Το Αγγέλων Βήμα δίνει φωνή στις "Ρεμπέτισσες Ψυχές"

Η Νένα Βενετσάνου, η Αμαλία Αυγουστάκη και η Υβόνη Σιέμου, με τη συμμετοχή του ερευνητή του ρεμπέτικου Παναγιώτη Κουνάδη, φωτίζουν τις γυναίκες του ρεμπέτικου στην παράσταση «Ρεμπέτισσες Ψυχές», που θα παρουσιαστεί στο Αγγέλων Βήμα.

Νένα Βενετσάνου

Μεσοπόλεμος, Αυστραλία — η μνήμη ταξιδεύει στο θέατρο Αγγέλων Βήμα, τον ζεστό και ανήσυχο χώρο της Μαργαρίτας Δαλαμάγκα-Καλογήρου, που συνεχίζει να μας καλεί σε μουσικοθεατρικές διαδρομές, όπου η ιστορία, το τραύμα και το συναίσθημα αποκτούν φωνή. Από τις 6 Δεκεμβρίου, κάθε Σάββατο, η σκηνή γεμίζει με "Ρεμπέτισσες Ψυχές" — γυναίκες του Μεσοπολέμου όπως η Αγγέλα Παπάζογλου, η Γεωργία Μηττάκη, η Ρόζα Εσκενάζυ, η Κίτσα Κορίνα, η Ρίτα Αμπαζή, η Μαρίκα Πολίτισσα — που τραγούδησαν τον έρωτα, την απώλεια, την ελευθερία, την αντίσταση.

Με την απαράμιλλη φωνή και το ήθος της σπουδαίας Νένας Βενετσάνου, τη φρεσκάδα της Αμαλίας Αυγουστάκη και τη μουσική εμπειρία της Υβόνης Σιέμου, η παράσταση μετατρέπεται σε φόρο τιμής στις θαρραλέες φωνές μιας άλλης εποχής. Ο Παναγιώτης Κουνάδης, βαθύς γνώστης του ρεμπέτικου, προσφέρει πολύτιμο ιστορικό και πολιτισμικό πλαίσιο, αποκαλύπτοντας τις πραγματικές γυναίκες πίσω από τα τραγούδια.

Ρεμπέτισσες Ψυχές_ Αγγέλων Βήμα

Η σκηνοθεσία της Μαργαρίτας Δαλαμάγκα-Καλογήρου δίνει πνοή στην παράσταση με γνώση και φροντίδα, ενώ η μεταγραφή για πιάνο ανήκει στην Υβόνη Σιέμου. Παράλληλα, το Αγγέλων Βήμα ετοιμάζει για τον επόμενο θεατρικό χειμώνα ένα τολμηρό αφιέρωμα στην Αυστραλία: με έξι έργα, που υπογράφουν πέντε βραβευμένοι και διεθνώς αναγνωρισμένοι Αυστραλοί θεατρικοί συγγραφείς. Μια νέα σκηνική πρόταση με θεατρικό παλμό και πρωτοτυπία, αφιερωμένη στην εμπειρία της ξενιτιάς, της ταυτότητας και της πολιτισμικής μνήμης. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Αγγέλων Βήμα

Σατωβριάνδου 36, Ομόνοια

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Χριστουγεννιάτικη προσφορά για τις έξι τελευταίες παραστάσεις του "Match"

Η Χριστουγεννιάτικη προσφορά για τις έξι τελευταίες παραστάσεις του "Match" είναι μια ιδανική ευκαιρία να ζήσουμε μια σύγχρονη, ανατρεπτική κωμωδία που μιλά για τον έρωτα, την τεχνολογία και τη δύναμη της ανθρώπινης σύνδεσης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
12/12/2025

"Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας": Η ιστορία μιας νεαρής που αγωνίζεται να αμφισβητήσει το άδικο

Η ελληνική θεατρική σκηνή υποδέχεται για πρώτη φορά το "Le Consentement" της Vanessa Springora. Με τίτλο "Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας" και σκηνοθεσία Ειρήνης Λαμπρινοπούλου, η παράσταση φωτίζει εξουσία, ευαλωτότητα και τα όρια της συναίνεσης μέσα από ζωντανή αφήγηση και μουσική.

Ποια είναι τα κορίτσια που έρχονται "Με δύναμη από την Κηφισιά" στον Σταθμό;

Ποιοι είναι οι τέσσερις γυναίκες πίσω από τις ιστορίες, τα πάθη και τα μυστικά της Κηφισιάς; Στο "Με δύναμη από την Κηφισιά" του Δημήτρη Κεχαΐδη, οι ηθοποιοί μοιράζονται πώς οι ρόλοι τους έγιναν προσωπική υπόθεση, ανακαλύπτοντας μέσα από τις ηρωίδες τις δικές τους αλήθειες και αδυναμίες.

Ακύλλας Καραζήσης: "Τα ‘Χρόνια’ της Ανί Ερνό λένε αυτά που δεν αρθρώνονται"

Με αφορμή το πρώτο ανέβασμα του εμβληματικού μυθιστορήματος "Τα χρόνια" της νομπελίστριας Ανί Ερνό, μιλήσαμε με τον Ακύλλα Καραζήση για τη θεατρική παράσταση στο θέατρο Θησείον, το "Όταν έκλαψε ο Νίτσε" και την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.

"Αι γυμνισταί": Η κωμωδία του Γιώργου Σίμωνα κυκλοφορεί σε βιβλίο

Το θεατρικό έργο "Αι γυμνισταί" του Γιώργου Σίμωνα συνεχίζει να παίζεται με επιτυχία στο θέατρο Rabbithole, ενώ παρουσιάζεται για πρώτη φορά και σε βιβλίο από τις εκδόσεις Βακχικόν.

Τελευταίες παραστάσεις για το "Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου"

Έργο που συνδυάζει την τραγωδία με το χιούμορ το "Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου", μιλά για την αγωνία της μνήμης και στην ακατανίκητη δύναμη της ύπαρξης. Θα παίζεται για λίγο ακόμα στον Πίσω Χώρο του Θεάτρου "Κάτω απ’ τη Γέφυρα".

"Ψ." – Το έργο που ανοίγει τις εσωτερικές ντουλάπες μας

Πλήρως ανανεωμένο, με νέα διανομή και σκηνοθετική ματιά, το "Ψ" της Άλκηστης Ηλιάδη πλάθει ανάγλυφα μια ιστορία για τα στόματα που (μας) κλείνουν και (μας) κλείνουμε και αναρωτιέται "Ως πότε;".