«This is Arcadia»: Η νέα καμπάνια της Αρκαδίας εστιάζει στις εμπειρίες και τις εναλλαγές που περιμένουν τον επισκέπτη 13/04/2021

«This is Arcadia» είναι το νέο σλόγκαν της Αρκαδίας, όπως το παρουσίασε το Επιμελητήριο Αρκαδίας την Δευτέρα 12 Απριλίου, και έχει ως στόχο να πλαισιώσει ένα σύνολο δράσεων που θα δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής. Η δημιουργία της νέας ταυτότητας θα βοηθήσει σημαντικά στην ενσωμάτωση των νέων τάσεων του τουρισμού, ενώ παράλληλα θα λάβει υπόψη τις νέες συνθήκες που έφερε η πανδημία.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης στους δημοσιογράφους, κοινοποιήθηκε το νέο διαφημιστικό σποτ της Αρκαδίας μεταφέροντας τον χρήστη στα πανεμορφα τοπία της Αρκαδίας, ορεινά και παραθαλάσσια, ενώ παράλληλα, το σποτ περιλαμβάνει στιγμές από διάφορες δραστηριότητες.

banner

Περιθώρια ανάπτυξης του τουρισμού

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Γιάννης Τρουπής αναφέρθηκε στα περιθώρια ανάπτυξης του τουρισμού στην περιοχή, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Σε τοποθέτησή του, ο Yπουργός Tουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης χαρακτήρισε την προσπάθεια του Επιμελητηρίου ως «εξαιρετικό δείγμα ορθής πρακτικής», ενώ αναφέρθηκε στο ισχυρό χαρτοφυλάκιο προορισμών που διαθέτει η Αρκαδία. «Η γη της Αρκαδίας αντιπροσωπεύει την Ελλάδα των τεσσάρων εποχών και με σωστή οργάνωση και μεθοδικότητα, μπορεί να μετατραπεί σε έναν προορισμό-πρότυπο».

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, η οποία και πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά, συμμετείχε ο υφυπουργός εξωτερικών κ. Κώστας Βλάσης, αλλά και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο οποίος μίλησε με πολύ θερμά λόγια για την περιοχή και τα περιθώρια τουριστικής της ανάπτυξης. Παρόντες ήταν, επίσης, εκπρόσωποι φορέων, πολιτικοί και δημοσιογράφοι.


banner

Ο απώτερος στόχος

Μέσω του «This is Arcadia», γίνεται προσπάθεια προώθησης της Αρκαδίας ως προορισμού με απαράμιλλες εναλλαγές και ανεξερεύνητες αντιθέσεις, ενός τόπου αμέτρητων εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης όλο τον χρόνο. Επίσης, η Αρκαδία επιδιώκει να επαναπροσδιορίσει τη θέση της στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδος, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής και τη στήριξη των επιχειρήσεων.

Δημήτρης Σταθόπουλος