Ο Επιθεωρητής Ντρέικ επιστρέφει… για λίγες, απολαυστικές βραδιές μυστηρίου και γέλιου

Αν θέλετε να χαθείτε στα σκοτεινά μονοπάτια του μυστηρίου ακολουθήστε τον «Επιθεωρητή Ντρέικ και τη Μαύρη Χήρα» που επιστρέφουν αυτή τη φορά στο καλοκαιρινό θέατρο aλέa.

Ο επιθεωρητής Ντρέικ και η μαύρη χήρα Γιώργος Καλφομανώλης©

Μετά την επιτυχία του χειμώνα, η απολαυστική κωμική περιπέτεια "Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα" επιστρέφει για μόνο δύο Δευτερότριτα (28 & 29/7, 5 & 6/8), στο νέο καλοκαιρινό θέατρο Αλέα, Πειραιώς 107. Η παράσταση που έκανε το κοινό να γελάσουν δυνατά και να… μαντεύουν τον δολοφόνο, επιστρέφει με φόρα για όσους την έχασαν — και για όσους θέλουν να τη ξαναδούν!

"Ένας φόνος ,δεκαέξι ύποπτοι! Με χιούμορ και κωμικές ανατροπές, η παράσταση μας εισάγει σε έναν κόσμο μυστηρίου, όπου ο επιθεωρητής Ντρέικ και ο αρχιφύλακας Πλόντ προσπαθούν να διαλευκάνουν ένα περίπλοκο έγκλημα". Το έργο του Βρετανού David Tristram, σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου, φέρνει στη σκηνή έναν εκκεντρικό επιθεωρητή και τον αφοσιωμένο –αλλά όχι και τόσο εύστροφο– βοηθό του, σε μια υπόθεση γεμάτη ύποπτους, παρανοήσεις και καταιγιστικές κωμικές ανατροπές με πρωταγωνιστές τους Μάριο Αθανασίου, Βαλέρια Κουρούπη και Σπύρο Πούλη.

Ο επιθεωρητής Ντρέικ και η μαύρη χήρα
Γιώργος Καλφομανώλης©

Αν σας αρέσουν οι αστυνομικές ιστορίες αξίζει να την δείτε γιατί συνδυάζει το βρετανικό χιούμορ με το σασπένς, γεμάτη ρυθμό, εξυπνάδα και καλοπαιγμένους χαρακτήρες. Γελάς- αλλά και παρακολουθείς με αγωνία την εξέλιξη του αστυνομικού γρίφου. 

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

Δείτε όλες τις παραστάσεις στον οδηγό θεάτρου του "α".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Ο επιθεωρητής Ντρέικ και η μαύρη χήρα

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Ο επιθεωρητής Ντρέικ και ο αρχιφύλακας Πλοντ προσπαθούν να διαλευκάνουν μια φαινομενικά απλή υπόθεση δολοφονίας, στο γεμάτο ανατροπές έργο που παντρεύει τη σάτιρα με το μυστήριο. Όταν ο μεγιστάνας του πετρελαίου Τζον Τζόνσον βρίσκεται καρφωμένος με ένα τεράστιο σπαθί στην πλάτη του, μοιάζει με μια απλή υπόθεση δολοφονίας. Αλλά τα πράγματα στον κόσμο του θρυλικού επιθεωρητή δεν είναι ποτέ όπως φαίνονται. Γιατί ο Τζόνσον ήταν μεταμφιεσμένος σε γυναίκα; Γιατί είχε φάει μια χελώνα; Γιατί όλες οι γυναίκες στο σπίτι μοιάζουν ίδιες; Πόσο κινδυνεύει η ζωή τους;

aλέa

Πειραιώς 107

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
05/09/2025

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.

Εξτρά μέρα για το "Τέλος του παιχνιδιού" με τους Μάκη Παπαδημητρίου-Γιώργο Χρυσοστόμου

Λόγω ζήτησης, προστέθηκε επιπλέον ημέρα παραστάσεων για το έργο του Μπέκετ που έρχεται στο θέατρο Ιλίσια.

Οιδίποδας Τύραννος

Η Σοφία Αντωνίου σκηνοθετεί τη γνωστή τραγωδία του Σοφοκλή, αναθέτοντας την ερμηνεία της στον -εξαιρετικό- Χάρη Χαραλάμπους-Καζέπη και καταλήγει σε ένα πυκνό, επιδραστικό θέαμα που επαναπροσδιορίζει τη σχέση του θεατή με το παραστασιακό γεγονός. | Powered by Uber