Ο Άρης Λεμπεσόπουλος σε δύο εμβληματικούς ρόλους

Ο Άρης Λεμπεσόπουλος επιστρέφει δυναμικά στη σκηνή, ερμηνεύοντας δύο σπουδαίους ρόλους που αναδεικνύουν την πολυπλοκότητα της ανδρικής ψυχής, την αγωνία, την εξουσία και την αναζήτηση ταυτότητας μέσα στον χρόνο.

Ράβδος Πάνος Γιαννακόπουλος©

Ο Άρης Λεμπεσόπουλος, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ηθοποιούς του θεάτρου, επιστρέφει φέτος στη σκηνή με δύο σπουδαίους ρόλους που φωτίζουν διαφορετικές, αλλά εξίσου συναρπαστικές, πτυχές της ανδρικής ψυχής. Στη σκηνή του Θεάτρου της Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής, πρωταγωνιστεί τόσο στη "Ράβδο" του Μαρκ Ρέιβενχιλ, που μόλις ξεκίνησε για 3η χρονιά, με συμπρωταγωνίστριες τις Τατιάνα Παπαμόσχου και την Γρηγορία Μεθενίτη (σε αντικατάσταση της Αλεξάνδρας Αϊδίνη), όσο και στον "Αρχιμάστορα Σόλνες" του Χένρικ Ίψεν, που θα κάνει πρεμιέρα 5 Δεκεμβρίου. Δύο έργα που, αν και προέρχονται από διαφορετικές θεατρικές παραδόσεις, συνομιλούν ουσιαστικά πάνω στα θέματα της εξουσίας, της μνήμης, της ενοχής και της αναζήτησης ταυτότητας. Και τις δύο παραστάσεις σκηνοθετεί ο Γιώργος Σκεύας.

Ράβδος 2025-26
Πάνος Γιαννακόπουλος©
"Η ράβδος"

Στη "Ράβδο", ο Λεμπεσόπουλος ενσαρκώνει τον Έντουαρντ, έναν αφοσιωμένο καθηγητή που ύστερα από σαράντα πέντε χρόνια διδασκαλίας ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει τη σχολική αίθουσα. Η γιορτή προς τιμήν του μετατρέπεται σε μια βαθιά αναμέτρηση με το παρελθόν, τη βία και τις σχέσεις εξουσίας που διαμορφώνουν τον άνθρωπο – μέσα στην οικογένεια, το σχολείο, την κοινωνία. Ο Ρέιβενχιλ, με τη γνωστή του αιχμηρότητα, στήνει ένα ψυχολογικό θρίλερ για την εποχή της ακύρωσης και της ηθικής σύγχυσης. Ο Λεμπεσόπουλος, με την εσωτερικότητα και το μέτρο που τον χαρακτηρίζουν, αποδίδει τον Έντουαρντ ως έναν άνθρωπο ταυτόχρονα τρυφερό και αμφίθυμο, έναν άνδρα που αναμετριέται με το παρελθόν του, την εξουσία του και τη φθορά του χρόνου.

Ράβδος 2025-26
Πάνος Γιαννακόπουλος©
"Η ράβδος"

Στον "Αρχιμάστορα Σόλνες" του Ίψεν, σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Γιώργου Σκεύα, ο ηθοποιός καταδύεται στον ψυχισμό ενός δημιουργού που ζει ανάμεσα στην ύβρη και στην αγωνία. Ο Σόλνες, αρχιτέκτονας και καλλιτέχνης, παλεύει με τη δύναμη και τον φόβο της δημιουργίας, με τις ενοχές και τη μοναξιά του. Ο Λεμπεσόπουλος θα συναντήσει στη σκηνή του Θεάτρου της Οδου Κυκλάδων έναν ήρωα βαθιά ανθρώπινο, έναν άνδρα που πληρώνει το τίμημα του ταλέντου και της φιλοδοξίας του. Ο εννιαμελής θίασος που θα τον πλαισιώσει δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.

