"Titanic song but it was completely edited by me": Πολυεπίπεδη performance από τον Ηλία Αδάμ

Ο Ηλίας Αδάμ, μετά από σημαντικές συνεργασίες με θεσμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάζει τη νέα του λεκτική περφόρμανς “Titanic song but it was completely edited by me”.

Titanic song but it was completely edited by me ©Τάσος Βρεττός

Μια φωνή ταξιδεύει στην πόλη, σε ένα ταξί με προορισμό την Κυψέλη. Εκεί, η πραγματικότητα αρχίζει να λυγίζει. Στην πρώτη του προσωπική περφόρμανς μετά από συνεργασίες με το Εθνικό Θέατρο, τη Στέγη Ωνάση και σημαντικές ευρωπαϊκές σκηνές, ο Ηλίας Αδάμ συνθέτει ένα σκηνικό σύμπαν όπου ο έρωτας, η μνήμη και η αμφιβολία παίζουν κρυφτό με τη λογική. Το "Titanic song but it was completely edited by me” είναι ένα λεκτικό trip σε ένα σύμπαν θολό και σπαρακτικά οικείο. Πού τελειώνει η φαντασίωση και πού αρχίζει η ενοχή; Τι σχέση έχει ο νεοφιλελευθερισμός με τη συναισθηματική αποσύνθεση; Πώς επουλώνεται μια συνείδηση που έχει σπάσει;

Titanic song but it was completely edited by me
©Τάσος Βρεττός

Η multimedia περφόρμανς-δοκίμιο για την αγάπη στην εποχή της θραυσμένης αφήγησης, με τους Σταύρο Καραμπάτσο, Στυλιάνα Ιωάννου και Άρη Καραμπάτσο, σε σκηνοθεσία του Ηλία Αδάμ θα παρουσιαστεί στα Τζάμια Κρύσταλλα, στις  6 & 7/6, 13 & 14/6.

Titanic song but it was completely edited by me
©Τάσος Βρεττός

Σημείωμα του δημιουργού

O Τομ μπαίνει σε ένα ταξί με προορισμό την Κυψέλη. Μπροστά του είναι εγκατεστημένα τα εκθέματα — είναι πολύ σκληρά, τον στεναχωρούν. Αναρωτιέται πώς συνδέονται με τον έρωτα. Πίνει τον καφέ του. Ο χρόνος διαστέλλεται, κάτι μετατοπίζεται. Πρώην σύντροφοι εμφανίζονται, ενοχές, αμφιβολίες για ένα έγκλημα. Η πραγματικότητα συγχέεται με την παραίσθηση. Ο Τομ μιλάει με έναν ταξιτζή που ξέρει αυτά που λένε τα βιβλία, ανεβαίνει σε ένα ελικόπτερο, απολύει τον ψυχολόγο του, κάνει και άλλα πράγματα. Καταλήγει στο αστυνομικό τμήμα. Ποιά είναι η σχέση του έρωτα με τον νεοφιλελευθερισμό; Ποιά είναι η φύση της πραγματικότητας; Πώς μπορούμε να βρούμε νόημα σε ένα σύμπαν που μοιάζει όλο και πιο ανοίκειο;  Επιχειρώντας να προσεγγίσει αυτά τα ερωτήματα, το "Titanic song but it was completely edited by me" σκιαγραφεί μια συνείδηση σε αναταραχή — παγιδευμένη σε
έναν κόσμο όπου οι μεγάλες αφηγήσεις και η συνοχή έχουν διαλυθεί.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Titanic song but it was completely edited by me

  • Performance
  • Διάρκεια: 60 '

Ο Ηλίας Αδάμ, μετά από σημαντικές συνεργασίες με θεσμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάζει τη νέα του πολυεπίπεδη performance που ισορροπεί ανάμεσα στην ακινησία και τον θόρυβο, επιχειρώντας να ανιχνεύσει τη ρευστή φύση της πραγματικότητας, την αποσύνθεση του έρωτα και την απουσία νοήματος στον ύστερο καπιταλισμό. Η παράσταση θέτει υπαρξιακά ερωτήματα με σαρκασμό, ευαισθησία και ριζοσπαστική θεατρική γλώσσα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Σε αυτή την "Κουζίνα" ετοιμάζεται μια από τις hot παραστάσεις της σεζόν

Όλα περνούν από το στομάχι- και η ζωή δεν διαφέρει. Στην "Κουζίνα" του Άρνολντ Γουέσκερ, ο Γιώργος Κουτλής με πρωταγωνιστή τον Μιχάλη Σαράντη στήνει ένα εκρηκτικό, μουσικό θέατρο για τον άνθρωπο που βράζει μέσα στον σύγχρονο κόσμο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
10/10/2025

Η "Κόμισσα της φάμπρικας" με τη Ματσούκα και τον Πυρπασόπουλο – Νέες εντυπωσιακές φωτογραφίες από την παράσταση

Η "Κόμισσα της φάμπρικας" έρχεται να βάλει τάξη, αναστάτωση και… έρωτα στο Embassy Theater με πρωταγωνιστές τους Δήμητρα Ματσούκα, Γιώργο Πυρπασόπουλο, Σάρα Γανωτή, Αντιγόνη Δρακουλάκη και οχτώ ακόμα ηθοποιούς, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.

Ο Άρης Λάσκος για τη "Χαμένη άνοιξη": "Ας αναλάβουμε δράση. Να μην χαθεί άλλη Άνοιξη"

Πρωταγωνιστεί μαζί με έναν εξαιρετικό θίασο και διασκευάζει πρώτη φορά για το θέατρο τη το πολιτικό και υπαρξιακό μυθιστόρημα του Στρατή Τσίρκα "Χαμένη Άνοιξη". Μια συζήτηση με τον Άρη Λάσκο για την παράσταση στο θέατρο Πορεία.

"Genica: ο πίδακας του αίματος μου"-Ο έρωτας του Αρτό που γεννά θέατρο

Η Ιόλη Ανδρεάδη και ο Άρης Ασπρούλης, μέσα από μια δεκαετία έρευνας πάνω στον Αντονέν Αρτό παρουσιάζουν το νέο τους έργο "Genica: ο πίδακας του αίματος μου" με πρωταγωνιστές τους Gene Gillette, Γεράσιμο Γεννατά και Βανέσα Αδαμοπούλου.

Murmuration στο Ηρώδειο: είδαμε τα σώματα να γίνονται ποίηση

Πενήντα σώματα, ένα συγχρονισμός, αέρας γεμάτος κίνηση. Το Murmuration ταξίδεψε χτες το βράδυ το Ηρώδειο σ' έναν ονειρικό κόσμο ακρίβειας, φωτός και μαγείας.

Πρεμιέρα για το "Ακρωτήρι" με τη συγκλονιστική Μαρία Ναυπλιώτου και νέο παρτενέρ τον Νικόλα Παπαγιάννη

"Το ακρωτήρι" του Σαρ Γουάιτ επιστρέφει για δεύτερη σεζόν στο Θέατρο Ιλίσια, σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου- με τη συγκλονιστική Μαρία Ναυπλιώτου και νέο παρτενέρ τον Νικόλα Παπαγιάννη.

"Big Top Fesrival"- Ένα σύγχρονο τσίρκο στήνει την τέντα του στο Γαλάτσι

Μια γιορτή για όλες τις ηλικίες, για όσους αγαπούν τη δημιουργία, την έκφραση και τη χαρά του "μαζί" είναι το Athens Big Top Festival και θα πραγματοποιηθεί 15 & 16 Νοεμβρίου.