Αποκλειστικό: "Εραστή" του Πίντερ σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Κοέν

Στο θέατρο Μικρό Γκλόρια κάνει πρεμιέρα τον Νοέμβριο σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Κοέν το ευφυές ντουέτο για τον έρωτα.

Ο Εραστής Κοέν Διονύσης Κούτσης©

"Τι γίνεται όταν οι ερωτικές φαντασιώσεις μας εκπληρώνονται;". Ένα έργο που διαρρηγνύει τα όρια του έρωτα, της φαντασίας και της πραγματικότητας είναι ο "Εραστής" του νομπελίστα Χάρολντ Πίντερ. Το ευφυές αυτό σκηνικό παιχνίδι με τον έρωτα υπογράφει ο Αλέξανδρος Κοέν, ως μεταφραστής και σκηνοθέτης, στη σκηνή του θεάτρου Μικρό Γκλόρια. Μια παράσταση που ρίχνει φως στις πιο σκοτεινές πτυχές του ερωτικού πόθου και της συζυγικής οικειότητας, από 23 Νοεμβρίου.

Οι Κωνσταντίνος Αρνόκουρος και Νικολέτα Καρνέζη ερμηνεύουν ένα φαινομενικά ήσυχο ζευγάρι, τον Ρίτσαρντ και τη Σάρα, που ζει εδώ και δέκα χρόνια μια τακτοποιημένη ζωή στο προάστιο του Γουίντσορ. Πίσω όμως από τη βιτρίνα της οικιακής σταθερότητας, κρύβεται ένα ερωτικό παιχνίδι εξουσίας και επιθυμίας. Το ζευγάρι επιλέγει να ξεφύγει από τη ρουτίνα μέσα από μια τελετουργία φαντασιώσεων, που επαναλαμβάνεται με ακρίβεια και πάθος, φτάνοντας στα άκρα… Μέσα στο καθιστικό του περιμένει τον μυστηριώδη επισκέπτη του και σε αυτό το παιχνίδι, δεν είναι ποτέ σαφή ούτε τα κίνητρα ούτε τα όρια.

Ο Εραστής Κοέν
Διονύσης Κούτσης©

Ο Πίντερ γράφει ένα έργο που ακροβατεί μεταξύ ρεαλισμού και παραλόγου, δημιουργώντας έναν κόσμο όπου η απειλή μπορεί να μην προέρχεται από τον έξω κόσμο, αλλά από την ίδια τη σχέση του ζευγαριού.

Σε αυτό το καθηλωτικό έργο, το φως πέφτει στις ανθρώπινες σχέσεις, οι ρόλοι εναλλάσσονται, τα πρόσωπα μεταμορφώνονται και τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Η ερωτική σύμβαση, ο ψυχικός εγκλωβισμός και η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό της επιθυμίας μας φέρνει αντιμέτωπους με την πιο άβολη αλήθεια: ότι αυτό που μας απειλεί και μας τρομάζει δεν βρίσκεται πάντα απ’ έξω, αλλά μπορεί να κατοικεί μέσα μας και στον ίδιο τον έρωτα… 

Σκηνικά-Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Φωτισμοί: Σεμίνα Παπαλεξανδροπούλου
Μουσική: Νικολέτα Καρνέζη 

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Μικρό Γκλόρια

Ιπποκράτους 7

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η Άννα Κοκκίνου επιστρέφει με το "Συμπόσιο" του Πλάτωνα

Μια τολμηρή ανάγνωση του "Συμποσίου" παρουσιάζει για 2η χρονιά η Άννα Κοκκίνου. Η παράσταση του Σφενδόνη εξερευνά τον Έρωτα μέσα από τους λόγους οκτώ ξεχωριστών προσωπικοτήτων της αθηναϊκής κοινωνίας.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/10/2025

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα: 21 παγκόσμια επιτυχημένα έργα στη σκηνή

Η σεζόν 2025–2026 σηματοδοτεί την ελληνική πρεμιέρα μιας σειράς διεθνών και σύγχρονων έργων, από κλασικές αναγνώσεις μέχρι κινηματογραφικές μεταφορές, φέρνοντας στο κοινό νέες φωνές, πρωτοποριακές ιστορίες. Και για να είστε στην ώρα σας στη παράσταση και χωρίς άγχος, μπορείτε να μοιραστείτε ένα UberTaxi με τη παρέα σας και με την επιλογή του Split fare να διαμοιράσετε το τελικό κόστος του ταξί.

Η θανατερά απολαυστική παράσταση που επιστρέφει για 11η χρονιά

Έντεκα χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, ο Γιώργος Γαλίτης αποδεικνύει πως οι έξυπνες κωμωδίες δεν πεθαίνουν ποτέ. "Τα ραδίκια ανάποδα" επιστρέφουν στο Altera Pars, πιο ζωντανά και ξεκαρδιστικά από ποτέ.

"Λεωφορείο ο πόθος": Η επιστροφή της μεγάλης επιτυχίας του Δημήτρη Καραντζά

Το αριστούργημα του Τενεσί Ουίλιαμς, "Λεωφορείο ο πόθος", επιστρέφει θριαμβευτικά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, με νέα διανομή και την Αλεξία Καλτσίκη να συγκλονίζει ξανά ως Μπλανς Ντι Μπουά, στο Θέατρο Προσκήνιο.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 9 έως 15 Οκτωβρίου και ξεχωρίζουν.

"Το όνομα": Πρεμιέρα για τη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη με all star καστ

Ιεροκλής Μιχαηλίδης, Ρένια Λουιζίδου, Κρατερός Κατσούλης, Ντόρα Μακρυγιάννη, Λευτέρης Ζαμπετάκης πρωταγωνιστούν στη διάσημη γαλλική κωμωδία έρχεται στο θέατρο Αθηνά.

Το εμβληματικό "Kontakthof" της Πίνα Μπάους για πρώτη φορά στο Εθνικό

Ένα από τα θεατρικά και πολιτιστικά γεγονότα της χρονιάς έρχεται τον Δεκέμβριο στο Εθνικό Θέατρο, φέρνοντας την αυθεντική πνοή του Χοροθεάτρου του Βούπερταλ στην Κεντρική Σκηνή του.