Δύο παραστάσεις, δύο πρόσωπα της ανδρικής ύπαρξης: ο δάσκαλος και ο δημιουργός, ο άνθρωπος της γνώσης και ο άνθρωπος της φαντασίας. Δύο ρόλοι που συνοψίζουν την αγωνία, τη δύναμη και την ευθραυστότητα του σύγχρονου άνδρα, σε μια θεατρική σεζόν όπου ο Άρης Λεμπεσόπουλος επιβεβαιώνει το εύρος της υποκριτικής του.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Η Ράβδος

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Η βία, ο αυταρχισμός και οι σχέσεις εξουσίας βρίσκονται στο επίκεντρο του βρετανικού έργου, μέσα από την ιστορία ενός καθηγητή, του Έντουαρντ,, που μετά από σαράντα πέντε χρόνια διδασκαλίας, βγαίνει στη σύνταξη και περιμένει με ανυπομονησία την αποχαιρετιστήρια γιορτή για την αφυπηρέτησή του. Τις τελευταίες έξι μέρες όμως, ο Έντουαρντ και η σύζυγός του, η Μορίν, βρίσκονται σε πολιορκία και δεν μπορούν να βγουν απ’ το σπίτι τους. Ένα πλήθος εξαγριωμένων μαθητών έχει συγκεντρωθεί απ’ έξω. Ένα τούβλο που πέταξαν έχει σπάσει το παράθυρο. Μέσα σ’ αυτό το κλίμα και ενώ ταυτόχρονα το σχολείο του Έντουαρντ περνά από αξιολόγηση, τους επισκέπτεται η αποξενωμένη κόρη τους, η Άννα, έχοντας τα δικά της ερωτήματα. Ο Βρετανός συγγραφέας, εκπρόσωπος του in-yer-face θεάτρου, θέτει ερωτήματα, ανοίγει θέματα προς συζήτηση και προβληματισμό.

Θέατρο Οδού Κυκλάδων «Λευτέρης Βογιατζής»

Κυκλάδων 11 & Κεφαλληνίας, Κυψέλη

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τελευταίες παραστάσεις για το "Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου"

Έργο που συνδυάζει την τραγωδία με το χιούμορ το "Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου", μιλά για την αγωνία της μνήμης και στην ακατανίκητη δύναμη της ύπαρξης. Θα παίζεται για λίγο ακόμα στον Πίσω Χώρο του Θεάτρου "Κάτω απ’ τη Γέφυρα".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
11/12/2025

"Ψ." – Το έργο που ανοίγει τις εσωτερικές ντουλάπες μας

Πλήρως ανανεωμένο, με νέα διανομή και σκηνοθετική ματιά, το "Ψ" της Άλκηστης Ηλιάδη πλάθει ανάγλυφα μια ιστορία για τα στόματα που (μας) κλείνουν και (μας) κλείνουμε και αναρωτιέται "Ως πότε;".

D-Athens Διονύσια: Ο νέος θεσμός που φιλοξενεί το Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν

Από τις 12 έως τις 14 Δεκεμβρίου 2025, το Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης φιλοξενεί το D-Athens Διονύσια 2025, μια τριήμερη γιορτή νέας δραματουργίας, ιδεών και θεατρικής δημιουργίας στο πλαίσιο της Αθήνας Παγκόσμιας Πρωτεύουσας Θεάτρου.

6 κωμωδίες που δεν πρέπει να χάσετε

Από τον κλασικό Μολιέρο ως το ελληνικό θέατρο του 21ου αι., αυτές οι κωμωδίες δεν προσφέρουν μόνο ανάλαφρες στιγμές αλλά και την απόδειξη πως το χιούμορ είναι ο καλύτερος τρόπος για να ειπωθούν τα πιο σοβαρά πράγματα.

Θέατρο όπου κι αν είσαι: Οι "Τρεις Αδελφές" σε live streaming στην Ιθάκη

Το Εθνικό Θέατρο φέρνει τις "Τρεις Αδελφές" του Αντον Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στην Ιθάκη. Ζωντανά από την Πλαγία Σκηνή του κτιρίου Τσίλλερ. Μάθετε περισσότερα.

"Ήμερη – Η ανατομία μιας πτώσης": Ο Γιάννης Νταλιάνης αποκαλύπτει 5 βασικά σημεία της παράστασης

Ο Γιάννης Νταλιάνης σκηνοθέτης της παράστασης "Ήμερη – Η Ανατομία μιας Πτώσης" που ανεβαίνει στο Θησείον (από 22/12) αναλύει το έργο του Ντοστογιέφσκι, μια ιστορία ανθρώπινης καταπίεσης και αντίστασης.

6 επιστροφές που αξίζει να δεις από αυτήν την εβδομάδα

Έξι ξεχωριστές παραστάσεις επιστρέφουν, φωτίζοντας τη μνήμη, την απώλεια, την αντοχή και τις ανθρώπινες ιστορίες που μας διαμορφώνουν. Μονόλογοι, θρύλοι και προσωπικές εξομολογήσεις συναντιούνται σε ένα έντονο θεατρικό πρόγραμμα Δεκεμβρίου.