Στρατηγικό σχέδιο τουρισμού για τη Θεσσαλονίκη: Νέες δράσεις και στρατηγικές

Η Θεσσαλονίκη εγκαινίασε μια νέα εποχή στον τουρισμό με την παρουσίαση ενός στρατηγικού σχεδίου και πλάνου δράσεων, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας και της βιωσιμότητας της πόλης.

Θεσσαλονίκη

Στις 9 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε ειδική εκδήλωση στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, όπου παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων για την πόλη. Το σχέδιο σχεδιάστηκε από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) και την Marketing Greece, σε συνεργασία με την Deloitte, για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Βασικοί στρατηγικοί άξονες

Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού εστιάζει σε πέντε βασικούς στρατηγικούς άξονες:

  1. Βελτίωση και ανάπτυξη υποδομών
  2. Αναβάθμιση και προώθηση τουριστικού προϊόντος
  3. Ψηφιακή αναβάθμιση και μετασχηματισμός
  4. Προστασία περιβάλλοντος και αειφορία
  5. Ενίσχυση δεξιοτήτων και ανάπτυξη επιχειρηματικότητας

Το σχέδιο συνοδεύεται από ένα προτεινόμενο πλάνο δράσεων με ορίζοντα υλοποίησης την επόμενη διετία, με βασικό στόχο την τουριστική ανάταξη της Θεσσαλονίκης και την ενδυνάμωση της τουριστικής ταυτότητας της πόλης.

Δηλώσεις και συνεργασίες

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, υπογράμμισε την προτεραιότητα της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου, τονίζοντας τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των φορέων του τουρισμού και του Δήμου. Η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος της Marketing Greece, τόνισε ότι το σχέδιο αποτελεί μια ενισχυμένη εργαλειοθήκη για τους εταίρους της Σύμπραξης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο Αλέξανδρος Θάνος, Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΤΕ, επεσήμανε ότι η συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα είναι κρίσιμη για την επιτυχία του σχεδίου, ενώ ο Ηλίας Κικίλιας, Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, σημείωσε τη σημασία της αξιοποίησης των προηγούμενων μελετών για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.

Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, επεσήμανε τη γνώση της Marketing Greece για τον προορισμό, ενώ ο Βασίλης Καφάτος από την Deloitte δήλωσε ότι το σχέδιο θέτει στρατηγικές κατευθύνσεις για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.

Προοπτικές

Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού περιλαμβάνει συνολικά 76 δράσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης και της βιωσιμότητας της Θεσσαλονίκης, με στόχο να καταστεί κορυφαίος προορισμός πόλης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η εφαρμογή του σχεδίου αναμένεται να συμβάλει στην ανάκαμψη του τουριστικού τομέα της πόλης, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα και την ανταγωνιστικότητά της.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Eliamos Villas Hotel & Spa: Το boutique καταφύγιο στην Κεφαλονιά με θέα που κόβει την ανάσα

Ένα wellness retreat όπου η πολυτέλεια συναντά τη φύση και την αυθεντικότητα του Ιονίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
05/12/2025

Amirandes: Η ψυχή της Κρήτης γίνεται εμπειρία όπως μόνο η Grecotel ξέρει

Όσοι έχουν έρθει στo "Amirandes" το γνωρίζουν. Δεν είναι απλώς ένα από τα κορυφαία resorts στην Ελλάδα, αλλά η επιτομή του πώς η Grecotel ξέρει να κάνει την ψυχή ενός τόπου αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτόν το χειμώνα ζούμε την Κρήτη αλλιώς.

Η Αθηναϊκή φινέτσα του "The Dolli"

Στο σημείο όπου η ελληνική πρωτεύουσα ενώνει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της, ο επισκέπτης συναντά τον αληθινό εαυτό της, μέσα από μια αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας, ανόθευτης κομψότητας και ταξιδιωτικής έμπνευσης.

Το χειμερινό περιοδικό "Taste & Travel" κυκλοφορεί την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου μαζί με το "αθηνόραμα"

Πλούσιο και χορταστικό, σας στρώνει το χάρτη για τα πιο νόστιμα ταξίδια του χειμώνα!

Tα πιο όμορφα (και διάσημα) Christmas markets της Ευρώπης

Ταξίδεψε έστω εικονικά σε μέρη που μυρίζουν γλυκό κρασί και φρεσκοψημένο μπισκότο.