Άνδρες με τα όλα τους

3,5

Υπάρχουν στιγμές που οι δυσκολίες μπορεί να σε οδηγήσουν είτε στην απελπισία είτε στην ανατροπή του κατεστημένου και τον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων. Το δεύτερο συμβαίνει στη feelgood και γεμάτη ενέργεια κωμωδία «Άντρες με τα όλα τους».

Άντρες με τα όλα τους

Θυμάστε τη βρετανική ταινία "Full Monty" (ελληνικός τίτλος "Άντρες έτοιμοι για όλα") που έκανε ρεκόρ εισπράξεων το 1997, ξεγυμνώνοντας τη σήψη των σύγχρονων δυτικών κοινωνιών και τα οικονομικά αδιέξοδα που περνούν από γενιά σε γενιά; Είχε προηγηθεί, το 1987, το θεατρικό έργο "Lady’s Night" των νεοζηλανδικής καταγωγής Στίβεν Σινκλέρ και Άντονι ΜακΚάρτεν, που πραγματεύεται την ίδια ιστορία οικονομικού αδιεξόδου και υπογραμμίζει καθαρά πως η οικονομική κρίση δεν είναι μια "τραβηγμένη" ιστορία ή έστω σημείο των καιρών που αφορά τους "άλλους", αλλά όλους. Αφορά και τη σύγχρονη δημοκρατική ελληνική κοινωνία, κι αυτό αναδεικνύεται μέσα από τη διασκευή και τη σκηνοθεσία του έργου που έκανε η Θέμις Μαρσέλλου. Τι είναι αυτό που πυροδοτεί τη δράση; Το οικονομικό αδιέξοδο μιας ομάδας άνεργων ανδρών, οι οποίοι μετά την καραντίνα απέκτησαν το συνήθειο να συναντιούνται στο μπαρ ενός φίλου που είναι στα πρόθυρα χρεοκοπίας, για να μοιραστούν τους φόβους και την απελπισία τους. Ακούγοντάς τους σχηματίζεται ένα παζλ από εκφάνσεις της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης, που μας συστήνει με αβίαστο τρόπο το πραγματικό πρόσωπο των ηρώων, ο καθένας εκ των οποίων αντιμετωπίζει ένα διαφορετικό πρόβλημα: το διαζύγιο, τη φροντίδα της γηραιάς μάνας, τις σπατάλες της συζύγου, την ερωτική ανικανότητα...

Η σκηνοθεσία έχει το χώρο και το χρόνο να ρίξει το βάρος της στους ήρωες, χωρίς να αμελεί την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Με έναν παράλληλο τρόπο σκιαγραφεί τα οικογενειακά περιβάλλοντα στα οποία ζουν οι ήρωες του έργου και αυτό επιτυγχάνεται χάρη στη σκηνική διαμόρφωση της Μαίρης Τσαγκάρη. Η παράσταση από την πρώτη σκηνή δεν κρύβει την ενέργειά της, κυλά εύρυθμα, δίνει στους ηθοποιούς το περιθώριο να αυτοσχεδιάσουν κι αυτό φέρνει γέλιο στην πλατεία, αν και κάποιες σκηνές και αστεία είναι φλύαρα, στερεοτυπικά και συνοδεύονται από υπερβολικές αντιδράσεις και φωνές, κυρίως από το ζεύγος που υποδύονται στο έργο ο Σωτήρης Καλυβάτσης και η Παρθένα Χοροζίδου. Αυτό που θαυμάζει κανείς χωρίς δισταγμό είναι οι ερμηνείες του Αντώνη Λουδάρου, της Ελένης Καρακάση και του Γιώργου Γαλίτη, οι οποίοι μοιάζει να αποτίνουν φόρο τιμής στους καρατερίστες κωμικούς της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου. Με μεγάλη φόρα μπαίνει στη σκηνή ο Ησαΐας Ματιάμπα, που έχει την ευκαιρία να αναδείξει και τις φωνητικές του ικανότητες, ερμηνεύοντας κάποια κομμάτια επί σκηνής. Ο Θανάσης Παπατρέχας στέκεται ικανοποιητικά στο ρόλο του εν διαστάσει συζύγου και πατέρα. Άγουρος στο παίξιμό του ο νεότερος Ντάνιελ Νούρκα και υπερβολική η Ιζαμπέλα Φούλοπ, ενώ μεγάλη έκπληξη αποτελούν η Ζέτα Μαστροδούκα, η οποία ερμηνεύει με πειστικότητα το δεκατετράχρονο κορίτσι-μήλο της έριδος ανάμεσα σε ένα χωρισμένο ζευγάρι και η Κατερίνα Στικούδη, που ερμηνεύει με μέτρο και χάρη το ρόλο της dance trainer. Εκείνη αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει την παρέα των ανδρών για ένα σόου, ένα στριπτίζ που θα τους βοηθήσει να λύσουν το οικονομικό τους πρόβλημα. Η φάση της προετοιμασίας βγάζει άφθονο γέλιο, το κοινό συμμετέχει και μπαίνει σε μια συνθήκη ευφορίας ιδιαίτερα στο τέλος, οπότε και συμμετέχει ενεργά στο κλείσιμο της παράστασης.

