Άνδρες με τα όλα τους

3,5

Υπάρχουν στιγμές που οι δυσκολίες μπορεί να σε οδηγήσουν είτε στην απελπισία είτε στην ανατροπή του κατεστημένου και τον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων. Το δεύτερο συμβαίνει στη feelgood και γεμάτη ενέργεια κωμωδία «Άντρες με τα όλα τους».

Άντρες με τα όλα τους

Θυμάστε τη βρετανική ταινία "Full Monty" (ελληνικός τίτλος "Άντρες έτοιμοι για όλα") που έκανε ρεκόρ εισπράξεων το 1997, ξεγυμνώνοντας τη σήψη των σύγχρονων δυτικών κοινωνιών και τα οικονομικά αδιέξοδα που περνούν από γενιά σε γενιά; Είχε προηγηθεί, το 1987, το θεατρικό έργο "Lady’s Night" των νεοζηλανδικής καταγωγής Στίβεν Σινκλέρ και Άντονι ΜακΚάρτεν, που πραγματεύεται την ίδια ιστορία οικονομικού αδιεξόδου και υπογραμμίζει καθαρά πως η οικονομική κρίση δεν είναι μια "τραβηγμένη" ιστορία ή έστω σημείο των καιρών που αφορά τους "άλλους", αλλά όλους. Αφορά και τη σύγχρονη δημοκρατική ελληνική κοινωνία, κι αυτό αναδεικνύεται μέσα από τη διασκευή και τη σκηνοθεσία του έργου που έκανε η Θέμις Μαρσέλλου. Τι είναι αυτό που πυροδοτεί τη δράση; Το οικονομικό αδιέξοδο μιας ομάδας άνεργων ανδρών, οι οποίοι μετά την καραντίνα απέκτησαν το συνήθειο να συναντιούνται στο μπαρ ενός φίλου που είναι στα πρόθυρα χρεοκοπίας, για να μοιραστούν τους φόβους και την απελπισία τους. Ακούγοντάς τους σχηματίζεται ένα παζλ από εκφάνσεις της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης, που μας συστήνει με αβίαστο τρόπο το πραγματικό πρόσωπο των ηρώων, ο καθένας εκ των οποίων αντιμετωπίζει ένα διαφορετικό πρόβλημα: το διαζύγιο, τη φροντίδα της γηραιάς μάνας, τις σπατάλες της συζύγου, την ερωτική ανικανότητα...

Η σκηνοθεσία έχει το χώρο και το χρόνο να ρίξει το βάρος της στους ήρωες, χωρίς να αμελεί την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Με έναν παράλληλο τρόπο σκιαγραφεί τα οικογενειακά περιβάλλοντα στα οποία ζουν οι ήρωες του έργου και αυτό επιτυγχάνεται χάρη στη σκηνική διαμόρφωση της Μαίρης Τσαγκάρη. Η παράσταση από την πρώτη σκηνή δεν κρύβει την ενέργειά της, κυλά εύρυθμα, δίνει στους ηθοποιούς το περιθώριο να αυτοσχεδιάσουν κι αυτό φέρνει γέλιο στην πλατεία, αν και κάποιες σκηνές και αστεία είναι φλύαρα, στερεοτυπικά και συνοδεύονται από υπερβολικές αντιδράσεις και φωνές, κυρίως από το ζεύγος που υποδύονται στο έργο ο Σωτήρης Καλυβάτσης και η Παρθένα Χοροζίδου. Αυτό που θαυμάζει κανείς χωρίς δισταγμό είναι οι ερμηνείες του Αντώνη Λουδάρου, της Ελένης Καρακάση και του Γιώργου Γαλίτη, οι οποίοι μοιάζει να αποτίνουν φόρο τιμής στους καρατερίστες κωμικούς της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου. Με μεγάλη φόρα μπαίνει στη σκηνή ο Ησαΐας Ματιάμπα, που έχει την ευκαιρία να αναδείξει και τις φωνητικές του ικανότητες, ερμηνεύοντας κάποια κομμάτια επί σκηνής. Ο Θανάσης Παπατρέχας στέκεται ικανοποιητικά στο ρόλο του εν διαστάσει συζύγου και πατέρα. Άγουρος στο παίξιμό του ο νεότερος Ντάνιελ Νούρκα και υπερβολική η Ιζαμπέλα Φούλοπ, ενώ μεγάλη έκπληξη αποτελούν η Ζέτα Μαστροδούκα, η οποία ερμηνεύει με πειστικότητα το δεκατετράχρονο κορίτσι-μήλο της έριδος ανάμεσα σε ένα χωρισμένο ζευγάρι και η Κατερίνα Στικούδη, που ερμηνεύει με μέτρο και χάρη το ρόλο της dance trainer. Εκείνη αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει την παρέα των ανδρών για ένα σόου, ένα στριπτίζ που θα τους βοηθήσει να λύσουν το οικονομικό τους πρόβλημα. Η φάση της προετοιμασίας βγάζει άφθονο γέλιο, το κοινό συμμετέχει και μπαίνει σε μια συνθήκη ευφορίας ιδιαίτερα στο τέλος, οπότε και συμμετέχει ενεργά στο κλείσιμο της παράστασης.

