
"Δον Ζουάν"
Ο ηθοποιός Πάνος Βλάχος και η σκηνοθέτρια Λητώ Τριανταφυλλίδου μάς σύστησαν φέτος έναν σύγχρονο Δον Ζουάν σε μια παράσταση που επανεξετάζει τη θέση του άντρα στο σήμερα. Ανοίγεται βέβαια σε πλήθος θεμάτων, σατιρίζοντας και αποδομώντας την ελληνική οικογένεια, τα στερεότυπα γύρω από τα δύο φύλα, τα κλισέ για την κάστα των καλλιτεχνών, τον εκφυλισμό των ΜΜΕ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μιλώντας παράλληλα για τον έρωτα και τις σχέσεις, το φεμινισμό και την πατριαρχία, την κουλτούρα του βιασμού κ.ά. Παίζουν επίσης οι Κώστας Φιλίππογλου, Παναγιώτης Κατσώλης, Ηλέκτρα Φραγκιαδάκη, Ειρήνη Μπούνταλη, Μελίνα Βαμπούλα.

(Βράχων 7/7, Δημοτικό Θέατρο Βριλησσίων "Αλίκη Βουγιουκλάκη" 1/9, Βεάκειο 4/9, Ηλιούπολη 5-6/9, Κηποθέατρο Παπάγου 8-9/9)
"Ο θάνατος του εμποράκου"
'Έπειτα από μια δεύτερη πολύ επιτυχημένη σεζόν, η παράσταση του Γιώργου Νανούρη πάνω στο εμβληματικό έργο του 'Άρθουρ Μίλερ "Ο θάνατος του εμποράκου" για το αμερικανικό όνειρο, με πρωταγωνιστή τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη σε ένα ρόλο ζωής και τους 'Έφη Μουρίκη, Ρένο Ρώτα, Δημήτρη Γεροδήμο, Κατερίνα Μάντζιου, Γιώργο Κοσκορέλλο, Παναγιώτη Παπαδούλη, Σωκράτη Αγγελή, συνεχίζεται σε καλοκαιρινή περιοδεία. Ο σκηνοθέτης αφουγκράστηκε το βραβευμένο με Πούλιτζερ έργο και το ανέβασε με έναν δυναμικό ρυθμό που φώτισε τις αποχρώσεις του και μετέδωσε συναισθήματα υψηλής θερμοκρασίας στην πλατεία.

(Ηλιούπολη 6/7, Κηποθέατρο Παπάγου 9/7, Βεάκειο 15/7, Πέτρας 16/7, Βράχων 21/7, Ευριπίδειο Θέατρο Ρεματιάς - Χαλάνδρι 23/7, Ευριπίδειο Θέατρο Σαλαμίνας 19/8, Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου 20/8, Αθλητικό & Πολιτιστικό Πάρκο Νέας Μάκρης 21/8, Δημοτικό Θέατρο Βριλησσίων "Αλίκη Βουγιουκλάκη" 29/8)
'Όλες οι θεατρικές παραστάσεις στον αναλυτικό οδηγό θεάτρου του "α"
Περισσότερες πληροφορίες
Ο θάνατος του εμποράκου
Γραμμένο το 1949, το έργο αυτό θεωρείται το κορυφαίο του Άρθουρ Μίλερ. Πραγματεύεται τη ζωή του Γουίλι Λόμαν, ο οποίος είναι ένας πλανόδιος πωλητής, που ζει μπερδεμένος ανάμεσα στο παρόν και το παρελθόν. Ο Γουίλι αισθάνεται εγκλωβισμένος στις επιταγές του ᾱπατηλού αμερικανικού ονείρου, το οποίο υπόσχεται την επιτυχία. Το κυνήγι της επιβίωσης είναι για αυτόν δυσβάσταχτο, καθώς τον αναγκάζει να ζει και να προσπαθεί συνεχώς να εκπληρώνει τα πρότυπα τα οποία του επιτάσσει η άκρως καπιταλιστική κοινωνία της εποχής του. Η κατάσταση αυτή τον οδηγεί σταδιακά και με έναν παραληρηματικό τρόπο προς την πλήρη διάλυση ολόκληρης της ζωής του. Το έργο του Αμερικανού συγγραφέα ανεβαίνει σε μία ατμοσφαιρική παράσταση με δυναμικό ρυθμό που φωτίζει τις αποχρώσεις του και μεταδίδει συναισθήματα υψηλής θερμοκρασίας στην πλατεία. Το κορυφαίο έργο αναδείχθηκε μέσα από την επιτυχημένη παράσταση που έχουν παρακαλουθήσει πάνω από 150.000 θεατές.
Δον Ζουάν
Ανατρεπτική σκηνική προσέγγιση του «βλάσφημου» ήρωα που το όνομά του είναι συνώνυμο με την απόρριψη των παραδοσιακών αξιών και την αναζήτηση της προσωπικής ελευθερίας, που επανεξετάζει τη θέση του σύγχρονου άντρα. Στο έργο, ένας αποτυχημένος καλλιτέχνης, ο Δον Ζουάν, προσπαθώντας να ξεφύγει τις συνέπειες των πράξεων του, καταφεύγει στο μπαρ του πατέρα του. Εκεί, σε εκεί σε μια διαστρεβλωμένη απεικόνιση της κοινωνίας μας, ο Δον Ζουάν ανακαλύπτει ότι το πραγματικό του ταλέντο είναι να κερδίζει ακολούθους. Γοητεύει τους αποπροσανατολισμένους θαμώνες και σχηματίζει μια λατρεία γύρω από την προσωπικότητά του. Καθώς το μπαρ μετατρέπεται σε “Εκκλησία”, χώρος έκφρασης μιας New Age Cult (αίρεση), και οι ακόλουθοι του γίνονται όλο και πιο αφοσιωμένοι, τα όρια μεταξύ πίστης και χειραγώγησης γίνονται θολά. Σε αυτήν την ανανεωμένη εκδοχή του ήρωα, ο Δον Ζουάν γίνεται το απόλυτο σύμβολο της εποχής μας, κατέχοντας δύο κρίσιμα "ταλέντα": την απουσία ιδεολογίας και την αμετροεπή φιλοδοξία. Αποδεσμευμένος από κάθε ηθικό φραγμό, ο Δον Ζουάν επιδίδεται σε ένα εμπόριο ελπίδας, προσφέροντας τον εύκολο δρόμο προς την ευτυχία σε κάθε ακόλουθό του.