"Titanic song but it was completely edited by me": Πολυεπίπεδη performance από τον Ηλία Αδάμ

Ο Ηλίας Αδάμ, μετά από σημαντικές συνεργασίες με θεσμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάζει τη νέα του λεκτική περφόρμανς “Titanic song but it was completely edited by me”.

Titanic song but it was completely edited by me ©Τάσος Βρεττός

Μια φωνή ταξιδεύει στην πόλη, σε ένα ταξί με προορισμό την Κυψέλη. Εκεί, η πραγματικότητα αρχίζει να λυγίζει. Στην πρώτη του προσωπική περφόρμανς μετά από συνεργασίες με το Εθνικό Θέατρο, τη Στέγη Ωνάση και σημαντικές ευρωπαϊκές σκηνές, ο Ηλίας Αδάμ συνθέτει ένα σκηνικό σύμπαν όπου ο έρωτας, η μνήμη και η αμφιβολία παίζουν κρυφτό με τη λογική. Το "Titanic song but it was completely edited by me” είναι ένα λεκτικό trip σε ένα σύμπαν θολό και σπαρακτικά οικείο. Πού τελειώνει η φαντασίωση και πού αρχίζει η ενοχή; Τι σχέση έχει ο νεοφιλελευθερισμός με τη συναισθηματική αποσύνθεση; Πώς επουλώνεται μια συνείδηση που έχει σπάσει;

Titanic song but it was completely edited by me
©Τάσος Βρεττός

Η multimedia περφόρμανς-δοκίμιο για την αγάπη στην εποχή της θραυσμένης αφήγησης, με τους Σταύρο Καραμπάτσο, Στυλιάνα Ιωάννου και Άρη Καραμπάτσο, σε σκηνοθεσία του Ηλία Αδάμ θα παρουσιαστεί στα Τζάμια Κρύσταλλα, στις  6 & 7/6, 13 & 14/6.

Titanic song but it was completely edited by me
©Τάσος Βρεττός

Σημείωμα του δημιουργού

O Τομ μπαίνει σε ένα ταξί με προορισμό την Κυψέλη. Μπροστά του είναι εγκατεστημένα τα εκθέματα — είναι πολύ σκληρά, τον στεναχωρούν. Αναρωτιέται πώς συνδέονται με τον έρωτα. Πίνει τον καφέ του. Ο χρόνος διαστέλλεται, κάτι μετατοπίζεται. Πρώην σύντροφοι εμφανίζονται, ενοχές, αμφιβολίες για ένα έγκλημα. Η πραγματικότητα συγχέεται με την παραίσθηση. Ο Τομ μιλάει με έναν ταξιτζή που ξέρει αυτά που λένε τα βιβλία, ανεβαίνει σε ένα ελικόπτερο, απολύει τον ψυχολόγο του, κάνει και άλλα πράγματα. Καταλήγει στο αστυνομικό τμήμα. Ποιά είναι η σχέση του έρωτα με τον νεοφιλελευθερισμό; Ποιά είναι η φύση της πραγματικότητας; Πώς μπορούμε να βρούμε νόημα σε ένα σύμπαν που μοιάζει όλο και πιο ανοίκειο;  Επιχειρώντας να προσεγγίσει αυτά τα ερωτήματα, το "Titanic song but it was completely edited by me" σκιαγραφεί μια συνείδηση σε αναταραχή — παγιδευμένη σε
έναν κόσμο όπου οι μεγάλες αφηγήσεις και η συνοχή έχουν διαλυθεί.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Titanic song but it was completely edited by me

  • Performance
  • Διάρκεια: 60 '

Ο Ηλίας Αδάμ, μετά από σημαντικές συνεργασίες με θεσμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάζει τη νέα του πολυεπίπεδη performance που ισορροπεί ανάμεσα στην ακινησία και τον θόρυβο, επιχειρώντας να ανιχνεύσει τη ρευστή φύση της πραγματικότητας, την αποσύνθεση του έρωτα και την απουσία νοήματος στον ύστερο καπιταλισμό. Η παράσταση θέτει υπαρξιακά ερωτήματα με σαρκασμό, ευαισθησία και ριζοσπαστική θεατρική γλώσσα.

Τζάμια Κρύσταλλα

Αγίου Όρους 10

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Χριστούγεννα με τον "Καρυοθραύστη" του Μπαλέτου της Όπερας της Βάρνας

Το ταξίδι στη Χώρα των Ζαχαρωτών, η λεπτότητα της μουσικής του Τσαϊκόφσκι και η ποιότητα των ερμηνειών κάνουν τον "Καρυοθραύστη" ένα παραμύθι για όλες τις ηλικίες, που μπορείτε να το απολαύσετε από το Μπαλέτο της Όπερας της Βάρνας.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/11/2025

Νέες παραστάσεις για την "Καρυάτιδα!" του Γιώργου Καπουτζίδη στο Θέατρο Κάππα

Μια ανατρεπτική κωμωδία – που παρουσιάζεται για δεύτερη χρονιά – αφιερωμένη στη μεγαλειώδη και ιστορική ικανότητα του πολύπαθου αυτού τόπου, να μπλέκει μόνιμα σε κωμικοτραγικές περιπέτειες.

Δύο έξυπνες κωμωδίες που σχολιάζουν την Ελλάδα

Δύο κωμωδίες made in Greece, από Γιώργο Καπουτζίδη και Ζήση Ρούμπου κοιτάζουν με χιούμορ την Ελλάδα και την ταυτότητά της.

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου με Μάριο Μπανούσι και τον Δεκέμβριο

Η παράσταση για την απώλεια και την ενηλικίωση "Taverna Miresia - Mario, Bella, Anastasia" κάνει ένα χειμωνιάτικο πέρασμα στο πλαίσιο των δράσεων του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου "Φθινόπωρο - ΑΠΟΗΧΟΙ".

Δύο πράξεις θεατρικής απελευθέρωσης για την Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Βίας των Γυναικών

Σε δύο παραστάσεις που αγγίζουν βαθιά τον θεατή, δύο σπουδαίες και έμπειρες πρωταγωνίστριες, η Κατερίνα Διδασκάλου και η Ελένη Κοκκίδου αναλαμβάνουν να φέρουν στο φως τη διαδρομή γυναικών που έμαθαν να σωπαίνουν – και αποφασίζουν επιτέλους να μιλήσουν.

Τελευταία παράσταση για τα "Πιρούνια σε ακριβά σπορτέξ"

Το έργο του Κωσταντή Ντίσιου, μια ιστορία ενός καλά θαμμένου τραύματος, θα παρουσιαστεί για ακόμη μία φορά στο Red Jasper, σε σκηνοθεσία Τάσου Καρακύκλα.

Νέα ημερομηνία πρεμιέρας για το "Cleansed" του Δημήτρη Καραντζά

Το τολμηρό έργο του 20ού αιώνα παρουσιάζει ο Δημήτρης Καραντζάς από 4/12 με ιδανικό θίασο: Χρήστος Λούλης, Μαίρη Μηνά, Δημήτρης Καπουράνης, Νατάσα Εξηνταβελώνη, Γιώργος Ζυγούρης, Νικολάκης Ζεγκίνογλου, Θανάσης Ραφτόπουλος.