"Σε φιλώ, Πέτρος" : Ο Βασίλης Βηλαράς και η Λένα Κιτσοπούλου σε ένα διάλογο αγάπης και αποδοχής

Μια συναρπαστική ιστορία, βασισμένη σε αληθινά γεγονότα, ζωντανεύει στη σκηνή του Δίπυλον. Ένα εκρηκτικό, αντισυμβατικό και βαθιά συναισθηματικό ερμηνευτικό ντουέτο, ο Βασίλης Βηλαράς και η Λένα Κιτσοπούλου, ξετυλίγει την πορεία ενός νέου άντρα προς την αυτοαποδοχή και τη μάχη του να κερδίσει την κατανόηση της μητέρας του.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ Χρήστος Συμεωνίδης

Η αγάπη ανάμεσα σε μια μητέρα και τον γιο της μπορεί να είναι βαθιά, αλλά και γεμάτη δυσκολίες, ειδικά όταν η κοινωνία ορθώνει εμπόδια στην αποδοχή. Το "Σε φιλώ, Πέτρος"  του Βασίλη Βηλαρά είναι μια θεατρική μεταφορά μιας αληθινής ιστορίας, που ξετυλίγει την πορεία ενός νέου άντρα προς την αυτοαποδοχή και τη μάχη του να κερδίσει την κατανόηση της μητέρας του. Μέσα από μια συγκινητική αλληλογραφία, ο Πέτρος και η μητέρα του προσπαθούν να γεφυρώσουν το χάσμα που τους χωρίζει, σε μια Ελλάδα όπου η διαφορετικότητα δεν είχε ακόμα χώρο να αναπνεύσει.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Στην Πάτρα του 1977, ο Πέτρος παίρνει την απόφαση να γράψει στη μητέρα του, αποκαλύπτοντάς της ότι είναι gay. Η απάντησή της είναι αδέξια, αμήχανη, γεμάτη από την επιρροή μιας κοινωνίας που δεν αφήνει περιθώρια για κάτι διαφορετικό. Όμως, μέσα από αυτή τη φαινομενική απόσταση, γεννιέται μια συνομιλία. Ένα παιχνίδι αλληλογραφίας που θα τους φέρει, αργά και επίπονα, πιο κοντά. Ο Πέτρος, ένας νέος επαναστάτης της δεκαετίας του ’70, επιμένει στην ανάγκη να τον καταλάβει η μητέρα του, να τον γνωρίσει όπως πραγματικά είναι. Εκείνη, από την άλλη, προσπαθεί να συμφιλιώσει τις πεποιθήσεις της με την αγάπη της για τον γιο της.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Βασίλης Βηλαράς αντλώντας έμπνευση από αυτό το μοναδικό υλικό που βρήκε σε δημοσίευση στο περιοδικό ΑΜΦΙ το πρώτο περιοδικό στην Ελλάδα που μίλησε ανοιχτά για την ομοφυλόφιλη επιθυμία, συνεργάστηκε με τη Λένα Κιτσοπούλου και μαζί, φέρουν στη σκηνή του Δίπυλον μια ιστορία γεμάτη ένταση, πάθος, αλλά και βαθιά τρυφερότητα. Μέσα από την παράσταση, αναδεικνύεται η διαχρονική ανάγκη για αποδοχή και κατανόηση, η οποία παραμένει εξίσου επίκαιρη το 2025, όπως και το 1977.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Οι δύο δημιουργοί, ο καθένας με το δικό του ξεχωριστό στίγμα, συναντιούνται σε έναν κοινό τόπο: τη θεατρική αλήθεια χωρίς φίλτρα. Μαζί δημιουργούν ένα δίδυμο που δεν φοβάται να ρισκάρει. Η συνάντηση τους δεν είναι τυχαία καθώς καταπιάνονται με σκληρά θέματα με τρόπο που είναι ταυτόχρονα τρυφερός και ανατρεπτικός.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Ο Βασίλης Βηλαράς διαθέτει μια σκηνοθετική ματιά που ισορροπεί ανάμεσα στη σκληρή πραγματικότητα και την ποιητικότητα της ανθρώπινης εμπειρίας. Από την άλλη, η Λένα Κιτσοπούλου, με την αμεσότητα, την αιχμηρή γραφή και τη θεατρική της παρουσία, προσθέτει στην παράσταση την ωμή ενέργεια και την αλήθεια που πάντα κουβαλά στις δουλειές της.

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Η συνεργασία τους στον "Σε φιλώ, Πέτρος” μοιάζει σχεδόν μοιραία—δύο καλλιτέχνες που, με διαφορετικά μέσα, καταλήγουν στο ίδιο σημείο: την απογύμνωση της ανθρώπινης σχέσης επί σκηνής. Για τη δημιουργία της παράστασης συνεργάστηκαν οι: Ecati (μουσική), Δήμος Κλιμενώφ (σκηνικά / κοστούμια) και Βάσια Ατταριάν (φωτισμοί).

