
Λατρέψαμε το "Άρωμα γυναίκας" με τον αξέχαστο Αλ Πατσίνο στον κινηματογράφο — μια συγκλονιστική ερμηνεία που άφησε εποχή. Τώρα, το συγκινητικό έργο για όσα δεν βλέπουν τα μάτια – και για όσα τα μάτια της ψυχής ποτέ δεν ξεχνούν, μεταφέρεται για πρώτη φορά στο ελληνικό θέατρο και η προσμονή είναι μεγάλη. Από τις 3 Οκτωβρίου, το Θέατρο Βρετάνια παρουσιάζει για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή το "Άρωμα γυναίκας", βασισμένο στο μυθιστόρημα "Το σκοτάδι και το μέλι” του Τζιοβάνι Αρπίνο και τη θεατρική διασκευή του Πίνο Τιέρνο, που ενέπνευσε και τις δύο ομώνυμες κινηματογραφικές εκδοχές, με πιο γνωστή εκείνη του 1992 με τον Αλ Πατσίνο.
Στη σκηνοθεσία ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης, ο οποίος συνυπογράφει και τη δραματουργική επεξεργασία με την Αλεξάνδρα Αϊδίνη, φέρνει στη σκηνή μια σπουδή πάνω στη φιλία, την απώλεια και την ανάγκη για λύτρωση. Στον ρόλο του τυφλού λοχαγού Φάουστο, ο Άκης Σακελλαρίου ερμηνεύει έναν άνθρωπο πληγωμένο και εκκεντρικό, γεμάτο σαρκασμό και πικρή τρυφερότητα. Σε συνέντευξή του στο Αθηνόραμα, ο Σακελλαρίου είχε χαρακτηρίσει την παράσταση ως "ένα ταξίδι εσωτερικό, σχεδόν εξομολογητικό", που αφορά "όλους όσους κοιτούν πίσω με απολογισμό και μπροστά με λαχτάρα".

Δίπλα του, ο Προκόπης Αγαθοκλέους, ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της Κύπρου, ο οποίος γνωρίστηκε στο ευρύ ελληνικό κοινό μέσα από την καθηλωτική του ερμηνεία στον ρόλο του Αγίου Παϊσίου στην ομώνυμη τηλεοπτική σειρά. Ο Αγαθοκλέους υποδύεται τον νεαρό στρατιώτη Τσίτσο, που καλείται να συνοδεύσει τον Φάουστο από το Τορίνο μέχρι τη Νάπολη. Ανάμεσά τους αναπτύσσεται μια βαθιά σχέση που κινείται από την απορία και τη σύγκρουση, μέχρι τη συγκίνηση και την αποδοχή.
Η Ξένια Καλογεροπούλου επιστρέφει στη σκηνή στον ρόλο της ιδιαίτερης θείας του Φάουστο, ενώ στο καστ συμμετέχουν εκλεκτοί ηθοποιοί: Δημήτρης Διακοσάββας, Γιώργος Τζαβάρας, Θησέας Παπαπαναγιώτου, Γεωργία Σωτηριανάκου, Σταύρια Νικολάου, Μαρία Καραγκιοζίδου και Ριχάρδος Αρώνης. Η Μαριάννα Πουρέγκα υποδύεται τη γυναίκα που, στην πιο κρίσιμη καμπή του ταξιδιού, δίνει πνοή στο "άρωμα" του τίτλου.