"Δον Ζουάν" & "Ο θάνατος του εμποράκου" | Καλοκαιρινή πρεμιέρα για 2 θεατρικές επιτυχίες

Οι δύο θεατρικές παραστάσεις που αγάπησε το κοινό συνεχίζουν σε περιοδεία για το καλοκαίρι του 2025.

Δον Ζουάν Ο θάνατος του εμποράκου


"Δον Ζουάν"

Διαβάστε Επίσης

Ο ηθοποιός Πάνος Βλάχος και η σκηνοθέτρια Λητώ Τριανταφυλλίδου μάς σύστησαν φέτος έναν σύγχρονο Δον Ζουάν σε μια παράσταση που επανεξετάζει τη θέση του άντρα στο σήμερα. Ανοίγεται βέβαια σε πλήθος θεμάτων, σατιρίζοντας και αποδομώντας την ελληνική οικογένεια, τα στερεότυπα γύρω  από τα δύο φύλα, τα κλισέ για την κάστα των καλλιτεχνών, τον εκφυλισμό των ΜΜΕ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μιλώντας παράλληλα για τον έρωτα και τις σχέσεις, το φεμινισμό και την πατριαρχία, την κουλτούρα του βιασμού κ.ά. Παίζουν επίσης οι Κώστας Φιλίππογλου, Παναγιώτης Κατσώλης, Ηλέκτρα Φραγκιαδάκη, Ειρήνη Μπούνταλη, Μελίνα Βαμπούλα
 

Δον Ζουαν


(Βράχων 7/7, Δημοτικό Θέατρο Βριλησσίων "Αλίκη Βουγιουκλάκη" 1/9, Βεάκειο 4/9, Ηλιούπολη 5-6/9, Κηποθέατρο Παπάγου 8-9/9)
 

"Ο θάνατος του εμποράκου" 

Διαβάστε Επίσης

'Έπειτα από μια δεύτερη πολύ επιτυχημένη σεζόν, η παράσταση του Γιώργου Νανούρη πάνω στο εμβληματικό έργο του 'Άρθουρ Μίλερ "Ο θάνατος του εμποράκου" για το αμερικανικό όνειρο, με πρωταγωνιστή τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη σε ένα ρόλο ζωής και τους 'Έφη Μουρίκη, Ρένο Ρώτα, Δημήτρη Γεροδήμο, Κατερίνα Μάντζιου, Γιώργο Κοσκορέλλο, Παναγιώτη Παπαδούλη, Σωκράτη Αγγελή, συνεχίζεται σε καλοκαιρινή περιοδεία. Ο σκηνοθέτης αφουγκράστηκε το βραβευμένο με Πούλιτζερ έργο και το ανέβασε με έναν δυναμικό ρυθμό που φώτισε τις αποχρώσεις του και μετέδωσε συναισθήματα υψηλής θερμοκρασίας στην πλατεία.
 

Ο θάνατος του εμποράκου Περιοδεία 2025
Κατερίνα Τσατσάνη©


(Ηλιούπολη 6/7, Κηποθέατρο Παπάγου 9/7, Βεάκειο 15/7, Πέτρας 16/7, Βράχων 21/7, Ευριπίδειο Θέατρο Ρεματιάς - Χαλάνδρι 23/7, Ευριπίδειο Θέατρο Σαλαμίνας 19/8, Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου 20/8, Αθλητικό & Πολιτιστικό Πάρκο Νέας Μάκρης 21/8, Δημοτικό Θέατρο Βριλησσίων "Αλίκη Βουγιουκλάκη" 29/8)
 


'Όλες οι θεατρικές παραστάσεις στον αναλυτικό οδηγό θεάτρου του "α"

 

Διαβάστε Επίσης


 

Διαβάστε Επίσης


 

Περισσότερες πληροφορίες

Ο θάνατος του εμποράκου

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Γραμμένο το 1949, το έργο αυτό θεωρείται το κορυφαίο του Άρθουρ Μίλερ. Πραγματεύεται τη ζωή του Γουίλι Λόμαν, ο οποίος είναι ένας πλανόδιος πωλητής, που ζει μπερδεμένος ανάμεσα στο παρόν και το παρελθόν. Ο Γουίλι αισθάνεται εγκλωβισμένος στις επιταγές του ᾱπατηλού αμερικανικού ονείρου, το οποίο υπόσχεται την επιτυχία. Το κυνήγι της επιβίωσης είναι για αυτόν δυσβάσταχτο, καθώς τον αναγκάζει να ζει και να προσπαθεί συνεχώς να εκπληρώνει τα πρότυπα τα οποία του επιτάσσει η άκρως καπιταλιστική κοινωνία της εποχής του. Η κατάσταση αυτή τον οδηγεί σταδιακά και με έναν παραληρηματικό τρόπο προς την πλήρη διάλυση ολόκληρης της ζωής του. Το έργο του Αμερικανού συγγραφέα ανεβαίνει σε μία ατμοσφαιρική παράσταση με δυναμικό ρυθμό που φωτίζει τις αποχρώσεις του και μεταδίδει συναισθήματα υψηλής θερμοκρασίας στην πλατεία. Το κορυφαίο έργο αναδείχθηκε μέσα από την επιτυχημένη παράσταση που έχουν παρακαλουθήσει πάνω από 150.000 θεατές.