 

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΕΤΡΟΣ
Χρήστος Συμεωνίδης

Περισσότερες πληροφορίες

Σε φιλώ, Πέτρος

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 80 '

Με φόντο τη δεκαετία του ‘70 και τα βαθιά ριζωμένα κοινωνικά στερεότυπα εκείνης της εποχής, εξελίσσεται η αληθινή ιστορία ενός γιου που αποκαλύπτει στη μητέρα του ότι είναι ομοφυλόφιλος μέσα από ένα γράμμα. Η παράσταση αντλεί από μια επιστολή που δημοσιεύθηκε στις σελίδες του περιοδικού «Αμφί», του πρώτου ελληνικού περιοδικού που μίλησε ανοιχτά για την ομοφυλόφιλη επιθυμία. Ο ήρωας της ιστορίας προσπαθεί να προσκαλέσει την μητέρα του στο δικό του σύμπαν και επιμένει στην ανάγκη να γνωριστούν πραγματικά. Δύο διαφορετικοί κόσμοι που παλεύουν παρόλα αυτά για τη σχέση που υπάρχει ανάμεσά τους, ξεδιπλώνονται στην παράσταση που ανοίγει ένα διάλογο μεταξύ της Πάτρας του 1977 και της Αθήνας του 2025 μέσα από παραδοχές, μυστικά και καψουροτράγουδα.

Δίπυλον

Καλογήρου Σαμουήλ 2 & Διπύλου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Οι "Σπυριδούλες" των 4Frontal στη Θεσσαλονίκη και από τη νέα σεζόν ξανά Αθήνα

Το βραβευμένο ελληνικό έργο που μιλά για τη γυναικεία αυτοδιάθεση με αφορμή την αληθινή ιστορία της ομώνυμης "ψυχοκόρης" που υπέστη βαριά κακοποίηση, συνεχίζεται, σε σκηνοθεσία Θανάση Ζερίτη και Χάρη Κρεμμύδα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
30/04/2025

Το "Parliament" έρχεται στο Μουσείο Μπενάκη και ζητά τη συμμετοχή σου

Όλοι είναι προσκεκλημένοι να έρθουν στο Μπενάκη και να μπουν στο συμμετοχικό έργο που ετοιμάζει ο χορογράφος και εικαστικός Michael Kliën.

Ταιριάζει τελικά το πένθος στην Ηλέκτρα, Κωνσταντίνε Κυριακού;

Ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και συν-δημιουργός της θεατρικής εταιρείας THEARTES -μαζί με την Κατερίνα Μπιλάλη- γράφει για τη νέα τους παράσταση, όπου ο Ευγένιος Ο’Νιλ συναντά την τεχνητή νοημοσύνη.

Στην ταράτσα του Λαμπέτη για θέατρο και συναυλίες

Το καλοκαίρι του 2025 μάς περιμένουν μουσικές βραδιές με τους Μελίνα Ασλανίδου, Γεράσιμο Ανδρεάτο, Ασπασία Στρατηγού, Κώστα Μακεδόνα, Γιώτα Νέγκα, Polkar, Φωτεινή Βελεσιώτου, Θοδωρή Βουτσικάκη, μια ολοκαίνουργια παράσταση με πρωταγωνιστή τον Πέτρο Λαγούτη, stand up comedy με την Κατερίνα Βρανά και πολλά ακόμη.

"Nina / where are you my de@r?": Το one woman show για λίγο μετά τα 30 επιστρέφει

Η πρώτη προσωπική δουλειά της Ειρήνης Φαναριώτη που κέρδισε το κοινό την προηγούμενη σεζόν επαναλαμβάνεται για λίγες παραστάσεις.

Επίδαυρος: Φωτογραφίες από τις πρόβες της "Ηλέκτρας" στη Χώρα της Άνδρου

Μετά το Θέατρο Πορεία, οι αναγνώσεις της "Ηλέκτρας" του Σοφοολή ολοκληρώθηκαν στο σπίτι των Καραγάτση στη Χώρα Άνδρου. Ένα τόπο που συγκινεί πολύ το σκηνοθέτη Δημήτρη Τάρλοου, ο οποίος καταθέτει την πρώτη σκηνοθεσία του στο αρχαίο δράμα στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

"Ταιριάζει το πένθος στην Ηλέκτρα;" ρωτούν οι Κατερίνα Μπιλάλη και Κωνσταντίνος Κυριακού

Μια παράσταση που έρχεται από το… μέλλον στο θέατρο Μεταξουργείο, βασισμένη στην τριλογία του Ευγένιου Ο’Νιλ "To πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα".