Κέιτ Μπλάνσετ: Πρωταγωνιστεί στον "Γλάρο" του Τσέχωφ στο Λονδίνο

Η καταξιωμένη ηθοποιός επιστρέφει στο θέατρο μετά από έξι χρόνια για να πρωταγωνιστήσει στο έργο του Άντον Τσέχωφ "Ο γλάρος" στο Μπάρμπικαν του Λονδίνου το οποίο θα ανέβει το Φεβρουάριο του 2025.

Κέιτ Μπλάνσετ

Σε έναν από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους θα δούμε την Κέιτ Μπλάνσετ στη θεατρική παράσταση "Ο γλάρος" του Άντον Τσέχωφ, η οποία θα ανέβει το Φεβρουάριο του 2025 στο Μπάρμπικαν του Λονδίνο. Ο συγκεκριμένος ρόλος θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Κέιτ στο θεατρικό σανίδι μιας που η τελευταία παράσταση στη οποία συμμετείχε ήταν πριν τη περίοδο της πανδημίας, το 2019, στο θεατρικό έργο "When we have sufficiently tortured each other" στο National Theatre. 

Η Κέιτ Μπλάνσετ θα έχει ως συμπρωταγωνιστή τον Τομ Μπερκ στο ρόλο του Τριγκόριν ενώ η ίδια θα υποδηθεί τον ρόλο της Αρκάντινα. Οι δύο ηθοποιοί ολοκλήρωσαν πρόσφατα τη συνέργασια τους για τα γυρίσματα της ταινίας του Στίβεν Σόντερμπεργκ, το Black Bag. Τώρα θα ξανασυνεργαστούν στο έργο του Τσέχωφ του οποίου τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Τόμας Οστερμάιερ και θα παίζεται στο σύνολο για έξι εβδομάδες

Λίγα λόγια για τον ρόλο της Αρκάντινα

Η Αρκάντινα είναι μία από τις τέσσερις κεντρικές πρωταγωνίστριες του "Γλάρου". Είναι μια μεσήλικη γυναίκα, μέλος της αριστοκρατίας της Ρωσίας, αν και ο πρώτος της γάμος ήταν με έναν άνδρα που καταγόταν από το Κίεβο, γεγονός που υποδηλώνει χαμηλότερη θέση από τη δική της. Αυτός ήταν ο πατέρας του γιου της Τρέπλιεφ. Οι απόψεις της είναι υποκριτικές και εγωκεντρικές. Η Αρκάντινα είναι μια επιτυχημένη ηθοποιός του θεάτρου και ερωμένη ενός διάσημου συγγραφέα, του Τριγκόριν. Αυτό την κατατάσσει στην άλλη αριστοκρατία της Ρωσίας, αυτή της διανόησης και της καλλιτεχνικής ελίτ.

Σε αυτή την ελίτ των καλλιτεχνών και των διανοουμένων, ο γιος της, ο Τρέπλιεφ, πρέπει να αποδείξει την αξία του. Η Αρκάντινα δεν κάνει τίποτα για να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση του γιου της ή την αίσθηση ότι ανήκει στον κύκλο της. Δεν θέλει ο γιος της να πάρει τα φώτα της δημοσιότητας από πάνω της. Η Αρκάντινα περιμένει από τους άλλους να την ακούνε να καυχιέται συνεχώς για τα επιτεύγματά της, αλλά δεν νιώθει ότι οφείλει να ανταποδώσει τις κολακείες. Η υποκρισία της Αρκάντινα την κάνει έναν συμπαθή, προβληματικό χαρακτήρα, επειδή τα σφάλματά της είναι ακραία και αντιφατικά. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
05/09/2025

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.

Εξτρά μέρα για το "Τέλος του παιχνιδιού" με τους Μάκη Παπαδημητρίου-Γιώργο Χρυσοστόμου

Λόγω ζήτησης, προστέθηκε επιπλέον ημέρα παραστάσεων για το έργο του Μπέκετ που έρχεται στο θέατρο Ιλίσια.

Οιδίποδας Τύραννος

Η Σοφία Αντωνίου σκηνοθετεί τη γνωστή τραγωδία του Σοφοκλή, αναθέτοντας την ερμηνεία της στον -εξαιρετικό- Χάρη Χαραλάμπους-Καζέπη και καταλήγει σε ένα πυκνό, επιδραστικό θέαμα που επαναπροσδιορίζει τη σχέση του θεατή με το παραστασιακό γεγονός. | Powered by Uber