στη Σωφρονιστική Αποικία", "Αναφορά για μια Ακαδημία" και θα πραγματοποιηθεί work demonstration από ηθοποιούς της Ομάδας Σημείο Μηδέν.

Ο Φραντς Κάφκα στο θέατρο

Η Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετέχει, τη Δευτέρα 15 Απριλίου (6.30-8.30 μ.μ.), στις εκδηλώσεις που οργανώνει το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) με αφορμή τα 100 χρόνια από τον θάνατο του Φραντς Κάφκα. Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων αυτών θα πραγματοποιηθούν, στο Ινστιτούτο Γκαίτε, οι ακόλουθες δράσεις:

  • Προβολή αποσπασμάτων από τις παραστάσεις "Μεταμόρφωση", "Στη Σωφρονιστική Αποικία", "Αναφορά για μια Ακαδημία".
  • Work demonstration από ηθοποιούς της Ομάδας Σημείο Μηδέν, με βάση το εργαστήριο για τη δημιουργία της παράστασης "Αναφορά για μια Ακαδημία". 

Ο Φραντς Κάφκα στο θέατρο

Θα συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Έλλη Ιγγλίζ, Ρόζυ Μονάκη, Ντίνος Παπαγεωργίου. 

Θα ακολουθήσει ανοιχτή συζήτηση με τον σκηνοθέτη και ηθοποιό Σάββα Στρούμπο με θέμα τις προοπτικές και όρια της "θεατροποίησης" του Κάφκα και αφορμή τις τρεις επιτυχημένες παραστάσεις της Ομάδας Σημείο Μηδέν. Συντονίζει και παρεμβαίνει ο Νίκος Κοσκινάς, επικ. καθηγ. ΕΚΠΑ.

Ο Φραντς Κάφκα στο θέατρο

Η Ομάδα Σημείο Μηδέν και ο Σάββας Στρούμπος από το 2009 προσφέρουν στο αθηναϊκό κοινό ιδιαίτερες θεατρικές παραστάσεις, ενώ σημαντικό μέρος του προγράμματός τους αποτελούν οι μεταφορές αφηγημάτων του Φραντς Κάφκα. Συχνά έχει υποστηριχθεί ότι η γραφή του Κάφκα χαρακτηρίζεται από μια έντονη θεατρικότητα. Πως μπορείς ωστόσο να μεταφέρεις στη σκηνή έναν άνθρωπο που ένα ωραίο πρωί μεταμορφώνεται σε ένα τεράστιο ζωύφιο ή έναν πίθηκο που ακολουθεί την ακριβώς αντίστροφη πορεία, αυτή της ανθρωποποίησης ή μια παράξενη μηχανή απάνθρωπων βασανιστηρίων; 

Είσοδος ελεύθερη

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ορφέα Αυγουστίδη & Ευγενία Σαμαρά, πώς ζωντανεύει ένα αλληγορικό αριστούργημα;

Ο Ορφέας Αυγουστίδης και η Ευγενία Σαμαρά μιλούν για την παράσταση "Εκείνος που έκλεψε τη μέρα και πλήρωσε τη νύχτα", το αλληγορικό αριστούργημα του εξπρεσιονιστικού θεάτρου του Γκέοργκ Κάιζερ, σε νέα διασκευή και σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, που ανεβαίνει στο Νέο Θέατρο "Κατερίνα Βασιλάκου" – "Μαριάννα Τόλη" στις 19 Δεκεμβρίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
13/12/2025

Γέλιο για μικρούς και μεγάλους: Το Christmas Comedy Club του Γιώργου Χατζηπαύλου

Το "Comedy Club Xmas Special" του Γιώργου Χατζηπαύλου είναι η παράσταση που διασκεδάζει όλη την οικογένεια και έρχεται στην Αίθουσα Γιάννης Μαρίνος του Μεγάρου Μουσικής.

Χριστούγεννα με Παπαδιαμάντη: Ο Θανάσης Σαράντος επιστρέφει με τον "Αμερικάνο"

Τέσσερις παραστάσεις στο Θέατρο Ροές σας περιμένουν για να ταξιδέψετε με το αριστουργηματικό έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, "Ο Αμερικάνος", σε ερμηνεία Θανάση Σαράντου. Αξιοποιήστε την ειδική τιμή προπώλησης €10 για όλες τις παραστάσεις έως τις 28 Δεκεμβρίου.

"Καραμέλες Ούζου": "Δοκιμάστε" την σπαρταριστή κωμωδία μυστηρίου με το ανατρεπτικό φινάλε!

Το έργο του Γιάννη Γαλανόπουλου, με τον Σταύρο Νικολαΐδη και τον Βασίλη Κούκουρα, γεμίζει γέλιο τα Δευτερότριτά μας στο Από Μηχανής Θέατρο.

6 κωμωδίες που δεν πρέπει να χάσετε

Από τον κλασικό Μολιέρο ως το ελληνικό θέατρο του 21ου αι., αυτές οι κωμωδίες δεν προσφέρουν μόνο ανάλαφρες στιγμές αλλά και την απόδειξη πως το χιούμορ είναι ο καλύτερος τρόπος για να ειπωθούν τα πιο σοβαρά πράγματα.

Χριστουγεννιάτικη προσφορά για τις έξι τελευταίες παραστάσεις του "Match"

Η Χριστουγεννιάτικη προσφορά για τις έξι τελευταίες παραστάσεις του "Match" είναι μια ιδανική ευκαιρία να ζήσουμε μια σύγχρονη, ανατρεπτική κωμωδία που μιλά για τον έρωτα, την τεχνολογία και τη δύναμη της ανθρώπινης σύνδεσης.

"Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας": Η ιστορία μιας νεαρής που αγωνίζεται να αμφισβητήσει το άδικο

Η ελληνική θεατρική σκηνή υποδέχεται για πρώτη φορά το "Le Consentement" της Vanessa Springora. Με τίτλο "Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας" και σκηνοθεσία Ειρήνης Λαμπρινοπούλου, η παράσταση φωτίζει εξουσία, ευαλωτότητα και τα όρια της συναίνεσης μέσα από ζωντανή αφήγηση και μουσική.