Ένα ξεχωριστό σκηνικό σύμπαν δημιουργεί ο γνωστός ηθοποιός παίζοντας με το κωμικοτραγικό και τη συνείδησή μας.
Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 7 έως 13 Δεκεμβρίου και ξεχωρίζουν.
Ο stand-up κωμικός, με αφορμή την παράστασή του "Σόλο" στο Άβατον, αποκαλύπτει στο ''α" πώς μπήκε μέσα του το μικρόβιο της κωμωδίας και τι τελετουργικό ακολουθεί πριν ανέβει στη σκηνή, ενώ κάνει και μια relatable εξομολόγηση off the record.
Γραμμένη με ένα φρέσκο μείγμα ντοκιμαντερίστικου νατουραλισμού και θεατρικής τόλμης, η τραγικωμωδία του Στίβεν Καράμ, σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, αποτυπώνει την ουσία της ανθρώπινης κατάστασης με ακρίβεια, συμπόνια και απαράμιλλη αυθεντικότητα.
Ένα έργο στο οποίο η συγγραφέας και ερμηνεύτρια Αγγελική Τσαμπάζη απευθύνεται σε μια γυναίκα σύμβολο, με την οποία ταυτίζεται, ζητώντας τη βοήθειά της.
Δείτε τα πρώτα στιγμιότυπα της νέας παράστασης του Τάσου Ιορδανίδη για τη Gen Z, που σκηνοθετεί η Θάλεια Ματικά, με τον Διονύση Παπανδρέου και την Αφροδίτη Λιάντου στους ρόλους δύο νέων σε ένα κέντρο αποκατάστασης ψυχικών νοσημάτων.
Ο Κωνσταντίνος Ρήγος επαναπροσέγγισε και επανασύστησε με τον δικό του μοναδικό τρόπο τη θρυλική τραγουδίστρια, με την Κωνσταντίνα Μιχαήλ στον ομώνυμο ρόλο.
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μιλά στο "α" με αφορμή την παράσταση "Υπόθεση Παραντάιν" του Ρόμπερτ Χίτσενς που σκηνοθετεί στο Αγγέλων βήμα. Το έργο μιλά για μια γυναίκα που κατηγορείται ότι δηλητηρίασε τον τυφλό σύζυγό της. Την υπεράσπισή της αναλαμβάνει ένας νεαρός δικηγόρος, που αν και παντρεμένος, την ερωτεύεται.
Σε πανελλήνια πρώτη ανεβαίνει το έργο που πραγματεύεται την έννοια της ταυτότητας ως στοιχείο αυτοπροσδιορισμού, αλλά και ως κίνδυνο εγκλωβισμού μέσα σε δύσκαμπτα πλαίσια που μας έχουν επιβληθεί από την καταγωγή, τη θρησκεία, τις παραδόσεις, την οικογένεια και τον εαυτό μας.
Η σκηνοθέτρια και μέλος της ομάδας "Ανδρομέδα" μιλά, με αφορμή την παράσταση θεάτρου-ντοκουμέντο που ανεβαίνει στο 104, για το #metoo, τον λόγο που ασχολείται θεατρικά με ευαίσθητα κοινωνικά ζητήματα και τον ρόλο του θεάτρου στην αλλαγή της κοινωνίας μας.
Φέτος, με τον γενικό τίτλο "Παραβάσεις/Αναγνώσεις", το θεατρικό αναλόγιο του ΚΠΙΣΝ επιστρέφει στον πυρήνα της σκηνικής ανάγνωσης και αντλεί έμπνευση από τον Καβαφικό στίχο "ιδανικές φωνές κι αγαπημένες".
Η ραχοκοκαλιά του πρόσφατου θεατρικού προγραμματισμού της Στέγης συμμετέχει στο αφιέρωμα.
Μέσα από τα μάτια τεσσάρων νέων ηθοποιών βλέπουμε μια εποχή́ που οι γυναίκες παρακολουθούν την ανδρική́ κούρσα ταχύτητας από́ τις κερκίδες.
Ένα ιστορικό αλλά και επίκαιρο ταξίδι επιβίωσης από την ελευθερία στη σκλαβιά, αλλά και αντίστροφα, από τον θάνατο στη ζωή, που ξεκίνησε το 1922, μεταφέρεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου από τον Βασίλη Μαυρογεωργίου.
Οι θεατρικές επαναλήψεις που σηκώνουν αυλαία αυτή την εβδομάδα (έως 6/12).
Η Κατερίνα παρουσιάζει τα καλύτερα κομμάτια από τις τρεις sold out hit παραστάσεις της "Φέτα με τη βασίλισσα", "About sex" και "Staying Alive" (Σχεδόν Πέθανα), μαζί με ολοκαίνουριο υλικό φτιαγμένο στο Λονδίνο.
Ένα πρωτότυπο θέαμα που συνδυάζει τον θεατρικό λόγο με γνωστά και αγαπημένα τραγούδια που ερμηνεύει η Σαλίνα Γαβαλά, αλλά και την τεχνολογία των ολογραμμάτων, σε σκηνοθεσία του Φίλιππου Σοφιανού.
Ο Μάνος Καρατζογιάννης γράφει για το "Bella Figura", το νέο έργο της Γιασμίνα Ρεζά, που σκηνοθετεί σε πανελλήνια πρεμιέρα στο θέατρο Σταθμός.