Στρατηγικό σχέδιο τουρισμού για τη Θεσσαλονίκη: Νέες δράσεις και στρατηγικές

Η Θεσσαλονίκη εγκαινίασε μια νέα εποχή στον τουρισμό με την παρουσίαση ενός στρατηγικού σχεδίου και πλάνου δράσεων, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας και της βιωσιμότητας της πόλης.

Θεσσαλονίκη

Στις 9 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε ειδική εκδήλωση στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, όπου παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων για την πόλη. Το σχέδιο σχεδιάστηκε από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) και την Marketing Greece, σε συνεργασία με την Deloitte, για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Βασικοί στρατηγικοί άξονες

Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού εστιάζει σε πέντε βασικούς στρατηγικούς άξονες:

  1. Βελτίωση και ανάπτυξη υποδομών
  2. Αναβάθμιση και προώθηση τουριστικού προϊόντος
  3. Ψηφιακή αναβάθμιση και μετασχηματισμός
  4. Προστασία περιβάλλοντος και αειφορία
  5. Ενίσχυση δεξιοτήτων και ανάπτυξη επιχειρηματικότητας

Το σχέδιο συνοδεύεται από ένα προτεινόμενο πλάνο δράσεων με ορίζοντα υλοποίησης την επόμενη διετία, με βασικό στόχο την τουριστική ανάταξη της Θεσσαλονίκης και την ενδυνάμωση της τουριστικής ταυτότητας της πόλης.

Δηλώσεις και συνεργασίες

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, υπογράμμισε την προτεραιότητα της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου, τονίζοντας τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των φορέων του τουρισμού και του Δήμου. Η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος της Marketing Greece, τόνισε ότι το σχέδιο αποτελεί μια ενισχυμένη εργαλειοθήκη για τους εταίρους της Σύμπραξης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο Αλέξανδρος Θάνος, Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΤΕ, επεσήμανε ότι η συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα είναι κρίσιμη για την επιτυχία του σχεδίου, ενώ ο Ηλίας Κικίλιας, Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, σημείωσε τη σημασία της αξιοποίησης των προηγούμενων μελετών για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.

Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, επεσήμανε τη γνώση της Marketing Greece για τον προορισμό, ενώ ο Βασίλης Καφάτος από την Deloitte δήλωσε ότι το σχέδιο θέτει στρατηγικές κατευθύνσεις για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.

Προοπτικές

Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού περιλαμβάνει συνολικά 76 δράσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης και της βιωσιμότητας της Θεσσαλονίκης, με στόχο να καταστεί κορυφαίος προορισμός πόλης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η εφαρμογή του σχεδίου αναμένεται να συμβάλει στην ανάκαμψη του τουριστικού τομέα της πόλης, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα και την ανταγωνιστικότητά της.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Η Πάρος το νέο hot spot της Μεσογείου;

Με νέες διεθνείς διακρίσεις και ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον από σημαντικές αγορές, η Πάρος εδραιώνει τη θέση της ως κορυφαίος νησιωτικός προορισμός, προσελκύοντας επισκέπτες όλο τον χρόνο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/09/2025

Ταξιδέψτε στον κόσμο με τις ειδικές προσφορές Air France και KLM

Η Air France και η KLM φέρνουν μοναδικές προσφορές για να οργανώσετε την επόμενη απόδρασή σας.

Rizes Gastro Taverna: Ένα φθινοπωρινό ταξίδι γεύσης στη Σαντορίνη

Ένα εστιατόρια-εμπειρία με θέα που κόβει την ανάσα ανανεώνει με τον πλέον δημιουργικό τρόπο τη γεύση της ελληνικής παράδοσης.

Μέχρι πότε θα μπορούμε να ταξιδεύουμε με τις παλιές ταυτότητες;

Το γνωστό μπλε πλαστικοποιημένο ορθογώνιο των παλαιού τύπου ταυτοτήτων δεν θα ανοίγει για πολύ ακόμα τις πύλες των ευρωπαϊκών μας αποδράσεων.

Η Ελλάδα ανάμεσα στις 10 καλύτερες χώρες για συνταξιοδότηση το 2025

Δείτε ποιες χώρες βρίσκονται στην κορυφή για συνταξιοδότηση το 2025, σύμφωνα με το International Living, αξιολογημένες για κόστος ζωής, υγειονομική περίθαλψη και ποιότητα ζωής.

Zélia Halkidiki: Για barefoot luxury στο πρώτο πόδι

Μία νέα πρόταση διαμονής και χαλάρωσης για τα weekends του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου στη Χαλκιδική.

Στην αιχμή της πολυτελούς κρητικής φιλοξενίας με την υπογραφή της etouri

Mε όρους σύγχρονους μα πάνω από όλα προσωποποιημένους, η εταιρία etouri σηματοδοτεί την κρητική φιλοξενία διαθέτοντας πως ενοικίαση ένα μεγάλο αριθμό από βίλες που λειτουργούν ως προσωπικά καταφύγια πολυτέλειας.