Ο "Οιδίπους" μόλις κυκλοφόρησε σε βιβλίο από τις Εκδόσεις Κάπα

Η καθηλωτική παράσταση «Οιδίπους– Η ιστορία μιας μεταμόρφωσης» του Γιάννη Χουβαρδά, που συγκλόνισε την Επίδαυρο, κυκλοφορεί σε βιβλίο από τις Εκδόσεις Κάπα, λίγο πριν παρουσιαστεί και στην Αθήνα.

Οιδίπους Ελίνα Γιουνανλή©

Η εντυπωσιακή σκηνική σύνθεση του Γιάννη Χουβαρδά "Οιδίπους – Η ιστορία μιας μεταμόρφωσης: από το σκοτάδι στο φως", που καθήλωσε κοινό και κριτικούς στην Επίδαυρο, κυκλοφορεί πλέον και σε βιβλίο από τις Εκδόσεις Κάπα, οι οποίες συνεχίζουν να εμπλουτίζουν τον κατάλογό τους με ποιοτικά θεατρικά κείμενα σύγχρονων δημιουργών.

ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΕΚΔ. ΚΑΠΑ

Το έργο ενώνει τις τραγωδίες "Οιδίπους Τύραννος" και "Οιδίπους επί Κολωνώ" του Σοφοκλή σε μια τολμηρή δραματουργική σύνθεση, με την αφήγηση να ξεκινά από το τέλος και να πορεύεται προς την αρχή. Ο γηραιός Οιδίπους, τυφλός και εξόριστος, φτάνει στον Κολωνό – τόπο αποκαλύψεων και ύστατης λύτρωσης. Εκεί, με συνοδοιπόρους τα αγαπημένα του πρόσωπα, αναμετριέται με το παρελθόν, φωτίζοντας μέσα από μυσταγωγία και αυτογνωσία τον δρόμο προς την κάθαρση.

Η παράσταση που θα παρουσιαστεί και στην Αθήνα, αποτελεί ένα φιλοσοφικό και καλλιτεχνικό γεγονός υψηλής αισθητικής, ενώ το βιβλίο αναδεικνύει τη σημασία της δραματουργικής εργασίας του Χουβαρδά στο σύγχρονο ελληνικό θέατρο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Οιδίπους

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 115 '

Ο Γιάννης Χουβαρδάς, τιμώντας τα 50 χρόνια δημιουργικής του πορείας στο θέατρο, παρουσιάζει μια ενιαία παράσταση που συνδυάζει τις τραγωδίες «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή. Η σκηνοθετική του προσέγγιση ξεκινά από το τέλος της ζωής του Οιδίποδα και προχωρά προς τα πίσω, αναδεικνύοντας την πορεία του ήρωα από την πτώση στην αναζήτηση της λύτρωσης. Η παράσταση, με σημαντικούς Έλληνες ηθοποιούς, επιδιώκει να αποδώσει αρμονικά την αίσθηση μιας ενιαίας ιστορίας, πιστής στο πνεύμα του Σοφοκλή, αναδεικνύοντας τα διαχρονικά ερωτήματα της ανθρώπινης ύπαρξης.

Ηρώδειο

Διονυσίου Αρεοπαγίτου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η καρδιά του θεάτρου χτυπάει στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης

Η Δημοτική Αγορά Κυψέλης μεταμορφώνεται σε έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνύπαρξης και δημιουργίας για μικρούς και μεγάλους, με επίκεντρο την τέχνη του θεάτρου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
23/09/2025

Στις κωμωδίες των Ρέππα-Παπαθανασίου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται

Λατρεύουμε τις κωμωδίες των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για το χιούμορ και τις ανατροπές τους. Με την επιστροφή των θρυλικών "Μπαμπάδων με ρούμι" και την πρεμιέρα της ολοκαίνουργιας παράστασης "Πρόσεχε ποιον σκοτώνεις", το δίδυμο συνεχίζει την παράδοση των μεγάλων θεατρικών επιτυχιών στην Αθήνα.

Ο ηθοποιός του Μπρόντγουεϊ Gene Gillette γίνεται ξανά Αρτώ, στο θέατρο Σημείο

Ο ηθοποιός έρχεται για δεύτερη φορά από τη Νέα Υόρκη αποκλειστικά για να ερμηνεύσει τον δυνατό θεατρικό μονόλογο "Αρτώ/Βαν Γκογκ" των Ιόλης Ανδρεάδη-Άρη Ασπρούλη.

"Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Θεάτρου": Τι ετοιμάζουν Δήμος Αθηναίων και Θέατρο Τέχνης;

Ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας και η καλλιτεχνική διευθύντρια του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, Μαριάννα Κάλμπαρη παρουσίασαν το πρόγραμμα "Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Θεάτρου", με στόχο τη σταδιακή καθιέρωση της Αθήνας ως διεθνούς κόμβου σύγχρονης θεατρικής δημιουργίας.

"Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.", "Άγριος σπόρος", "Το 5ο Βήμα": Τρία δυνατά έργα στο Μικρό Χορν

Σολωμού, Δεντάκης, Τοκάκης, Βαλάσης είναι κάποιοι από τους ηθοποιούς που θα συναντήσουμε στο Θέατρο Μικρό Χορν σε σύγχρονα έργα που εξερευνούν την καθημερινότητα, τις ανθρώπινες σχέσεις και τις κοινωνικές ανισότητες, με χιούμορ και ένταση.

Μια φούστα και μια αγέλη σείουν το Δίπυλον

Δύο παραστάσεις που άφησαν ισχυρό αποτύπωμα και λάτρεψε το νεανικό κοινό επιστρέφουν στο Δίπυλον. "Η μέρα της φούστας" της Ζωής Χατζηαντωνίου και "Τα σκυλιά" του Ανέστη Αζά συνεχίζουν να ξεγυμνώνουν την εποχή με θάρρος και τόλμη.

"Άσπρο Μαύρο": Καφετζόπουλος και Καλούτα σε μια υπαρξιακή μονομαχία

Ο Αντώνης Καφετζόπουλος, με τη διπλή ιδιότητα του σκηνοθέτη και ερμηνευτή, συναντά τον Ζερόμ Καλούτα σε μια ερμηνευτική συνθήκη υψηλής έντασης στο έργο "Άσπρο Μαύρο" του Κόρμαν ΜακΚάρθι στο Επί Κολωνώ.