Ο Γιάννης Λιγνάδης εκτός Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν

Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Θεάτρου Τέχνης Μαριάννα Κάλμπαρη απαντά στην επιστολή του Γιάννη Λιγνάδη που αυτόματα τον έθεσε εκτός του καθηγητικού προσωπικού της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου.

Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Το τριήμερο εθνικό πένθος που κηρύχθηκε μετά την τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη της Λάρισας δεν σταμάτησε τον πρώην πια καθηγητή στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, Γιάννη Λιγνάδη, από το να απαντήσει σχετικά με την παραίτηση της Μάνιας Παπαδημητρίου και του Κωστή Καπελώνη μετά το αίτημα απομάκρυνσης του ίδιου από τους σπουδαστές τον περασμένο Αύγουστο και την άρνησή τους να μπουν στην αίθουσα και να κάνουν μάθημα μαζί του (λόγω δηλώσεων που έκανε σε σχέση με τη δίκη του αδελφού του), γεγονός που πριν μερικές μέρες προκάλεσε και την ανησυχία του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών. Πιο συγκεκριμένα, με επιστολή του που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα "Καθημερινή" την 1η Μαρτίου και η οποία τον έθεσε αυτόματα εκτός του καθηγητικού προσωπικού της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης, ο Γιάννης Λιγνάδης κάνει λόγο για μεθοδευμένες παραιτήσεις προκειμένου να διαλυθεί το διοικητικό συμβούλιο της Σχολής, με απώτερο σκοπό την "αποκαθήλωση" της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Θεάτρου Τέχνης Μαριάννας Κάλμπαρη: "Για την επίτευξη του δολίου σχεδίου διάλυσης του Θεάτρου Τέχνης και της Σχολής του, απαραίτητος μοχλός ήταν η υπόθεσή μου (τακτική δαιμονοποίησης) και η μόχλευση των φοιτητών, μέχρι του σημείου της παρούσας μπαχαλοποίησης της Σχολής".

Η απάντηση της Μαριάννας Κάλμπαρη στην επιστολή του Γιάννη Λιγνάδη

"Νιώθω πως είναι σχεδόν ανάρμοστο, ενώ όλη η χώρα πενθεί τα θύματα του αδιανόητου δυστυχήματος στα Τέμπη, εμείς να μιλάμε για τέτοια ζητήματα. Πρέπει όμως να πάρω άμεσα θέση σε σχέση με την επιστολή του κυρίου Γιάννη Λιγνάδη που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα "Καθημερινή" την 1η Μαρτίου. Θεωρώ αυτονόητο ότι δεν συμμερίζομαι τις θέσεις του. Θεωρώ επίσης αυτονόητο ότι μετά από αυτή την επιστολή, ο κύριος Γιάννης Λιγνάδης δεν μπορεί να συνεχίσει να εργάζεται στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης. Μοναδική μου μέριμνα είναι να προστατεύω και να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το Θέατρο Τέχνης και όλους/ες τους συνεργάτες/ιδες και εργαζομένους/ενες του. Κατά τα άλλα, αυτή τη στιγμή η σκέψη μου, όπως η σκέψη όλων, είναι μόνο στο τραγικό γεγονός".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
05/09/2025

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.

Εξτρά μέρα για το "Τέλος του παιχνιδιού" με τους Μάκη Παπαδημητρίου-Γιώργο Χρυσοστόμου

Λόγω ζήτησης, προστέθηκε επιπλέον ημέρα παραστάσεων για το έργο του Μπέκετ που έρχεται στο θέατρο Ιλίσια.

Οιδίποδας Τύραννος

Η Σοφία Αντωνίου σκηνοθετεί τη γνωστή τραγωδία του Σοφοκλή, αναθέτοντας την ερμηνεία της στον -εξαιρετικό- Χάρη Χαραλάμπους-Καζέπη και καταλήγει σε ένα πυκνό, επιδραστικό θέαμα που επαναπροσδιορίζει τη σχέση του θεατή με το παραστασιακό γεγονός. | Powered by Uber