Δον Ζουάν

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 110 '

Ανατρεπτική σκηνική προσέγγιση του «βλάσφημου» ήρωα που το όνομά του είναι συνώνυμο με την απόρριψη των παραδοσιακών αξιών και την αναζήτηση της προσωπικής ελευθερίας, που επανεξετάζει τη θέση του σύγχρονου άντρα. Στο έργο, ένας αποτυχημένος καλλιτέχνης, ο Δον Ζουάν, προσπαθώντας να ξεφύγει τις συνέπειες των πράξεων του, καταφεύγει στο μπαρ του πατέρα του. Εκεί, σε εκεί σε μια διαστρεβλωμένη απεικόνιση της κοινωνίας μας, ο Δον Ζουάν ανακαλύπτει ότι το πραγματικό του ταλέντο είναι να κερδίζει ακολούθους. Γοητεύει τους αποπροσανατολισμένους θαμώνες και σχηματίζει μια λατρεία γύρω από την προσωπικότητά του. Καθώς το μπαρ μετατρέπεται σε “Εκκλησία”, χώρος έκφρασης μιας New Age Cult (αίρεση), και οι ακόλουθοι του γίνονται όλο και πιο αφοσιωμένοι, τα όρια μεταξύ πίστης και χειραγώγησης γίνονται θολά. Σε αυτήν την ανανεωμένη εκδοχή του ήρωα, ο Δον Ζουάν γίνεται το απόλυτο σύμβολο της εποχής μας, κατέχοντας δύο κρίσιμα "ταλέντα": την απουσία ιδεολογίας και την αμετροεπή φιλοδοξία. Αποδεσμευμένος από κάθε ηθικό φραγμό, ο Δον Ζουάν επιδίδεται σε ένα εμπόριο ελπίδας, προσφέροντας τον εύκολο δρόμο προς την ευτυχία σε κάθε ακόλουθό του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Νέα ημερομηνία πρεμιέρας για το "Cleansed" του Δημήτρη Καραντζά

Το τολμηρό έργο του 20ού αιώνα παρουσιάζει ο Δημήτρης Καραντζάς από 4/12 με ιδανικό θίασο: Χρήστος Λούλης, Μαίρη Μηνά, Δημήτρης Καπουράνης, Νατάσα Εξηνταβελώνη, Γιώργος Ζυγούρης, Νικολάκης Ζεγκίνογλου, Θανάσης Ραφτόπουλος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
25/11/2025

Σύγχρονη ανάγνωση της "Ημερης του Ντοστογιέφσκι" από τον Γιάννη Νταλιάνη

Η "Ήμερη – Η Ανατομία μιας Πτώσης" του Γιάννη Νταλιάνη αναδεικνύει, με σεβασμό στο σκοτεινό σύμπαν του Ντοστογιέφσκι, την κωμικοτραγική μοναξιά των ηρώων και τη διαχρονική ανθρώπινη ανάγκη για ουσιαστική συνύπαρξη.

Οι "Δανειστές" του Στρίντμπεργκ στο Θέατρο 2510

Ένα έργο-σπουδή στον έγγαμο βίο, στη φθορά και στα αδιέξοδα της συμβίωσης που οδηγούν τους ήρωες προς την αναπόφευκτη εξόντωσή τους.

"Ο Πουπουλένιος" σε 20 τελευταίες παραστάσεις

Last call για την παράσταση "Ο πουπουλένιος" με τους Νίκο Πουρσανίδη, Αργύρη Αγγέλου, Γεράσιμο Σκαφίδα, Δημήτρη Πιατά στο Σύγχρονο Θέατρο.

"Πόσο χρόνο έχω;" ρωτάει ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος

Γνωστός και ως η φωνή του τηλεοπτικού Shopping Star, ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος συνεχίζει ακάθεκτος με νέες παραστάσεις του stand up comedy σόλο "Πόσο χρόνο έχω;".

Το "Kontakthof" της Πίνα Μπάους ξαναζωντανεύει στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Η αγάπη της Ελλάδας για την Πίνα Μπάους συναντά μια ιστορική στιγμή: το Εθνικό Θέατρο συνεργάζεται με το Pina Bausch Foundation για την αναβίωση του εμβληματικού "Kontakthof" και εγκαινιάζει έναν νέο δίαυλο διεθνούς καλλιτεχνικής ανταλλαγής.

18 ρόλοι. 1 ηθοποιός: Η Σοφία Καζαντζιάν για την ερμηνευτική πρόκληση της "Κατσαρίδας Κ."

Ως guest editor, η Σοφία Καζαντζιάν μάς εισάγει στον ανατρεπτικό κόσμο της "Κατσαρίδας Κ.", φωτίζοντας ένα ταξίδι ατέλειας, μεταμόρφωσης και ανθρώπινης αλήθειας εμπνευσμένη από το έργο του Κάφκα.