
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί το αριστούργημα του Σάμιουελ Μπέκετ, "Περιμένοντας τον Γκοντό”, ένα από τα πιο γνωστά έργα του θεάτρου του παραλόγου, επιλέγοντας να ακολουθήσει πιστά τις σκηνικές οδηγίες του συγγραφέα. Έτσι, αναδεικνύει το τραγικωμικό του σύμπαν μέσα από μία ανάγνωση ακριβείας που ακουμπά όσο ποτέ στις μέρες μας. Καθώς οι θετικές εντυπώσεις κοινού και κριτικών αυξάνονται, το πρόγραμμα των παραστάσεων τροποποιείται, με επιπλέον παραστάσεις για τις ημέρες των Χριστουγέννων. Η παράσταση χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη εικαστικότητα, αναδεικνύοντας την αισθητική του θεάτρου του παραλόγου και οι ηθοποιοί Πάνος Παπαδόπουλος, Τάσος Ροδοβίτης, Γιάννης Σαμψαλάκης, Γιάννης Βαρβαρέσος, Πέτρος Δημοτάκης είναι ιδανικοι για τους ρόλους που ερμηνεύουν.
Η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από δύο χαρακτήρες, τον Βλαδίμηρο (Didi) και τον Εστραγκόν (Gogo), που περιμένουν σε έναν έρημο δρόμο, κάτω από ένα δέντρο, την άφιξη ενός μυστηριώδους προσώπου, του Γκοντό. Καθώς περιμένουν, οι δύο ήρωες περνούν τον χρόνο τους μιλώντας, φιλονικώντας, αναπολώντας το παρελθόν και επιχειρώντας διάφορες ανούσιες δραστηριότητες. Παρά την αναμονή τους, ο Γκοντό δεν εμφανίζεται ποτέ, ενώ το μόνο μήνυμα που λαμβάνουν από έναν αγγελιοφόρο είναι ότι "ο Γκοντό θα έρθει αύριο". Στη διάρκεια του έργου, οι Βλαδίμηρος και Εστραγκόν συναντούν δύο άλλους χαρακτήρες: τον Πότζο, έναν αυταρχικό αφέντη, και τον Λάκι, τον σκλάβο του, οι οποίοι προσφέρουν μια έντονη, αλλόκοτη δυναμική στο έργο.

Η μετάφραση είναι της Αλεξάνδρας Παπαθανασοπούλου, η δραματουργία της Δηώ Καγγελάρη, τα σκηνικά- κοστούμια- video teaser του Βασίλη Παπατσαρούχα. Σύμβουλος προσωδίας είναι ο Κορνήλιος Σελαμσής. Τους φωτισμούς σχεδίασε ο Νίκος Βλασόπουλος και την επιμέλεια κίνησης έκανε ο Χρήστος Στρινόπουλος.
Εορταστικό πρόγραμμα παραστάσεων: Τετάρτη 25/12, 9 μ.μ. Πέμπτη 26/12, Παρασκευή 27/12, Σάββατο 28/12, 9 μ.μ. Κυριακή 29/12, 7 μ.μ. Τετάρτη 1/1, Πέμπτη 2/1, Παρασκευή 3/1, Σάββατο 4/1, 9 μ.μ. Κυριακή 5/1, 7 μ.μ.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Περιμένοντας τον Γκοντό
Σε μια ιδιαίτερης εικαστικότητας παράσταση που αναδεικνύει την κωμικοτραγική πλευρά του ανεβαίνει το έργο-ορόσημο -ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά του θεάτρου του παραλόγου- για έναν «σωτήρα» που δεν έρχεται ποτέ και για την προσπάθεια του ανθρώπου να εξηγήσει την ίδια του την ύπαρξη. Η νέα αυτή ερμηνευτική προσέγγιση είναι ανοιχτή ακόμα και σε εφήβους. Η παράσταση, επιλέγοντας να ακολουθήσει πιστά τις σκηνικές οδηγίες του συγγραφέα και ερμηνεύοντάς το σαν μία παρτιτούρα ακριβείας, αναδεικνύει ότι το έργο παραμένει σύγχρονο όχι μόνο για τη φιλοσοφική του βαρύτητα, αλλά και για τον ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο ισορροπεί ανάμεσα στο τραγικό και το κωμικό, όντας ταυτόχρονα υπαρξιακά βαθύ και ανάλαφρα διασκεδαστικό.