Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter»

Με αφορμή το ολοκαίνουργιο «Mama Shelter» του Βελιγραδίου μιλάμε με τον ιδρυτή του καινοτόμου brand-φαινόμενο που πυροδότησε την τάση των budget design ξενοδοχείων.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter»

Ο ιδρυτής των Mama Shelter Hotels, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα στο πλαίσιο του συνεδρίου Tourism Megatrends, μας μίλησε για το καινοτόμο brand-φαινόμενο που πυροδότησε την τάση των budget design ξενοδοχείων.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 1

Το brand Mama Shelter Hotels είναι ένας από τους πρωτοπόρους της τάσης των budget design ξενοδοχείων. Ποια είναι η βασική του φιλοσοφία;

Η ιδέα όταν ξεκινήσαμε το brand ήταν να προσφέρουμε μια προσιτή και «σέξι» εναλλακτική σε ταξιδιώτες που θέλουν να επισκεφθούν πόλεις σε όλο τον κόσμο. Ταυτόχρονα θέλαμε να καλωσορίσουμε στο «Mama» και τους κατοίκους της εκάστοτε πόλης για φαγητό ή ποτό. Κάπως έτσι οι ταξιδιώτες συναντούν τους locals και το αντίστροφο, γεγονός που αποτελεί την πεμπτουσία του τουρισμού. Όπως αντιλαμβάνεστε, η φιλοσοφία μας είναι απλή: θέλουμε να προσφέρουμε στιγμές ευτυχίας στους πελάτες μας και γι’ αυτό προσπαθούμε να έχουμε τους πιο ευγενικούς κι ευχάριστους ανθρώπους να εργάζονται για μας.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 2

Από τη Γαλλία (Παρίσι, Μπορντό, Λιόν, Μασσαλία) στο Λος Άντζελες και το Ρίο ντε Τζανέιρο… Με ποιο κριτήριο επιλέγετε τις τοποθεσίες για κάθε «Mama»;

Επιλέγουμε πρώτα απ’ όλα πόλεις που αγαπάμε. Έπειτα βρίσκουμε τον ιδανικό τοπικό συνεργάτη, δηλαδή κάποιον με τον οποίο αισθανόμαστε σίγουροι ότι θα δημιουργήσουμε μια μακροχρόνια σχέση.

Ποιος είναι ο τυπικός πελάτης ενός ξενοδοχείου «Mama Shelter»;

Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για το «Mama». Καλωσορίζουμε νέους αλλά και ηλικιωμένους, ανθρώπους που έχουν τη δυνατότητα και τη διάθεση να ξοδέψουν αρκετά χρήματα για ένα καλό δείπνο συνοδεία ενός ακριβού κρασιού, ταυτόχρονα όμως και ανθρώπους που υπολογίζουν κάθε ευρώ που ξοδεύουν. Το μότο μας «Come to Mama» δεν είναι τυχαίο, απευθύνεται σε όλους και αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία μας.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 3

Πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν διαμονή, φαγητό και ποτό, χώρο όπου μπορεί κάποιος να εργαστεί ή να διασκεδάσει. Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει το «Mama Shelter» μοναδικό;

Είναι μάλλον ο συνδυασμός όλων αυτών, διότι αξίζει να γνωρίζετε ότι ελάχιστα ξενοδοχεία στηρίζουν στο food & beverage κομμάτι τους πάνω από το 50% του τζίρου τους, όπως εμείς. Ένας ακόμη λόγος θα μπορούσε να είναι το γεγονός ότι επιλέγουμε κάποιους από τους καλύτερους σεφ στον κόσμο, όπως ο Guy Savoy, για να επιβλέπουν την κουζίνα μας ή ενδεχομένως επειδή οι άνθρωποί μας είναι φιλικοί και η ατμόσφαιρα ζεστή και χαρούμενη. Κάπως έτσι, αυτοί που θα αποκαλούσαμε «beautiful people» έρχονται στο «Mama» είτε για να μείνουν είτε για να φάνε και να διασκεδάσουν.

Serge Trigano: «Δεν υπάρχει τυπικός πελάτης για τα Mama Shelter» - εικόνα 4

Ένα ολοκαίνουργιο «Mama» άνοιξε στο Βελιγράδι, ακόμα ένα έρχεται στην Πράγα. Θα σκεφτόσασταν την Αθήνα ως τοποθεσία για ένα «Mama Shelter»;

Φυσικά είναι υποψήφια για τα «Mama Shelter», εξ ου και βρισκόμαστε σε φάση αναζήτησης για το ιδανικό location και για τον κατάλληλο συνεργάτη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Πώς και γιατί το Rosewood Hong Kong αναδείχθηκε καλύτερο ξενοδοχείο του κόσμου

Εκτός από το καλύτερο μπαρ του πλανήτη, στο Χονγκ Κονγκ έχει έδρα και το κορυφαίο ξενοδοχείο του μάταιου τούτου κόσμου για το 2025. Το Rosewood Hong Kong διαθέτει τον τρόπο του -αλλά και μπόλικους λόγους- να κερδίζει κάθε τύπο ταξιδιώτη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΠΑΜΠΗς ΔΟΥΚΑς
06/11/2025

Τι αλλάζει προσεχώς στο πρόγραμμα Miles+Bonus της Aegean Airlines

Οι διαφοροποιήσεις για τις βαθμίδες Silver και Gold της κορυφαίας αεροπορικής εταιρείας.

Πώς είναι να δοκιμάζεις ένα κορυφαίο παλαιωμένο τσίπουρο στις παρυφές των Μετεώρων

Με οικοδεσπότη τον Κώστα Τσιλιλή, τον δημιουργό του πρώτου εμφιαλωμένου τσίπουρου στη Θεσσαλία, περάσαμε ένα αξέχαστο διήμερο στον τόπο του, ανακαλύπτοντας την ιστορία, τη γεύση και την ψυχή κάθε γουλιάς του Dark Cave Black.

Εξερευνώντας τα ωραιότερα οινοποιεία της Βόρειας Ελλάδας

Η Τοσκάνη και το Μπορντό; Ωραίες, αλλά όχι σαν την Βόρεια Ελλάδα! Μερικά οινοποιεία-κομψοτεχνήματα μας ανοίγουν τις πόρτες τους.

Ένα ξενοδοχείο της Αθήνας στα 50 καλύτερα του κόσμου για το 2025

Το Rosewood Hong Kong στην κορυφή του πλανήτη, το αθηναϊκό Four Seasons ξανά στην περίφημη λίστα των The World's 50 Best Hotels.

H νέα τάση στο ταξίδι; Snack Tourism

Ξεχάστε την ήσυχη πολυτέλεια. Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα νέα στοιχεία της Skyscanner, που γιορτάζει τον τουρισμό σνακ με ένα νέο pop-up στο Λονδίνο.