Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter»

Με αφορμή το ολοκαίνουργιο «Mama Shelter» του Βελιγραδίου μιλάμε με τον ιδρυτή του καινοτόμου brand-φαινόμενο που πυροδότησε την τάση των budget design ξενοδοχείων.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter»

Ο ιδρυτής των Mama Shelter Hotels, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα στο πλαίσιο του συνεδρίου Tourism Megatrends, μας μίλησε για το καινοτόμο brand-φαινόμενο που πυροδότησε την τάση των budget design ξενοδοχείων.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 1

Το brand Mama Shelter Hotels είναι ένας από τους πρωτοπόρους της τάσης των budget design ξενοδοχείων. Ποια είναι η βασική του φιλοσοφία;

Η ιδέα όταν ξεκινήσαμε το brand ήταν να προσφέρουμε μια προσιτή και «σέξι» εναλλακτική σε ταξιδιώτες που θέλουν να επισκεφθούν πόλεις σε όλο τον κόσμο. Ταυτόχρονα θέλαμε να καλωσορίσουμε στο «Mama» και τους κατοίκους της εκάστοτε πόλης για φαγητό ή ποτό. Κάπως έτσι οι ταξιδιώτες συναντούν τους locals και το αντίστροφο, γεγονός που αποτελεί την πεμπτουσία του τουρισμού. Όπως αντιλαμβάνεστε, η φιλοσοφία μας είναι απλή: θέλουμε να προσφέρουμε στιγμές ευτυχίας στους πελάτες μας και γι’ αυτό προσπαθούμε να έχουμε τους πιο ευγενικούς κι ευχάριστους ανθρώπους να εργάζονται για μας.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 2

Από τη Γαλλία (Παρίσι, Μπορντό, Λιόν, Μασσαλία) στο Λος Άντζελες και το Ρίο ντε Τζανέιρο… Με ποιο κριτήριο επιλέγετε τις τοποθεσίες για κάθε «Mama»;

Επιλέγουμε πρώτα απ’ όλα πόλεις που αγαπάμε. Έπειτα βρίσκουμε τον ιδανικό τοπικό συνεργάτη, δηλαδή κάποιον με τον οποίο αισθανόμαστε σίγουροι ότι θα δημιουργήσουμε μια μακροχρόνια σχέση.

Ποιος είναι ο τυπικός πελάτης ενός ξενοδοχείου «Mama Shelter»;

Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για το «Mama». Καλωσορίζουμε νέους αλλά και ηλικιωμένους, ανθρώπους που έχουν τη δυνατότητα και τη διάθεση να ξοδέψουν αρκετά χρήματα για ένα καλό δείπνο συνοδεία ενός ακριβού κρασιού, ταυτόχρονα όμως και ανθρώπους που υπολογίζουν κάθε ευρώ που ξοδεύουν. Το μότο μας «Come to Mama» δεν είναι τυχαίο, απευθύνεται σε όλους και αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία μας.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 3

Πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν διαμονή, φαγητό και ποτό, χώρο όπου μπορεί κάποιος να εργαστεί ή να διασκεδάσει. Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει το «Mama Shelter» μοναδικό;

Είναι μάλλον ο συνδυασμός όλων αυτών, διότι αξίζει να γνωρίζετε ότι ελάχιστα ξενοδοχεία στηρίζουν στο food & beverage κομμάτι τους πάνω από το 50% του τζίρου τους, όπως εμείς. Ένας ακόμη λόγος θα μπορούσε να είναι το γεγονός ότι επιλέγουμε κάποιους από τους καλύτερους σεφ στον κόσμο, όπως ο Guy Savoy, για να επιβλέπουν την κουζίνα μας ή ενδεχομένως επειδή οι άνθρωποί μας είναι φιλικοί και η ατμόσφαιρα ζεστή και χαρούμενη. Κάπως έτσι, αυτοί που θα αποκαλούσαμε «beautiful people» έρχονται στο «Mama» είτε για να μείνουν είτε για να φάνε και να διασκεδάσουν.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 4

Ένα ολοκαίνουργιο «Mama» άνοιξε στο Βελιγράδι, ακόμα ένα έρχεται στην Πράγα. Θα σκεφτόσασταν την Αθήνα ως τοποθεσία για ένα «Mama Shelter»;

Φυσικά είναι υποψήφια για τα «Mama Shelter», εξ ου και βρισκόμαστε σε φάση αναζήτησης για το ιδανικό location και για τον κατάλληλο συνεργάτη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

To "Grand Hotel Kalamata" επαναπροσδιορίζει την αστική πολυτέλεια

Έχοντας εξελιχθεί σε must προορισμό για όλο το χρόνο, και, γιατί όχι, και για τις γιορτές, η Καλαμάτα έχει το μοντέρνο city hotel που της αξίζει.

21/11/2025

Το "Santa Marina Arachova Resort & Spa" στον Παρνασό διδάσκει την τέχνη της ορεινής πολυτέλειας

Στο εμβληματικό ορεινό resort της Αράχοβας η απόδραση στο βουνό γίνεται εμπειρία.

Τέλος εποχής: Το εμβληματικό Caffe Greco της Ρώμης κλείνει μετά από 265 χρόνια

Ιδρύθηκε το 1760 από τον Έλληνα Νικόλα ντέλλα Μανταλένα και έκλεισε τις πόρτες του την περασμένη εβδομάδα.

Το Open House Thessaloniki 2025 είναι γεγονός

Ένα διήμερο για την αρχιτεκτονική του σήμερα και την κληρονομιά του αύριο.

"Helene Eco Luxury Villa": Η ιδιωτική σας απόδραση στην καρδιά της Τσαγκαράδας

Στην καρδιά της καταπράσινης Τσαγκαράδας, ανάμεσα σε δάση καστανιάς και με απρόσκοπτη θέα στο Αιγαίο, η πολυτελής "Helene Eco Luxury Villa" απλώνεται μέσα σε ιδιωτικό οικόπεδο 1,2 στρεμμάτων.

Cens Hotel: Η νέα εκδοχή της πολυτέλειας στα Ιωάννινα

Στην καρδιά των Ιωαννίνων, λίγα μόλις βήματα από την κεντρική πλατεία και τη Λίμνη Παμβώτιδα, το Cens Hotel επαναπροσδιορίζει την έννοια της αστικής διαμονής.

Λένε πως αυτοί είναι οι 20 καλύτεροι χειμερινοί προορισμοί στην Ελλάδα

Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες ετοιμάζουμε βαλίτσες και προγραμματίζουμε τις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου. Ακολουθούν οι must προορισμοί για όσους λατρεύουν το τρίπτυχο βουνό, τζάκι, χιόνι. Αν και το τελευταίο δεν μπορούμε να σας το υποσχεθούμε.