Περισσότερες πληροφορίες

Άντρες με τα όλα τους

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Έξι άνεργοι γείτονες αποφασίζουν να κάνουν ένα σόου στριπτίζ για να βγουν από το οικονομικό αδιέξοδο στη μεταφορά του έργου των Στίβεν Σινκλέρ και Άντονι ΜακΚάρτεν, που γράφτηκε το 1987 στη Νέα Ζηλανδία, στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Επειδή όμως κανείς τους δεν ξέρει ούτε να χορεύει ούτε να γδύνεται, ζητούν βοήθεια από μια χορογράφο. Μέσα από κωμικοτραγικές καταστάσεις βγαλμένες από το σήμερα, αναδεικνύονται προβλήματα της καθημερινότητας όπως είναι ένα διαζύγιο και τα παρελκόμενα του, η απιστία και οι εξωσυζυγικές σχέσεις, η απόλυση, ο νεοπλουτισμός, ο ρατσισμός και πολλά άλλα. Κάθε ένας από τους χαρακτήρες είναι ένα κομμάτι ενός παζλ που περιγράφει όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης.

Βέμπο

Καρόλου 18

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Έξι ξένοι σκηνοθέτες εμπλουτίζουν τη θεατρική Αθήνα

Διεθνής αέρας φυσάει στο ελληνικό θέατρο, καθώς έξι σημαντικοί ξένοι σκηνοθέτες συνεργάζονται φέτος με Έλληνες καλλιτέχνες. Εσείς μπορείτε να απολαύσετε τις παραστάσεις τους, ενώ η Uber θα φροντίσει για τη μετακίνησή σας, με την υπηρεσία προκράτησης Uber Reserve.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
02/12/2025

Θέατρο του Νέου Κόσμου: Ένας χειμώνας γεμάτος συγκίνηση, ένταση και σάτιρα

Τέσσερις παραστάσεις, τέσσερις μοναδικές θεατρικές εμπειρίες που υπόσχονται να σας καθηλώσουν, να σας συγκινήσουν και να σας ταξιδέψουν σε κόσμους απρόβλεπτους και μαγικούς.

'Ατυχές πήδημα ή Παλαβό πορνό' για λίγο ακόμα στο ΠΛΥΦΑ

Το "Ατυχές πήδημα ή Παλαβό πορνό" στο ΠΛΥΦΑ μετρά πλέον αντίστροφα προς την ολοκλήρωσή του. Το έργο που βασίζεται στο σενάριο της ομότιτλης, βραβευμένης ξεχειλίζει από καυστικό χιούμορ και κοινωνική αιχμηρότητα.

Βραβεία "Κάρολος Κουν" και Βραβεία Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής 2024/25

Το Βραβείο Σκηνοθεσίας Ελληνικού Έργου απονεμήθηκε στον Κωνσταντίνο Ντέλλα για την παράσταση "Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα" στα Βραβεία "Κάρολος Κουν" και στα Βραβεία Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής 2024/25.

Σώμα και Λόγος: Διεπιστημονικοί Διάλογοι στον Προθάλαμο Δ του Εθνικού Θεάτρου

Ο Προθάλαμος Δ’ του Εθνικού Θεάτρου παρουσιάζει μια μοναδική συνάντηση επιστήμης και μουσικής την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου, με τον καρδιολόγο Δρ. Γεώργιο Ντάγγα και τη σοπράνο Μυρτώ Παπαθανασίου σε διάλογο γύρω από την καρδιά.

"Λόλα": Πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη παράσταση

Η "Λόλα" ανεβαίνει στο Θέατρο Παλλάς με τους Έλλη Τρίγγου, Γιάννη Στάνκογλου και Γιώργο Γάλλο σε πρωταγωνιστικούς ρόλους, ζωντανεύοντας για πρώτη φορά στη σκηνή τη διαχρονική ιστορία του θρυλικού φιλμ νουάρ.

Ταξίδι στην ονειρική "Αλεξάνδρεια" με αφετηρία το Θέατρο Παλλάς

Ο Φωκάς Ευαγγελινός υπογράφει μια μεγάλη θεατρική παραγωγή εποχής, που επιχειρεί να ζωντανέψει στη σκηνή την ακμή, τις αντιθέσεις και το συγκινησιακό φορτίο της μυθικής πόλης του Μεσοπολέμου.