Παναγιώτης Ανδριόπουλος©
Το θεατρικό έργο "Άνθρωπος του Θεού" του Ανδρέα Κεντζού, που επιστρέφει δυναμικά στο Θέατρο 104 σε σκηνοθεσία Δημήτρη Γεωργαλά, αποτελεί μια βαθιά υπαρξιακή αναμέτρηση με τα θεμελιώδη ερωτήματα της πίστης, της ηθικής και της ανθρώπινης φύσης. Σ’ ένα μπαρ γειτονιάς, τη στιγμή που το κέντρο της Αθήνας συγκλονίζεται από βίαιες συγκρούσεις μεταξύ αναρχικών και Αστυνομίας, δύο γυναίκες, η Ράνια και η Μαρία, γνωρίζονται τυχαία και αναπτύσσουν μια φαινομενικά αθώα φιλία. Όμως η πραγματική ένταση ξεκινά όταν εμφανίζεται ο Γιάννης, σύζυγος της Ράνιας και ανθυπαστυνόμος στις ειδικές δυνάμεις καταστολής. Η παρουσία του ανατρέπει την ισορροπία και αποκαλύπτει ένα σχέδιο εκδίκησης, μια προσπάθεια του ανθρώπου να αναμετρηθεί —ίσως και να τιμωρήσει— τον ίδιο τον Θεό.

Με έντονους, ρεαλιστικούς διαλόγους και καθηλωτικές ερμηνείες από τους Αυγουστίνο Ρεμούνδο, Δήμητρα Σύρου και Έλενα Τυρέα, η παράσταση βυθίζεται στα όρια ανάμεσα στην πίστη και την αμφιβολία, τη λύτρωση και την καταστροφή. Ο Δημήτρης Γεωργαλάς, μέσα από μια σφιχτή, ατμοσφαιρική σκηνοθεσία, μετατρέπει το διαμέρισμα της Ράνιας σε μικρογραφία μιας κοινωνίας που παλεύει με την απώλεια νοήματος και τον ηθικό της αποπροσανατολισμό. Το έργο δεν δίνει απαντήσεις· προκαλεί το κοινό να αναρωτηθεί: Υπάρχει άραγε σκοπός ή όλα είναι μια απλή σύμπτωση; Μπορεί ο άνθρωπος να σταθεί απέναντι στο θείο χωρίς να καταστραφεί; Ένα ψυχολογικό θρίλερ και ταυτόχρονα μια φιλοσοφική εξομολόγηση.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Άνθρωπος του Θεού
Μια γυναικεία φιλία φαίνεται να γεννιέται σ’ ένα γειτονικό μπαρ, την ώρα που το κέντρο της Αθήνας συνταράσσεται από βίαια επεισόδια μεταξύ αναρχικών και Αστυνομίας. Η Ράνια προσκαλεί τη Μαρία σπίτι της για ένα τελευταίο ποτό αλλά η έλευση του άνδρα της, του Γιάννη που υπηρετεί ως ανθυπαστυνόμος στις ειδικές μονάδες καταστολής και αποκατάστασης της τάξης (ΥΑΤ) λειτουργεί ως καταλύτης της ιστορίας. Τι σημαίνει να πιστεύεις; Πόσο εύθραυστη είναι η ηθική μας όταν δοκιμάζεται σε μια κοινωνία που σείεται; Και ποια είναι, τελικά, η σχέση του ανθρώπου με το θείο;

