Η απάντηση του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου στην επιστολή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος για το Ηρώδειο

Η ανακοίνωση του Ελληνικού Φεστιβάλ μετά την αποκόλληση μέρους του συστήματος ανάρτησης των φωτιστικών προβολέων.

Ηρώδειο

Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου δημοσίευσε μια ανακοίνωση ως απάντηση στη σημερινή επιστολή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος σχετικά με την αποκόλληση μέρους του συστήματος ανάρτησης των φωτιστικών προβολέων στον χώρο του Ηρωδείου

Όπως σημειώνει στο δελτίο τύπου που κοινοποίησε:
Η Ελληνικό Φεστιβάλ ΑΕ ανακοινώνει ότι σήμερα στις 00.30 της 21ης Ιουλίου 2022, αποκολλήθηκε μέρος του συστήματος ανάρτησης των φωτιστικών σωμάτων στην τελευταία δεξιά καμάρα της πλάτης του Ωδείου Ηρώδου Αττικού, χωρίς ωστόσο να σημειωθεί κανείς τραυματισμός και επιπλέον χωρίς να προκληθεί κανενός είδους κίνδυνος.
Το συμβάν διερευνάται από τον Τεχνικό Σύμβουλο σε συνεργασία με τον Τεχνικό Ασφαλείας της εταιρείας, ακολουθώντας απαρέγκλιτα το σύνολο των ισχυόντων κανόνων ασφαλείας. Σήμερα, κατόπιν αυτοψίας του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) εξακριβώθηκε ότι δεν υπήρξε οποιαδήποτε παραβίαση των τηρούμενων μέτρων ασφαλείας. Ακολούθως, και παρά το γεγονός ότι δεν διαπιστώθηκε καμία επικινδυνότητα, δόθηκε άμεση εντολή να ελεγχθούν εκ νέου οι συγκεκριμένες τεχνικές εγκαταστάσεις (βάσεις στήριξης φωτιστικών σωμάτων), διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η Ελληνικό Φεστιβάλ ΑΕ παγίως μεριμνά για τη λήψη και εφαρμογή των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας για τους εργαζόμενους, τους καλλιτέχνες και το κοινό.

 

Η επιστολή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος για το Ηρώδειο

Σήμερα Πέμπτη 21 Ιουλίου και περί της ώρας 1:00 μετά τα μεσάνυχτα, έσπασε η βάση στην οποία αναρτώνται οι προβολείς στο Ηρώδειο Θέατρο και "κρεμάστηκαν" τα ρομποτικά φωτιστικά σώματα από τα καλώδια τροφοδοσίας. Υπήρξε ένας τραυματισμός και μόνο από τύχη γλίτωσαν οι άνθρωποι που εργαζόντουσαν εκείνη τη στιγμή κάτω από τους προβολείς, καθώς συγκρατήθηκε με μεγάλη προσπάθεια από τους τεχνικούς. Να επισημάνουμε δε ότι οι σωλήνες στήριξης είναι φθαρμένοι με αποτέλεσμα να έχει "αδυνατίσει" σημαντικά η αντοχή τους. Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκεται και η υπόλοιπη εγκατάσταση των βάσεων στήριξης των προβολέων. Πολλές φορές οι τεχνικοί στο θέατρο έχουν επισημάνει την κακή κατάσταση και την επικινδυνότητα της εγκατάστασης.
Παρακαλούμε να μεταβεί άμεσα κλιμάκιο της Επιθεώρησης  Εργασίας – της Διεύθυνση Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία, παρουσία των Σωματείων και της Ομοσπονδίας μας, για να διαπιστώσει τα καταγγελλόμενα. Καθώς και να καταγράψει και να επιβλέψει την ανάρτηση βαρέων αντικειμένων σε μεγάλο ύψος έτσι ώστε να διασφαλιστεί η υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων.
Η Υγεία και η Ασφάλεια στους χώρους εργασίας είναι για εμάς από τις μη διαπραγματεύσιμες πλευρές της εργασιακής σχέσης.

Πηγή : potha.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Έξτρα παράσταση για την "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου

Τελευταία ευκαιρία για την παράσταση - σταθμό στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου που έδωσε νέο νόημα στις σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
05/09/2025

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.

Εξτρά μέρα για το "Τέλος του παιχνιδιού" με τους Μάκη Παπαδημητρίου-Γιώργο Χρυσοστόμου

Λόγω ζήτησης, προστέθηκε επιπλέον ημέρα παραστάσεων για το έργο του Μπέκετ που έρχεται στο θέατρο Ιλίσια.