Περισσότερες πληροφορίες

Άντρες με τα όλα τους

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Έξι άνεργοι γείτονες αποφασίζουν να κάνουν ένα σόου στριπτίζ για να βγουν από το οικονομικό αδιέξοδο στη μεταφορά του έργου των Στίβεν Σινκλέρ και Άντονι ΜακΚάρτεν, που γράφτηκε το 1987 στη Νέα Ζηλανδία, στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Επειδή όμως κανείς τους δεν ξέρει ούτε να χορεύει ούτε να γδύνεται, ζητούν βοήθεια από μια χορογράφο. Μέσα από κωμικοτραγικές καταστάσεις βγαλμένες από το σήμερα, αναδεικνύονται προβλήματα της καθημερινότητας όπως είναι ένα διαζύγιο και τα παρελκόμενα του, η απιστία και οι εξωσυζυγικές σχέσεις, η απόλυση, ο νεοπλουτισμός, ο ρατσισμός και πολλά άλλα. Κάθε ένας από τους χαρακτήρες είναι ένα κομμάτι ενός παζλ που περιγράφει όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης.

Βέμπο

Καρόλου 18

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Σε αυτό το τεύχος έχεις όλη τη θεατρική σεζόν στα χέρια σου

Πιστή στο ραντεβού της με το θεατρόφιλο κοινό, η αγαπημένη σας ετήσια έκδοση "Θέατρο" κυκλοφορεί την Πέμπτη 20/11, δωρεάν μαζί με το "αθηνόραμα"!

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
18/11/2025

Τρίτο Στεφάνι: Η ατμόσφαιρα της παράστασης μέσα από νέες φωτογραφίες

Οι νέες φωτογραφίες από το "Τρίτο Στεφάνι" αποκαλύπτουν την ατμοσφαιρική, στοχαστική ματιά του Στάθη Λιβαθινού και της ομάδας του, που μεταμορφώνουν το κλασικό κείμενο του Ταχτσή σε μια ζωντανή, ποιητική παράσταση.

"Λεωφορείο ο πόθος"- Η επιστροφή Καραντζά και οι δύο πρωταγωνιστές

Η επανάληψη του "Λεωφορείου ο πόθος" στο Προσκήνιο σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά φωτίζεται από τη βραβευμένη ερμηνεία της Αλεξίας Καλτσίκη, ενώ ο Αινείας Τσαμάτης μιλά για τον Στάνλεϊ και τη σκηνική σύγκρουση που καθορίζει την παράσταση.

"Κέικ": ένα comfort food για την ανθρώπινη συμπεριφορά

Ως guest editor, ο συγγραφέας Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης παρομοιάζει το έργο του "Κέικ", που παίζεται στο Εμπορικόν με το απόλυτο comfort food: οικείο, τρυφερό και αληθινό. Όπως ένα γλύκισμα που ξυπνά μνήμες, έτσι και το έργο του αποκαλύπτει ανθρώπινες αδυναμίες, συγκρούσεις και τη γλύκα της συμφιλίωσης.

Ο Louis C.K. επιστρέφει στην Αθήνα

Ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα comedy events της χρονιάς και σίγουρα μια ευκαιρία να δεις έναν από τους μεγαλύτερους του είδους σε στιγμή απόλυτης δημιουργικής φόρμας.

Ο σπουδαίος Τιμ Κράουτς στην Αθήνα για την "Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία"

Ο Τιμ Κράουτς επιστρέφει στην Αθήνα για την παράσταση "Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επιγεια Σωτηρία", σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου. Μετά την παράσταση, οι θεατές θα συμμετάσχουν σε Q&A, συζητώντας με τον δημιουργό, τον σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς.

"Η πρόοδος είναι η ελευθερία επιλογών" – Η Αικατερίνη Παπαγεωργίου μιλά για θέατρο και ζωή

Η Αικατερίνη Παπαγεωργίου, ιδρύτρια και ψυχή της ομάδας The Young Quill, μιλά για τη δημιουργία, τον πειραματισμό και τη συνεκτικότητα της ομάδας, αλλά και για την προσωπική της πορεία στο θέατρο και τις παραστάσεις που σκηνοθετεί φέτος.