Πωλίνα Κρεμαστά: Μια χορευτική σπουδή στη μουσικότητα του σώματος

Η Πωλίνα Κρεμαστά, χορογράφος και περφόρμερ παρουσιάζει το αυτοσχεδιαστικό σόλο “étude I”, μία σπουδή πάνω σε τρεις σονάτες του Giuseppe Domenico Scarlatti.

etude I Πωλίνα Κρεμαστά ©ArnaudBeelen at Tictac Art Centre

Η Πωλίνα Κρεμαστά, χορογράφος και περφόρμερ με μακρά πορεία στον σύγχρονο χορό, ξεχωρίζει για τη βαθιά ενσώματη, αυτοσχεδιαστική της προσέγγιση, αντλώντας από πρακτικές όπως το release technique και η προσωπική της μέθοδος "Απόγειος". Την Κυριακή 25 Μαΐου, στον χώρο M54 collective art space, παρουσιάζει το αυτοσχεδιαστικό σόλο "étude I”, μια χορογραφική σπουδή πάνω σε τρεις σονάτες του Giuseppe Domenico Scarlatti.

Στο συγκεκριμένο σόλο το σώμα δεν ακολουθεί τη μουσική μηχανικά· συνομιλεί με αυτήν, τη σχολιάζει, τη διακόπτει ή την ενισχύει, θέτοντας τη μουσικότητα της κίνησης στο επίκεντρο. Πρόκειται για ένα σόλο-πείραμα, στο οποίο η έννοια της επανάληψης προτείνεται ως ζωντανή επανασυνάντηση με το υλικό – και όχι ως επανάληψη εαυτού. Ένα έργο γι’ αυτούς που αναζητούν το χορό ως διαδικασία σκέψης και ανακάλυψης. Είσοδος με ελεύθερη συνεισφορά (προτεινόμενη: € 10). Κρατήσεις: https://fienta.com/etude-i-an-improvised-solo-performance-by-polina-kremasta

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

etude I

  • Χορός

Ένα αυτοσχεδιαστικό σόλο-σπουδή πάνω σε τρεις σονάτες του Ιταλού συνθέτη Τζουζέπε Ντομένικο Σκαρλάτι. Το χορεύον σώμα συνομιλεί με το έργο του συνθέτη και αναμετράται με την ίδια την μουσικότητα της κίνησης, άλλοτε συμφωνώντας και άλλοτε διαφωνώντας με τα ακουστικά ερεθίσματα. Ο περιβάλλοντας χώρος μετακινείται μέσα από τις κινητικές επιλογές και συνθέσεις και η χορεύτρια επιχειρεί δύο κατ’ επανάληψη συναντήσεις με τις παραπάνω σονάτες, προσλαμβάνοντας και προτείνοντας την έννοια της επανάληψης ως επανασυνάντησης και όχι αντιγραφής των προηγούμενων επιλογών και δράσεων. Το σόλο εφορμά από την ανάγκη της χορεύτριας και χορογράφου να μοιραστεί σε παραστατική μορφή τα εργαλεία της πρακτικής της [Απόγειος, release, κ.ά.], να τα αμφισβητήσει και να τα απολαύσει επί σκηνής.

Μ54

Μενάνδρου 54 (στο αδιέξοδο, απέναντι από την είσοδο του Εθνικού Θεάτρου), Ομόνοια

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το Εργαστήρι Δραματοθεραπείας & Θεατρικής Έκφρασης αναδεικνύει τη "Σημασία του να (μην) είναι κανείς σοβαρός"

Το Εργαστήρι μετακομίζει φέτος στο Θέατρο 104 και ετοιμάζει ένα ταξίδι στην κωμωδία.

27/11/2025

Ο "Ματωμένος γάμος" για 2η χρονιά στους Μοντέρνους Καιρούς

Σε μια παράσταση που σέβεται απόλυτα το ποιητικό σύμπαν του Λόρκα παρουσιάζεται ο "Ματωμένος γάμος" του Λόρκα σε σκηνοθεσία Κώστα Νταλιάνη.

"Ο Καραγκιόζης Ριγολέττος" έρχεται στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

Ο κόσμος του Καραγκιόζη ενσαρκώνεται με ζωντάνια και πρωτοτυπία από τον καραγκιοζοπαίχτη Αλέξανδρο Μελισσηνό, σε μια παράσταση που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Δημόπουλος και φιλοξενείται στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

"Απόψε κανείς δεν πεθαίνει": Νέες φωτογραφίες από την παράσταση

Μικρές και μεγάλες συμπτώσεις υφαίνουν το νήμα που συνδέει τις επιμέρους θεματικές δημιουργώντας μια πολύπτυχη παράσταση στο "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει", η οποία συνεχίζει δυναμικά στο "Μπέλλος".

Ο χορός στα καλύτερά του μέσα από 10 άχαστα ραντεβού

8 + 2 παραστάσεις χορού που αναμένουμε με ανυπομονησία στην Αθήνα το 2025 και το 2026.

Cow | Deer

Η ηχητική περφόρμανς της Κέιτι Μίτσελ, που παρουσιάζεται στο Εθνικό Θέατρο δεν προτείνει απλώς ένα διαφορετικού είδους σκηνικό γεγονός, αλλά έναν διαφορετικό τρόπο να βιώσουμε τη θεατρική τέχνη, ενώ μας καλεί συνολικά να επαναπροσδιορίσουμε τη θέση μας μέσα στο φυσικό περιβάλλον. | Powered by Uber

Μέχρι να σβήσουν τ' άστρα

Γλυκόπικρο οικογενειακό δράμα με "τσεχοφικές" ποιότητες (αλλά και κάποια επιφανειακή μελοδραματικότητα), που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε μια ένθερμη παράσταση ωραίων πρωταγωνιστών/ριών. | Powered by Uber