Girls and Boys

3,5

Άμεση, ζωηρή παράσταση και μια σημαντική γυναικεία ερμηνεία, σε ένα απαιτητικό κείμενο σύγχρονης προβληματικής.

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
Girls and Boys

Είναι πολύ ενδιαφέρον να ανακαλύπτει κανείς πως ένα έργο κρύβει περισσότερα απ’ ό,τι αρχικά αφήνει να φανερωθούν, όπως συμβαίνει με αυτό του σύγχρονου Βρετανού δραματουργού. Μια γυναίκα ξεκινάει, με χιούμορ και μεγάλη αμεσότητα, να αφηγείται τη γνωριμία με τον άντρα της. η αμεσότητα κρατιέται καθ’ όλη τη διάρκεια, όμως αυτό που αρχικά δείχνει ότι αφορά έναν κωμικό μονόλογο για τις σχέσεις εκτυλίσσεται ως ένα συνταρακτικό δράμα. Ο Κέλι μιλάει για τους έμφυλους ρόλους που επιβάλλει η κοινωνία στα «αγόρια και τα κορίτσια», καθώς και για την ενδοοικογενειακή βία που μπορεί να προκαλέσει η υιοθέτηση αυτών των στερεοτύπων. Αυτό που διακρίνει το έργο και το κάνει σκηνικά συναρπαστικό δεν είναι απλώς το θέμα του, αλλά ο τρόπος με τον οποίο το εξελίσσει.

Ο Κέλι προβάλλει διάσπαρτα επεισόδια από τη ζωή του ζευγαριού, και μάλιστα επεισόδια που φαίνονται ασήμαντα ή άσχετα, που στις λεπτομέρειές τους, έμμεσα και υπόγεια, χτίζουν την προβληματική σχετικά με τους έμφυλους ρόλους. Κρατώντας κρυφά τα χαρτιά του, παίζει συνεχώς με τα συναισθήματα του θεατή, καθώς τον πηγαίνει από τις ευτυχισμένες στιγμές του ζευγαριού σε άλλες που «χτυπούν καμπανάκι», ώσπου να καταλήξει στο ακραία βίαιο φινάλε. Έτσι, αντί για ένα «διδακτικό» έργο, παραδίδει ένα αριστοτεχνικό κατασκεύασμα, και μάλιστα με τη μορφή μονολόγου, φέρνοντας στο προσκήνιο μια γυναίκα σε roller coaster συναισθημάτων. Εδώ η δουλειά της παράστασης είναι αξιοσημείωτη, καθώς η Άννα-Μαρία Στεφαδούρου καθοδηγεί τη Δώρα Παρδάλη, προσφέροντάς της το απαραίτητο πλαίσιο ασφάλειας και ενθάρρυνσης, ώστε να καταθέσει μια ουσιαστική ερμηνεία γεμάτη σθένος και ευαισθησία σε ένα δύσκολο, ερμηνευτικά και συναισθηματικά, εγχείρημα.

Περισσότερες πληροφορίες

Girls and boys

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 90 '

Η βία, η εξουσία και ο ρόλος τους στη σχέση των δύο φύλων πρωταγωνιστούν στον συνταρακτικό μονόλογο του βραβευμένου με Tony συγγραφέα Ντένις Κέλι.

104

Ευμολπιδών 41, Γκάζι

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ιβάνοφ" από τον Γιάννη Χουβαρδά-Νέες φωτογραφίες από την πρόβα της παράστασης

Ο Γιάννης Χουβαρδάς επιστρέφει στον Τσέχοφ με τον "Ιβάνοφ!" στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, με τον Αργύρη Ξάφη στον πρωταγωνιστικό ρόλο και ζωντανή μουσική του Blaine L. Reininger (Tuxedo Moon).

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/12/2025

Στο Θέατρο Τζένη Καρέζη το νέο ελληνικό έργο κάνει αίσθηση

Αυτές τις γιορτές, οι "Άγριοι" και η "Έντα", δύο δυναμικά και επίκαιρα έργα κοιτούν κατάματα την ελληνική πραγματικότητα στο ιστορικό θέατρο της οδού Ακαδημίας αποτελώντας τοπ επιλογές για θεατρικές εξόδους που πιάνουν τόπο.

Το σινεμά πάει θέατρο

Από τη μεγάλη οθόνη στο θεατρικό σανίδι: οι έξι παραστάσεις που ακολουθούν σου δίνουν την ευκαιρία να παρακολουθήσεις διάσημα έργα του κινηματογράφου με νέα ματιά.

Ψήφισες στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού; Δες αν κερδίζεις θεατρικά δώρα

Όλα τα ονόματα των αναγνωστών/τριών που κερδίζουν διπλές προσκλήσεις για παραστάσεις ή ένα θεατρικό βιβλίο.

Ποιες παραστάσεις Καρυοθραύστη θα δούμε & γιατί είναι το απόλυτο γιορτινό παραμύθι

Ο "Καρυοθραύστης" επιστρέφει κάθε γιορτινή περίοδο στη σκηνή, γιατί ενώνει μουσική, χορό και παιδική φαντασία σε ένα μαγικό ταξίδι αγάπης, ονείρων και Χριστουγεννιάτικης θαλπωρής. Πού θα τον συναντήσουμε φέτος;

Η Φάνια Νταλιάνη για τον "Ματωμένο Γάμο" του Λόρκα

Μιλήσαμε με την ηθοποιό Φάνια Νταλιάνη για τον "Ματωμένο Γάμο" και τη διαχρονική δύναμη του λορκικού σύμπαντος, που εξακολουθεί να συγκινεί και να προβληματίζει το σύγχρονο κοινό.

"Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" – γελάμε με τα καλά και τα κακά μας και περνάμε όμορφα

Στις γιορτές, που όλοι αναζητούμε κάτι που να μας φέρει πιο κοντά –στους άλλους και στον εαυτό μας– το "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" στο θέατρο Μπέλλος είναι μια υπενθύμιση ότι, παρά τις δυσκολίες, υπάρχει ακόμα χώρος για γέλιο, ποίηση και ελπίδα.