Κίτσου-Μουρατίδης συναντιούνται στη "Μήδεια"

Η Κύπρια σκηνοθέτρια Λέα Μαλένη στελεχώνει την ομάδα της και προετοιμάζεται για την καλοκαιρινή περιοδεία της "Μήδειας" του Ευριπίδη με πρωταγωνιστές τη Μαρία Κίτσου και τον Φάνη Μουρατίδη.

Μήδεια με Κίτσου και Μουρατίδη

Στη Λένα Μαλένη εμπιστεύονται οι Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη τη σκηνοθεσία της καλοκαιρινής τους παραγωγής, της "Μήδειας" του Ευριπίδη που θα περιοδεύσει. Κυπριακής καταγωγής η Μαλένη, συμμετείχε σε διάφορες επαγγελματικές παραστάσεις πριν τελειώσει ακόμα το σχολείο και τελειώνοντας, ήταν δεδομένη η απόφαση ν' ακολουθήσει αυτόν το δρόμο. Έχει τιμηθεί με το Βραβείο Υποκριτικής ΘΟΚ-Μελίνα Μερκούρη, δίδαξε Υποκριτική στην Ανώτερη Δραματική Σχολή "Βλαδίμηρος Καυκαρίδης" και στη Σχολή Υποκριτικής του Intercollege. Παράλληλα υπήρξε καθοδηγήτρια συγγραφέων στο πρόγραμμα Δημιουργικής Θεατρικής Γραφής PLAY (2012-2018) και εμψυχώτρια θεάτρου. Το 2020, δημιούργησε την άτυπη πλατφόρμα "Artists of Cyprus" και με την η συνεργασία άλλων οργανωμένων φορέων διεκδίκησαν, μεταξύ άλλων, την οικονομική στήριξη των καλλιτεχνών και των Πολιτιστικών Φορέων, την κατοχύρωση της Ιδιότητας του Καλλιτέχνη και τη δημιουργία ειδικού σχεδίου κοινωνικής πρόνοιας, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη φύση της εργασίας των επαγγελμάτων των Τεχνών. Έχει σκηνοθετήσει στο ΘΟΚ και σε ελεύθερες σκηνές της Κύπρου, ενώ στην Αθήνα έχουμε δει δείγμα σκηνοθετικής δουλειά της στις ερευνητικές "Δέκα εντολές- Ου φονεύσεις" με τους Π. Λάρκου, Σ. Θεοφάνους, Λ. Αγγελίδου, Ηλ. Κουνέλας, Λ. Παπαληγούρα, Σ. Τσακομίδη και στο "Ορλάντο" της Βιρτζίνια Γουλ με πρωταγωνίστρια την Ελλαδίτισα Στ. Φυρογένη ( η Χάϊδω στη "Γη της ελιάς").

Αυτό το καλοκαίρι αναλαμβάνει να σκηνοθετήσει τη Μαρία Κίτσου (Μήδεια) και τον Φάνη Μουρατίδη (Ιάσων) στην τραγωδία "Μήδεια" του Ευριπίδη. Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα στο Κατράκειο της Νίκαιας, στις 8 Ιουλίου. Το υπόλοιπο καστ δεν έχει ανακοινωθεί και αδημονούμε για την επιλογή των υπολοίπων συντελεστών στη " Μήδεια" που αναδείχτηκε από τον Ευριπίδη σε διαχρονικό σύμβολο της αιώνιας μάχης ανάμεσα στα δύο φύλα. Μια τραγωδία πάθους, ένα εναλλασσόμενο παιχνίδι ισορροπίας μεταξύ ζωής και θανάτου, με άξονα και επίκεντρο τον έρωτα. Μια τραγική ιστορία που έμεινε διαχρονική στους αιώνες.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Taniko"- κρασί στο χέρι, αγγλικοί υπέρτιτλοι στη σκηνή

Το "Taniko" δίνει τις τελευταίες παραστάσεις του με εκλεκτό κρασί και αγγλικούς υπέρτιτλους, προσκαλώντας το κοινό σε μια ιδιαίτερη πρόταση στο Studio Μαυρομιχάλη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2025

Σε αυτό το τεύχος έχεις όλη τη θεατρική σεζόν στα χέρια σου

Πιστή στο ραντεβού της με το θεατρόφιλο κοινό, η αγαπημένη σας ετήσια έκδοση "Θέατρο" κυκλοφορεί σήμερα, Πέμπτη 20/11, δωρεάν μαζί με το "αθηνόραμα"!

"Φαέθων" του Δημητριάδη: Η οικογένεια ως πεδίο μάχης

Εμπνευσμένος από τον αρχαίο μύθο του Φαέθοντα, ο τίτλος του έργου του Δημήτρη Δημητριάδη παραπέμπει στην επικίνδυνη πορεία από το σκοτάδι προς την αναλαμπή. Το έργο που μετατρέπει την οικογενειακή βία σε κοσμική σύγκρουση ανάμεσα στο Φως και στο Σκοτάδι ανεβαίνει από τη Χρύσα Καψούλη.

Στην πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ: Όταν η αλήθεια αρχίζει να γεμίζει το χώρο

Η πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση μάς έδειξε πώς μια ευφυής μεταγραφή μπορεί να ανανεώσει το αρχαίο δράμα και να το μεταφέρει στο σήμερα με οξυδέρκεια. Το έργο χτίζεται αθόρυβα, η αλήθεια κατακλύζει τη σκηνή σαν αναπόφευκτη αποκάλυψη, κι εσύ δεν μπορείς να μη σκέφτεσαι τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.

"Interview": Η ομάδα Εμείς μοιράζεται αναμνήσεις από την πολυταξιδεμένη παράσταση

Οι ερμηνευτές και συντελεστές της μαύρης κωμωδίας "Interview" που καυτηριάζει την εργασιακή πραγματικότητα, αφηγούνται ιστορίες της πολυταξιδεμένης παράστασης, με αφορμή την επιστροφή της στο θέατρο Olvio.

Εχθρός του λαού

Η παράσταση του Γερμανού σκηνοθέτη ενεργοποιεί τον Ίψεν ως φορέα ζωντανού δημόσιου διαλόγου, με μια παράσταση-φόρουμ που εξετάζει τη σύγκρουση ηθικής και κέρδους στη σύγχρονη πραγματικότητα. | Powered by Uber

Στην εξοχή

Με μια φαινομενικά απλή υπόθεση, το έργο του Βρετανού συγγραφέα διατυπώνει υπαινικτικές αλήθειες για τη μοναξιά, τη βία και την εξουσία των σχέσεων, και η Αικατερίνη Παπαγεωργίου φέρνει στην επιφάνεια τη δυναμική του, παρά την αμφιλεγόμενη κινησιολογική επιλογή της σκηνοθεσίας. | Powered by Uber