Κέιτ Μπλάνσετ: Πρωταγωνιστεί στον "Γλάρο" του Τσέχωφ στο Λονδίνο

Η καταξιωμένη ηθοποιός επιστρέφει στο θέατρο μετά από έξι χρόνια για να πρωταγωνιστήσει στο έργο του Άντον Τσέχωφ "Ο γλάρος" στο Μπάρμπικαν του Λονδίνου το οποίο θα ανέβει το Φεβρουάριο του 2025.

Κέιτ Μπλάνσετ

Σε έναν από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους θα δούμε την Κέιτ Μπλάνσετ στη θεατρική παράσταση "Ο γλάρος" του Άντον Τσέχωφ, η οποία θα ανέβει το Φεβρουάριο του 2025 στο Μπάρμπικαν του Λονδίνο. Ο συγκεκριμένος ρόλος θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Κέιτ στο θεατρικό σανίδι μιας που η τελευταία παράσταση στη οποία συμμετείχε ήταν πριν τη περίοδο της πανδημίας, το 2019, στο θεατρικό έργο "When we have sufficiently tortured each other" στο National Theatre. 

Η Κέιτ Μπλάνσετ θα έχει ως συμπρωταγωνιστή τον Τομ Μπερκ στο ρόλο του Τριγκόριν ενώ η ίδια θα υποδηθεί τον ρόλο της Αρκάντινα. Οι δύο ηθοποιοί ολοκλήρωσαν πρόσφατα τη συνέργασια τους για τα γυρίσματα της ταινίας του Στίβεν Σόντερμπεργκ, το Black Bag. Τώρα θα ξανασυνεργαστούν στο έργο του Τσέχωφ του οποίου τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Τόμας Οστερμάιερ και θα παίζεται στο σύνολο για έξι εβδομάδες

Λίγα λόγια για τον ρόλο της Αρκάντινα

Η Αρκάντινα είναι μία από τις τέσσερις κεντρικές πρωταγωνίστριες του "Γλάρου". Είναι μια μεσήλικη γυναίκα, μέλος της αριστοκρατίας της Ρωσίας, αν και ο πρώτος της γάμος ήταν με έναν άνδρα που καταγόταν από το Κίεβο, γεγονός που υποδηλώνει χαμηλότερη θέση από τη δική της. Αυτός ήταν ο πατέρας του γιου της Τρέπλιεφ. Οι απόψεις της είναι υποκριτικές και εγωκεντρικές. Η Αρκάντινα είναι μια επιτυχημένη ηθοποιός του θεάτρου και ερωμένη ενός διάσημου συγγραφέα, του Τριγκόριν. Αυτό την κατατάσσει στην άλλη αριστοκρατία της Ρωσίας, αυτή της διανόησης και της καλλιτεχνικής ελίτ.

Σε αυτή την ελίτ των καλλιτεχνών και των διανοουμένων, ο γιος της, ο Τρέπλιεφ, πρέπει να αποδείξει την αξία του. Η Αρκάντινα δεν κάνει τίποτα για να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση του γιου της ή την αίσθηση ότι ανήκει στον κύκλο της. Δεν θέλει ο γιος της να πάρει τα φώτα της δημοσιότητας από πάνω της. Η Αρκάντινα περιμένει από τους άλλους να την ακούνε να καυχιέται συνεχώς για τα επιτεύγματά της, αλλά δεν νιώθει ότι οφείλει να ανταποδώσει τις κολακείες. Η υποκρισία της Αρκάντινα την κάνει έναν συμπαθή, προβληματικό χαρακτήρα, επειδή τα σφάλματά της είναι ακραία και αντιφατικά. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Το μεγάλο μας τσίρκο": Το ιστορικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη ξανά στα φώτα της σκηνής

Ο Πέτρος Ζούλιας σκηνοθετεί το έργο-σταθμός της θεατρικής και πολιτικής ιστορίας μας, σε μια μουσικοθεατρική υπερπαραγωγή, με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη και τον Δημήτρη Γκοτσόπουλο επικεφαλής του πολυμελούς θιάσου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
05/12/2025

Τιμητική βράβευση στον σκηνοθέτη και συγγραφέα Μπάμπη Πλαϊτάκη από τον οργανισμό Heritage & Museums

Προβολή της θεατρικής του παράστασης "Δείπνο με τον Μεγαλέξανδρο".

Η "Φόνισσα" σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή

Η "Φόνισσα" εμπνέει τη νεοσύστατη Ομάδα "Φάος", που υπό τη σκηνοθεσία του Θοδωρή Αμπαζή μετατρέπει τον παπαδιαμαντικό λόγο σε μουσικοθεατρική παράσταση, φωτίζοντας εκ νέου τη σκοτεινή δύναμη του εμβληματικού έργου.

Το θέατρο "Τζένη Καρέζη" υποστηρίζει την απεργία των ηθοποιών

'Το θέατρο χωρίς τους ανθρώπους του, δεν μπορεί να υπάρξει': Σε ακύρωση παραστάσεων προχωράει το θέατρο "Τζένη Καρέζη", δείχνοντας την υποστήριξή του στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών.

Τι ισχύει με την απεργία που ανακοίνωσε το Σ.Ε.Η.

Διαβάστε την ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος που στηρίζει τα αιτήματα του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.

Έξι παραστάσεις σηκώνουν ξανά αυλαία (4-10/12)

Επιστρέφουν στις σκηνές από 4 έως 10 Δεκεμβρίου κι αξίζουν οι έξι θεατρικές επαναλήψεις που ακολουθούν.

"Αγωνία Ιερή": Σπουδή πάνω στο έργο και τη ζωή της Εύας Palmer Σικελιανού

Μια τελετουργική παράσταση για τη ζωή και το όραμα της Εύας Palmer Σικελιανού. Η γυναίκα που ύφανε τον μύθο με το παρόν, αντιστάθηκε σε καθεστώτα και ανέστησε το αρχαίο δράμα επιστρέφει στη σκηνή μέσα από μια πολιτική, ποιητική σπουδή με πρωταγωνίστρια την Ελένη Νιωτάκη.