Ακυρώνονται οι παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου την Τετάρτη 6 Απριλίου

Λόγω της 24ωρης απεργίας που ανακοίνωσε η ΓΣΕΕ / ΑΔΕΔΥ δεν θα παιχτούν οι τέσσερις παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου.

Αυτόχειρ

Λόγω της συμμετοχής των σωματείων Εργαζομένων του Εθνικού Θεάτρου (ΣΕΕΘ) και Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) στην 24ωρη απεργία που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ / ΑΔΕΔΥ, ακυρώνονται οι παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου την Τετάρτη 6 Απριλίου

Πιο συγκεκριμένα ακυρώνονται οι εξής παραστάσεις:

"Πονηρό πνεύμα” του Νόελ Κάουαρντ,  στην Κεντρική Σκηνή

"Ματωμένος γάμος” του Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, στη  Σκηνή "Νίκος Κούρκουλος"

"Αυτόχειρ!” του Νικολάι Έρντμαν, στο Θέατρο Rex Σκηνή "Μαρίκα Κοτοπούλη"  

"Τρωίλος και Χρυσηίδα” του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, στο Θέατρο Rex Σκηνή "Ελένη Παπαδάκη"

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι εισιτηρίων

Οι θεατές μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Ticket Services στο 2107234567 για αντικατάσταση του εισιτηρίου τους. Εναλλακτικά, η επιστροφή του αντιτίμου σε όσους είχαν ήδη προμηθευτεί εισιτήρια γίνεται στα σημεία προπώλησης από όπου αγοράστηκαν. Για τα εισιτήρια μέσω διαδικτύου οι θεατές θα πρέπει να στείλουν email στην διεύθυνση cancel@ticketservices.gr αναφέροντας τον κωδικό συναλλαγής τους.

Περισσότερες πληροφορίες

Πονηρό πνεύμα

  • Μαύρη Κωμωδία
  • Διάρκεια: 150 '

Το χιούμορ του Βρετανού συγγραφέα βρίσκει την ωριμότερη στιγμή του στην αριστοτεχνικά δομημένη καυστική κωμωδία όπου ο γάμος του Τσαρλς απειλείται από το ενοχλητικό φάντασμα της πρώτης συζύγου του.

Ματωμένος γάμος

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 100 '

Η ιστορία ενός ανδαλουσιανού γάμου που οδηγεί το γαμπρό και τον αντίζηλό του στην αιματοχυσία δίνει την ευκαιρία στη σκηνοθέτιδα να εξερευνήσει τη σκηνική αναπαράσταση του τολμηρού λυρισμού του Λόρκα.

Αυτόχειρ!

  • Μαύρη Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Στη μουσική εκδοχή του εκρηκτικού έργου, η φήμη ότι ο άνεργος και απελπισμένος Σεμιόν θέλει να αυτοκτονήσει τον φέρνει αντιμέτωπο με την κοινωνική υποκρισία.

Τρωίλος και Χρυσηίδα

  • Τραγωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Δύο νέοι από τα αντίπαλα στρατόπεδα του Τρωικού Πολέμου ερωτεύονται στο αντιπολεμικό έργο που μιλάει για την παρακμή της ανθρώπινης φύσης, με φόντο μια πρωτόγονη όσο και σύγχρονη ζούγκλα.

Εθνικό Θέατρο

Αγ. Κωνσταντίνου 22-24

Εθνικό Θέατρο

Αγ. Κωνσταντίνου 22-24

Εθνικό Θέατρο

Αγ. Κωνσταντίνου 22-24

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
05/09/2025

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.

Εξτρά μέρα για το "Τέλος του παιχνιδιού" με τους Μάκη Παπαδημητρίου-Γιώργο Χρυσοστόμου

Λόγω ζήτησης, προστέθηκε επιπλέον ημέρα παραστάσεων για το έργο του Μπέκετ που έρχεται στο θέατρο Ιλίσια.

Οιδίποδας Τύραννος

Η Σοφία Αντωνίου σκηνοθετεί τη γνωστή τραγωδία του Σοφοκλή, αναθέτοντας την ερμηνεία της στον -εξαιρετικό- Χάρη Χαραλάμπους-Καζέπη και καταλήγει σε ένα πυκνό, επιδραστικό θέαμα που επαναπροσδιορίζει τη σχέση του θεατή με το παραστασιακό γεγονός. | Powered by Uber